Miksei ihmiset voi ilmoittaa ajoissa jos ei tulekaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g

Vieras
Niin. Vieraitten piti tulla klo 14. Olin leiponut kakun ja kahvitkin jo keittänyt. No sitten klo 14.05 soi puhelin, joo ei me tullakaan. Kyllä voi ottaa päähän! Meillä olis ollut sitten muuta puuhaa tänään, jos olis toi ajoissa tiedetty. Enkä olis leiponut enkä keittänyt kahveja.

Noh, nyt täytyy sitten itse jatkaa tota kakun syömistä... Vieläkin kismittää.

Niinpä, meille myös piti tulla vieraita olin pihalla kun lapset oli lähdössä ,sattui olemaan vielä puku heillä päällä. kun huomasin ,että vieraat ajoikin ohi. soitin perään, miks ei tulleetkaan , sanoi koska meidänpihalla oli pukupäällä olevia vieraita ,että valehtelit ettei ole ketään muita. no, ei ole kuin lapset lähdössä .joo ei tulla kun kyllä sielä oli hienoja vieraita. , joo eipä muuten olla sen jälkeen keskusteltu eikä tavattu.(n.1vuosi)

Alkuperäinen kirjoittaja minäkö valehtelija?:
Niinpä, meille myös piti tulla vieraita olin pihalla kun lapset oli lähdössä ,sattui olemaan vielä puku heillä päällä. kun huomasin ,että vieraat ajoikin ohi. soitin perään, miks ei tulleetkaan , sanoi koska meidänpihalla oli pukupäällä olevia vieraita ,että valehtelit ettei ole ketään muita. no, ei ole kuin lapset lähdössä .joo ei tulla kun kyllä sielä oli hienoja vieraita. , joo eipä muuten olla sen jälkeen keskusteltu eikä tavattu.(n.1vuosi)

:o ei juma! :laugh:

Yhteistyössä