Miksei miehen nähden saa pissiä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissis:)
  • Ensimmäinen viesti
Pissis:)
Miksi naistenlehdissä ja iltapäivälehdissä, ja ihme parisuhdepalstoilla toitotetaan että nainen ei saa pissata miehensä nähden? Itse sitä välillä teen, eikä mieheni ole moksiskaan. Olen kyllä kysynyt, eikä haittaa. En siis varta vasten tunge pissille silloin kun poikaystäväni on kylppärissä tai pyydä häntä katsomaan. Mutta jos poika ystävä on vaikka suihkussa, en odota että hän ensin tulee pois, jotta voin toimittaa asiani ihan normaalisti. Jos ollaan yhdessä suihkussa, ja minulla tulee pissahätä, niin käyn pytyllä pissalla. Hän tekee samoin. Miksi siis niin iso haloo? Enhän sentää pakota katsomaan miten iso/pieni/keltainen yms. pissa minulta tuli. Normi toiminto.

Huom! En laittanut tätä sitten tuonne seksi-palstalle, ihan vaan sen takia etten puhu mistään golden showereista tai muista pissa-fetisseistä. Vaan yhtä luonnollisesta ruumiintoiminnosta kuin niistäminen tai piereskely. Ovathan nekin parisuhteessa okei.
 
postilla
Mikäs siinä, parempi miehen nähden pönttöön kuin housuihin!
Muistan kuitenkin lapsuusajoiltani maalaistalossa asumisesta senkin, etten kai nähnyt kertaakaan äidin tai mummon edes menevän käymälään?

Kyllä he minua ja muita lapsia siellä käyttivät niin kauan kuin oli tarpeen, mutta ne omat asiat hoidettiin huomaamattomasti.

 
Anti-pissis
Mies lorottelee ja hoitaa isommatkin vessa-asiansa, kun olen suihkussa tai harjaan hampaita. Olen tottunut olemaan lukitsematta ovea kotioloissa. Eipä minua miehen asiointi niinkään häiritse, mutta itselläni on ujo rakko. Mies pitää mua tosi estyneenä, kun en voi edes pissalla käydä hänen ollessaan kylppärissä.

Ei siis ole mistään fetisismistä täälläkään kyse vaan miehen mielestä ne ovat luonnollisia asioita ja minä olen kai vain tottunut? Kiinnostaisi tietää, miten muilla?
 
Pissis täälläkin..
Jos mieheni on suihkussa tai muutenkin, ei minulla ole ongelmaa käydä vessassa pissalla. Esim. yhdynnän jälkeen mies menee pesemään vehkeensä, minä pissalle ja sitten pesulle.. Ei minusta mitenkään outoa..

Olen myös ihmetellyt noita lehtien kehoituksia olla pissimättä miehen edessä.. Huvittavava lähinnä.. Liekkö tällä pyritään pitämään yllä sitä illuusiota, ettei naiset pissi, ulosta, hikoile tai piere... :)

Isommalle asialle mennessäni en yleisöä kaipaa.. Sen haluan tehdä ihan omassa rauhassa vessan ovi lukossa, mutta mikäli pakko rako olisi, eiköhän sekin onnistuisi mieheni nähden.. :)
 
Pissis täälläkin..
Ai joo.. Lisäyksenä voisin mainita, että mieheni ei pysty pissimään kuin pakon edessä minun ollessani kylppärissä (eli jos vaikka olen suihkussa ja on ihan kamala hätä).. Ujo rakko kuulemma.. Isommallakaan asialla ei voisi edes kuvitella käyvän yleisön kanssa.. :)

Mikäs siinä, jokainen tyylillään..
 
pis pis
Alkuperäinen kirjoittaja Pissis:):
Miksi naistenlehdissä ja iltapäivälehdissä, ja ihme parisuhdepalstoilla toitotetaan että nainen ei saa pissata miehensä nähden? Itse sitä välillä teen, eikä mieheni ole moksiskaan. Olen kyllä kysynyt, eikä haittaa. En siis varta vasten tunge pissille silloin kun poikaystäväni on kylppärissä tai pyydä häntä katsomaan. Mutta jos poika ystävä on vaikka suihkussa, en odota että hän ensin tulee pois, jotta voin toimittaa asiani ihan normaalisti. Jos ollaan yhdessä suihkussa, ja minulla tulee pissahätä, niin käyn pytyllä pissalla. Hän tekee samoin. Miksi siis niin iso haloo? Enhän sentää pakota katsomaan miten iso/pieni/keltainen yms. pissa minulta tuli. Normi toiminto.

Huom! En laittanut tätä sitten tuonne seksi-palstalle, ihan vaan sen takia etten puhu mistään golden showereista tai muista pissa-fetisseistä. Vaan yhtä luonnollisesta ruumiintoiminnosta kuin niistäminen tai piereskely. Ovathan nekin parisuhteessa okei.
Luin tuon artikkelin muistaakseni maikkarin helmi-sivuilta. 10 virhettä joita ei saisi tehdä, yksi niistä.
Ehkä pissiminen miehen aikana tarkoitti jutussa uusia suhteita, ei pariskuntia jotka on olleet vuosikausia yhdessä.
En minäkään kehtaisi lorottaa uuden mieskaverin aikana, ovi pysyy kiinni ja yritän vielä hiljaa lorottaa reunaa pitkin ettei kuuluisi ääniä. Joskus aamuisin on ollut vaikeaa kun tuppaa aamupieru tulla samaan aikaa, ja mitä enemmän yrittää siitä saada pelkkää tuhnausta sitä kovemmin se raikaa, ei auta vaikka laittaa vesihanan valumaan samaan aikaan, kuuluu kyllä oven läpi. Vaikka onhan sitä kuultu miehiltäkin niitä aamupieruja vessasta, koviakin. :)
Sitä "isoa asiaa" en kehtaa uuden suhteen alussa toimittaa vaan pakko pidättää ja säästää kunnes on yksin. Yhden kerran tosin oli PAKKO. Olin kaverin luona yökylässä, oltiin sentään jo tunnettu kuukausia, illalla otettiin "pari" ja arvata saattaa miten aamulla maha möyrysi, pakko mennä vessaan. Ja vaikka kuulemma oma krapulakakka ei haise niin tämä HAISI, omaankin nenään noin kaksi tuntia toimituksen jälkeen vessan oven läpi.
 
Kuinka ihmeen
kauan tiellä läträtään siellä suihkussa, kun ei sitä aikaa voi odottaa, että toinen tulee pois ?
Vanha kansa pitää vessaa paikkana, jonne kuninkaatkin menevät yksin.
Jos pitää vapautuneisuutta jotenkin osoitta, niin sen voi tehdä muutenkin kun menemällä samaan aikaan pöntölle kusemaan, kun toinen on suhkussa.
 
-greg-
Jos minun vaimoni tulla tupsahtaisi paikalle ja istahtaisi pöntölle samaan aikaan kun minä olisin harjaamassa hampaitani, niin ilmoittaisin hänelle, että vaikka minulla ei lähtökohtaisesti olekaan mitään sitä vastaan, että istahdit siihen lorottelemaan, niin haluaisin kuitenkin tehdä sinulle tiettäväksi, että en aio sallia suunnaltasi sellaisia ääniä kuten esimerkiksi "shssssssh" ja/tai "klumps"!
 
En minäkään
pissaan kenenkään läsnäollessa enkä pidä, että mieskään niin tekee.
Ärsyttää myös suunnattomasti, kun miehen poika ei sulje vessan ovea mennessään lorottelemaan. Huudan aina perään, että ovi kiinni.

Ei kai tämä nyt mikään sen suurempi ongelma ole, jokainen tyylillään. Saa kai sitä olla vähän häveliäämpikin, jos siltä tuntuu?
 
En minäkään
pissaan kenenkään läsnäollessa enkä pidä, että mieskään niin tekee.
Ärsyttää myös suunnattomasti, kun miehen poika ei sulje vessan ovea mennessään lorottelemaan. Huudan aina perään, että ovi kiinni.

Ei kai tämä nyt mikään sen suurempi ongelma ole, jokainen tyylillään. Saa kai sitä olla vähän häveliäämpikin, jos siltä tuntuu?
 
se yksi ja ainoa
Minä olen säilyttänyt kolmenkymmenen vuoden avioliittoni onnellisena myös sillä keinolla etten näytä miehelle aivan kaikkea. Tietty salaperäisyys ja yksityisyys näissä asioissa todellakin pitää aviopuolison kiinnostavana. Me emme kumpikaan ulosta, virtsaa, kaiva nenää, piereskele... toisen tai kenenkään muun nähden. Ei nyt, ei koskaan.
 
kolmekymppinen feministi
Kyllähän jokainen saa parisuhteessaan tehdä kuten parhaaksi näkee.

Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että jokainen hoitakoon asiansa yksin ja antakoon toiselle aikaa ja tilaa toimittaa asiansa yksin. En voisi kuvitellakaan asuvani sellaisen kumppanin kanssa, joka änkää samaan aikaan wc-tiloihin. Mielestäni se olisi todella tyylitöntä ja epäkohteliasta.
 
K&V
K: Mitä yhteistä on seksillä sinkkunaisen kanssa ja lämpimällä vessan istuinrenkaalla?
V: Molemmat tuntuvat hyvältä aluksi, mutta sitten miettii, kukahan tässä on ollut ennen minua.
 
ei mitään prinsessoja
Aika estynyt olen, mutta muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen voin kyllä pissiä miehen nähden. Isomman asian haluan tosin hoitaa yksin. Mies samoin. Piereskely taas on meille ihan normaalia, ahdistaisi jos pitäisi aina pidätellä. Mitä romantiikkaa siitä muka saa aikaiseksi että häpeilee liikaa?

Mieheni mielestä muuten suhde on sitä parempi mitä vähemmän on tuollaisia estoja :) Tietää kuulemma että on turvallinen olo, ei lähde toinen kävelemään vaikka se puoliso ei nyt olekaan se sadun prinssi/prinsessa vaan ihan tavallinen ihminen piereskelyineen kaikkineen. Mutta kuten jo monesti todettu, kukin tavallaan...
 
Vanha Noita
Kun on nähnyt naisensa synnyttävän ja on synnyttänyt miehen kanssa, on aika monet estot kadonneet. Sen jälkeen on ihan sama, mitä toisen nähden tekee.

Miehillä tietysti voi olla toisin; minunkin mieheni aluksi arasteli pissata, kun seison vieressä - nykyään, kun minulla on jotain tärkeää asiaa just nyt, menen vessaan sen kertomaan just nyt. Kukaan ei huomaa siinä mitään ihmeellistä.
 
mielipiteeni:)
Oli lapsia tai ei, niin ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos käy pissalla ja toinen on kylppärissä vaikka harjaamassa hampaitaan. Ei tienkään suhteen alussa, mutta kun on ollut naimisissa vuosia, niin arkiset asiat eivät ole mitään hävettäviä eikä romantiikantappajia. Minusta suhde vapautuu siinä vaiheessa, kun uskaltaa pieraista kumppanin kuullen. Silloin tietää, että suhde on vakiintunut.
 
Joo, kyllä
meilläkin saa alapää toimia ihan vapaasti kun ollaan miehen kanssa kahdestaan kotona. Riittää, että tähdätään pisut ja kakit pöntön suuntaan. Ei ole kumpikaan ikinä ollut esteenä, ettei niin saisi tehdä. :) Ei tosiaan haittaa, jos toinen siinä vieressä kannustaa. ;)

Meidänkin mielestä parisuhde on paljon parempi näin. Kotonahan pitäisi saada olla kuten kotonansa! Olisi ihan hirveää, jos ei saisi edes kotona vapautua päivän rasitteista. Mehän tehdään kotona juuri niinkuin huvittaa ja jos se ei olisi toiselle kelvannut, niin olisi saanut lähteä vapaasti. Ei siis tietty vieraiden edessä olla "epäsäädyllisiä".

Lapsia on meillekin siunaantunut ja nyt kun kasvavat, niin ollaan toki hieman pidättyväisempiä "pieruhuumorissa" (jota meillä on kyllä riittänyt) sun muussa, ettei heille nyt tule outoja tilanteita eteen muualla. Illalla kyllä kun lapset ovat taas nukkumassa tai muuten ollaan kahdestaan, niin kyllä taas aukeaa salaiset arkut ihan vapaasti. ;D

Ne, jotka kirjoittelee noita artikkeleita, kirjoittelee omia mielipiteitään ilman sen suurempia tutkimuksia asiasta ja nämä kirjoittajat ovat usein sellaisia kolmekymppisiä aviottomia naisia. Kyllähän sitä voi jo arvata mitä kirjoittavat ennenkuin ovat edes näppikseen kerenneet koskea.
 
eräsperäs
Alkuperäinen kirjoittaja Kuinka ihmeen:
kauan tiellä läträtään siellä suihkussa, kun ei sitä aikaa voi odottaa, että toinen tulee pois ?
Vanha kansa pitää vessaa paikkana, jonne kuninkaatkin menevät yksin.
Jos pitää vapautuneisuutta jotenkin osoitta, niin sen voi tehdä muutenkin kun menemällä samaan aikaan pöntölle kusemaan, kun toinen on suhkussa.
Vanha kansa on väärässä. Kunigas tarvitsi vielä vanhan kansan aikaan monta henkilöä kanssaan asioita toimittamaan. Kuninkaallisen peräpeilin pyyhkijä oli valtakunnan tavoitelluimpia virkoja.

Minusta jokaiselle on suotava oma rauhansa toimittaa omia henkilökohtaisia asioitaan. Vessa-asiat lukeutuvat näihin.

Itse en arvosta ollenkaan, kun pytyllä ollessani miehelle tulee niin tärkeää asiaa, että sitä on tultava sillä silmän räpäyksellä minulle toimittamaan.
 
no
Ei sitä tarvitse edes olla läsnä, kyllä sen tietää mitä siellä on tehty. Meillä oli tyttöjä yökylässä, kävin aamulla sillä isommalla asialla ja sitten siellä kävi muut ja selvisivät nopeasti tarpeistaan...
 
Aboriginaali.
Johtuisiko mahdollisesti naisten häveliäisyydestä, tai luodusta naiskuvasta?

Kun naisilla ilmenee tarvetta joko pienen, tai ison hädän toimittamiseen, naiset ilmoittavat menevänsä naistenhuoneeseen, meikkaamaan, tms.
Eihän fiksuilla, kauniilla, sivistyneillä naisilla voi olla vastaavia primitiivisiä brutaaleja tarpeita, kuin alkukantaisilla miehillä .

Miehet menevät reilusti joko kuselle tai paskalle.

Aboriginaali luomu Suomi mies.
 

Yhteistyössä