Miksei menkat tule!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help nyt oikeesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help nyt oikeesti

Vieras
Raskaana en ole ,ei ole ollut seksiä 6kk:n.. nyt rinnat olleet turvoksissa viikon ja vatsassa tuntuu että menkat olis just nyt, mutta vuotoa ei tule, Ovat nyt jo 1,5vk myöhässä, normaalisti aina säännölliset... mistä voi johtua, onko mulla joku sairaus tms?

Alkuperäinen kirjoittaja help nyt oikeesti:
Raskaana en ole ,ei ole ollut seksiä 6kk:n.. nyt rinnat olleet turvoksissa viikon ja vatsassa tuntuu että menkat olis just nyt, mutta vuotoa ei tule, Ovat nyt jo 1,5vk myöhässä, normaalisti aina säännölliset... mistä voi johtua, onko mulla joku sairaus tms?

ne ei halua tulla

mä lähetän täältä tulemaan, koskee mahaan ja selkään just nyt..

mut oikeesti, mee tutkimuksiin jos huolestuttaa, tosin eihän tuo kamalan pitkä aika vielä ole, jos on stressiä tms..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Stressi voi vaikuttaa. Lääkäri ei mielellään kirjoittele hormonikuureja tollaiseen, mutta mee toki hakemaan jos susta tuntuu siltä.

stressiä on kyllä ollut, tosi paljon viime viikkoina, kauhee rutistus ennen lomaa. Ei ole kyllä enne jättänyt menkkoja välistä, mut nyt on ihan outoa. Ei kyllä haise pahalle eikä ole kipeä, että ehkä ei ainakaan tulehdusta ole... ehkä menkaat lähti jo kesälomalle eikä siks tuu.