miksei me tehdä ikinä mitään kivaa miehen kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mua ärsyttää :ashamed:

soittelin exän kanssa tossa äsken pojan viikonlopuista ja se sit kerto et ne lähtee tammikuussa viikon reissuun avokkinsa kanssa ja sit ne erikseen sitä edeltävänä vloppuna juhlii vuosipäiväänsä lähtemällä näillä näkymin kylpylään tms, mä oon niin kade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
me ei ikinä mennä mihinkään,hyvä jos kerran kahdessa vuodessa saan ton ukon raahattua leffaan. ikinä ei olla käyty ulkona syömässä (paitsi jossain räkäsessä pizzeriassa ja hesessä :headwall: )
mua alko nyt tosissaan harmittaan :ashamed:
mut nyt on toi raksaprojekti eikä sen aikana oikeen viittis lomailla ja plaaaa...... turhauttaa.

No et ole ainut, jos se yhtään lohduttaa. Me ei olla oltu miehen kanssa missään kahdestaan sen jälkeen kun eka lapsi syntyi...ja siitä on reilu 5 vuotta. Mutta oon tullu siihen tulokseen, että ei kannata enää edes yrittää: ei me osattais kahdestaan olla kuitenkaan.

Ukkoa nutusta kiinni, ja menoks. Järkkää sä ja viet miehs vaan mukanas kun aika koittaa. Voi tehdä terää kummallekki ton projekstin aikaan. ;)
Ja ei se tarvii olla päiviä, vaan esim päivä kylpylässä tai muuten vaan kahestaan jossain romanttisessa ravintelissa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Teitteks te sit sun exäs kans reissuja ? et onks toi nykynen tekemättömyys kiinni nimenomaan sun nykyisestä miehestäs ?

kyl me jonkun verran. käytiin laivalla,lapissa,muuten vaan maakunta-ajeluilla,leffassa jne. et kyllä on nimenomaan nykyisestä kiinni :|

Menkää yhdessä ensin vaikkapa jääkiekkomatsiin tai johonkin miehelle tutumpaan juttuun. Kun tottuu siihen, että olet hänen mukanaan tällaisessa niin käytte vielä lasillisella matsin tai muun vastaavan jälkeen. Siitä on helppo ajautua juttuihin, käydäänpä leffassa ja ravintelissa siihen päälle. Sit pikkunen hotelliviikonloppu, ja kylpyläloma. Toisaalta miks mennä merta edemmäs kalaan, voihan sitä yllättää miehen ja laittaa kodin siistiksi nalkuttamatta, hyvät safkat ja viinit ja itse pukeudut vaikkapa korsettiin.. Ja jos motiivina on exälle leveily niin pistäpä joululahjatoivelista sen näköiseksi että sit sopii joulun jälkeen hymyillä.

Rakennusprojekti vie varmasti mieheltä ylimääräiset mehut suunnitella mitään muuta. Mikset voisi suunnitella jotain pientä ja kivaa, niin ehkä mies innostuu siitä ja saa raksaprojektiinkin lisää potkua :) Eihän se tietysti ole niin romanttista, kun itse joutuu järkkämään, mutta niin se menee meilläkin, että mä sitten vaivihkaa varailen ja suunnittelen pikku irtiottoja arjesta. Miehen työ on niin vaativaa ja tietty ei aina putkiaivot ;) :D huomaa ajatella tippaleipä-aivoja...sitä aina oottaa ja haaveilee, mutta eihän se toinen osaa ajatuksia lukea.

toi "exälle leveily" oli kyl ihan läppä :ashamed:
mä oon useinkin yllättäny miehen kotona hyvällä aterialla,saunalla,oluella jne,mut haluaisin joskus itsekin kokea sen :ashamed:
olla vaan ja nauttia ilman et tarvii laittaa tikkua ristiin.

meillä ei edes ole kun 1 lapsi ja sekin mun ja exän suhteesta. sanoinkin just miehelle et mul olis joululomaa 2viikkoo ja poika on ainakin yhden pitkän viikonlopun sillon isällään,et lähdettäiskö jonnekin/tehtäiskö jotain? vastaus oli kutakuinkin mmmmh. :xmas:
eli kyllä? eli nyt se ei voi ruveta urputtaan jos järkkään jotain? :xmas:

Yhteistyössä