Miksei miehen nähden saa pissiä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissis:)
  • Ensimmäinen viesti
no
Alkuperäinen kirjoittaja sairaanhoitajan arkea:
Näen ulostetta ja eritteitä ihan tarpeeksi työssäni joten kotona en niitä viitsi enää nähdä enkä haistella. Mieheni ei pissi eikä ulosta minun nähden, ovet pidetään kiinni. Enkä itsekään pidä vessan ovia aukia kun käyn tarpeillani ja vauhtiraidat siistitään pöntöstä heti, sen olen opettanut lapsillenikin.

Tietty jännite puolisoiden välillä on vain hyväksi. En nyt hirveästi jää paitsi mistään jos en satu tietämään minkälaisen pötkylän mies päästää rectumistaan. Joskus on wc paperi loppunut ja silloin on ollut pakko kutsua mies paikalle. Mutta se on hätätapaus.
Ymmärsin kyllä pointin, mutta mikä siinä vessapaperirullan vaihtamisessa niin vaikeaa on??

 
vierailija
Sain saunavuorolleni naisen seuraksi, ja sitten en tietenkään voinut pitää näppejäni hänestä erossa vaan saippuoin häntä. Vatsan kohdalla tuli varoitus, varovaisemmin rakkoon sattuu, on jo kupla otsassa. Sanoin, anna pissin tulla niin näen pistä kana kusee. Pilke silmäkulmassa tyttö kysyi, haluatko ihan oikeasti nähdä? Tietysti, vastasin. Niinpä hän seisaallaan otti reilun haara-asennon ja käsin venytti häpykumpua tupsusta ylöspäin ja pari metriä pitkä pissasuihku suihkusi kaakelilattialle.
Oli aika kiva ja harvinainen näky, en olisi uskonut naisen pystyvän pissaamaan kuten miehet.
Saa naiset jatkossakin pissiä minun nähden jos vaan kehtaavat.
 
Lady lady..
Alusta alkaen ollaan oltu välittömiä molemmat. Vessakäynnit on hoituneet toisen ollessa siinä olis sitten kusella, paskalla tai oksentamassa. Turhat häveliäisyydet rasittaa suhdetta ja onhan tätä liittoa kestänyt jo kymmeniä vuosia, ei yhdet pierut tai kaljapaskat ole sitä kaataneet.
 
osku
Alusta alkaen ollaan oltu välittömiä molemmat. Vessakäynnit on hoituneet toisen ollessa siinä olis sitten kusella, paskalla tai oksentamassa. Turhat häveliäisyydet rasittaa suhdetta ja onhan tätä liittoa kestänyt jo kymmeniä vuosia, ei yhdet pierut tai kaljapaskat ole sitä kaataneet.
Olen naisen kanssa pissinyt yhdessä monta kertaa. Esim metsässä marjastamassa ja sienestämässä sekä mökin pihalla. Minusta ihan mukavaa ja mahdollisesti eroottista. May be!!
 
Viimeksi muokattu:
vai lady
Alusta alkaen ollaan oltu välittömiä molemmat. Vessakäynnit on hoituneet toisen ollessa siinä olis sitten kusella, paskalla tai oksentamassa. Turhat häveliäisyydet rasittaa suhdetta ja onhan tätä liittoa kestänyt jo kymmeniä vuosia, ei yhdet pierut tai kaljapaskat ole sitä kaataneet.

sen kyllä huomaa, kuka on duunariperheestä. Sivistyneet ei tollai tee.
 
Viimeksi muokattu:
puupaa
Joskus hädän hetkellä menen pissalle miehen laittaessa hiuksiaan, ollessa pesulla seksin jälkeen tms. kylppärissä. Jos en lukitse vessan ovea ja mies tulee paikalle kun kusen, en häiriinny. Sen sijaan paskantamaan en mistään hinnasta alkaisi toisen nähden :D Vaikka asumme yhdessä, hinkkaan aina hulluna kakkarantuja pois pytyn laidoilta kakkostarpeen toimitettuani. Mieheni ei tarvitse tietää kuin teoriatasolla, että minäkin käyn paskalla :D
 
jooh
Meillä intiimit asiat hoidetaan ihan omassa rauhassa, mutta joskus tulee tilanteita ettei vaan pysty. Esimerkiksi olin pari vuotta sitten ihan hirveässä mahataudissa, molemmista päistä tuli yhtaikaa n. 15 min välein, heikotti ja oli kuumetta. Mieheni, joka inhoaa oksentamista yli kaiken, auttoi minua koko ajan ja vessan ovet pidettiin auki ja hän oli lähellä jos minulta sattuisi taju menemään. Tekisin aivan varmasti samoin jos hänellä olisi vastaava tauti. Itse olin auttamisvuorossa kun mieheni joutui tyhjentämään suolensa tutkimusta varten ja hänelle tuli siitä todella heikko olo.

Tuoreempi tapaus on parin päivän takaa kun olin sairaalassa ja tullut muutama tunti sitten leikkauksesta ja pissata piti. No sehän ei tietty ole niin helppoa heti etenkin kun meinasin pyörtyä vessaan kun hoitaja jätti minut yksin. Toivat huoneeseen yöastian ja siinä sitten tuumin että varmasti olisi mukavampaa pissiä oman rakkaan miehen vahtiessa vieressä kuin hoitajan kanssa. Niinpä sitten kokeiltiin ja se onnistui aivan loistavasti, ja hoitsut olivat tosi tyytyväisiä.

Katson tämän oikeastaan luottamusasiaksi; jos rakastaa ja luottaa, voi tehdä melkein mitä vaan toisen kanssa jos on tarvis.
 
voi hyvät hyssykät
En muuta sano kuin, että kaikkea sitä täällä kysytään? Eikö nyt ihmisellä muita huolia ole, kuin että saako miehen nähden pissiä. Antakaa mun kaikki kestää


Meillä intiimit asiat hoidetaan ihan omassa rauhassa, mutta joskus tulee tilanteita ettei vaan pysty. Esimerkiksi olin pari vuotta sitten ihan hirveässä mahataudissa, molemmista päistä tuli yhtaikaa n. 15 min välein, heikotti ja oli kuumetta. Mieheni, joka inhoaa oksentamista yli kaiken, auttoi minua koko ajan ja vessan ovet pidettiin auki ja hän oli lähellä jos minulta sattuisi taju menemään. Tekisin aivan varmasti samoin jos hänellä olisi vastaava tauti. Itse olin auttamisvuorossa kun mieheni joutui tyhjentämään suolensa tutkimusta varten ja hänelle tuli siitä todella heikko olo.

Tuoreempi tapaus on parin päivän takaa kun olin sairaalassa ja tullut muutama tunti sitten leikkauksesta ja pissata piti. No sehän ei tietty ole niin helppoa heti etenkin kun meinasin pyörtyä vessaan kun hoitaja jätti minut yksin. Toivat huoneeseen yöastian ja siinä sitten tuumin että varmasti olisi mukavampaa pissiä oman rakkaan miehen vahtiessa vieressä kuin hoitajan kanssa. Niinpä sitten kokeiltiin ja se onnistui aivan loistavasti, ja hoitsut olivat tosi tyytyväisiä.

Katson tämän oikeastaan luottamusasiaksi; jos rakastaa ja luottaa, voi tehdä melkein mitä vaan toisen kanssa jos on tarvis.
 
Viimeksi muokattu:
normi-ihminen
Ei ole ihmekkään, jos sivistyneet ihmiset haisevat kuselle ja paskalle joka paikassa missä liikkuvat. Umpikiristäneet kus-et persreiän. Jostain se keho työntää hajut pintaan. Mä paskannan ja kusen jos on hätä ja aivan sama kuka siinä lähellä on..heh..ja pierenkin jos en pysty pidättämään. Ihan normaaleja toimintoja jokaisella.
 
Mies maalla syntynyt
Lapsuuteni maaseudulla viettäneenä tuli nähtyä päivittäin naisia virtsaamassa eikä siihen liittynyt sen kummempaa ihmettelyä.
Siellä oli ihan normaalia ulkotöissä ja navetassa virtsata aina kun tarvetta oli, isommat asiat hoidettiin huussissa.
Äitivainaa kuitenkin opetti, ettei ole sopivaa katsoa kun naapurin tädit on pissillä, pitää katsoa muualle eikä kiinnittää asiaan mitään huomiota. Tuo oli ihan hyvä sääntö.
Syksyllä tuli käytyä maalla perunatalkoissa ja samaa käytäntöä edelleen noudatettiin, tyhmää olisi ollutkin lähteä lähes kilometrin päähän taloon pissalle.
Siinä tauolla mielenkiintoisten keskustelujen yhteydessä eräs naisista laski housut alas ja kyykistyi pissaamaan ja otti samalla keskusteluumme osaa lorottaessaan lätäkköa pellon laitaan. Toinen minulle opetettu sääntö on katsoa kiinostuneena henkilön suuntaan jolla on jotain sanottavaa. Jäi vähän vaivaamaan kumpaa sääntöä tällaisessa tilanteessa pitäisi noudattaa. Kumpi etikettisäännöistä on kyseisessä tilanteessa vahvempi? Onko sopivaa katsoa suoraan häpeilemättä virtsaavaa naista vai pitäisikö kuunnella ja vastailla välinpitämättömän oloisesti selin keskustelijaan.
Olisi mukava kuulla naisen näkemys asiaan.
 
Pottaan
Meillä ainakin on pissattu ja kakattu pottaan toistemme nähden koko pitkän yhteiselomme ajan.
Lapsemmekin oppivat kuiviksi hyvinkin nuorina,kun näkivät vanhempiensa kayttävän pottaa.
Vieläkin potta on jatkuvassa käytössä,koska sisävessaa ei ole.
Jopa veneillessä potta on suonut helpotuksen,niin tuttaville,kuin omallekin perheelle.Moottorin peräosaan vain selin,ja eikun seisten tai istuen pottaan ja luonnollinen asia hoituu helposti ja turvallisesti.
 
Alivuokralainen
Amiksen aikainen nuoruusmuisto tästä aiheesta on vieläkin hyvin muistoissa. Vuokrakämppä oli kaupungin laidalla vanhan omakotitalon vintillä ja vuokraemäntä lämmitti kellarissa olevan saunan aina viikolla ja tietysti pyysi aina saunomaan jos olin paikalla. Emäntä asusti taloa yksin, mies oli kaukana keikahommissa ja tuli kotiin vain viikonloppuisin. Maaseudulla oli tuohon aikaan ihan normaalia yhteissaunominen muutenkin, kotonakin saunottiin samoilla löylyillä jos vaan lauteilla tilaa oli. Saunomiseen ei sinänsä liittynyt erityisesti seksuaalisuutta jo ikäeron vuoksi, kaukaista sukua oleva emäntä oli nelikymppinen ja silloin minusta jo vanha, ja poikasena hänkin minua varmaan piti. Saunassa oli samassa löylyhuone ja pesutila samassa. Istuskelin yleensä lauteilla kun emäntä siirtyi alas pesujakkaralle. Pesurutiineihin emännällä kuului karvoituksen trimmaus partahöylällä. Sivusilmällä katselin operaatiota, oli jotenkin irvokkaan näköista kun hän jalat levällään ajeli karvoitustaan ja yleensä ajelun jälkeen siinä jakaralla istuessaan jalat levällään vielä virtsasi betonilattialle. Huuhteli kyllä sitten karvat ja virtsan pesuvadillisella vettä viemäriaukkoa kohti. Nykypäivänä joku saattaisi pitää näin luonnollista virtsaamista jopa saaraana pervoiluna.
Tosin asian ymmärtää paremmin, kun ottaa huomioon että talossa ei ollut sisävessaa olenkaan, ainoastaan huussi tontin perällä.
 
yök
Onpas ihme kysymyksiä. Ei normaali mies halua nähdä naista kusella tai paskalla. Koskaan.

Ja jos ei pestäviä vauvoja tai muita pikkulapsia lasketa, niin kyllä WC-hommat kuuluu muutenkin sukupuoleen katsomatta hoitaa yksinään ja pitää ulostusasiat omana tietonaan.
 
kakkinakki
Tykkään sisustamisesta ja tv:ssä nykyään pyöriikin esim. Liv-, Sub- ja Jim-kanavilla kiitettävät määrät ameriikan antimia tältä saralta. Eilen katsoin digiboksilta juuri yhden sellaisen jakson, jossa oli 90 000 dollarilla remontoitu vanhempien makuuhuone eli ns. master bedroom sekä sen yhteydessä oleva kylpyhuone. Nämä makuuhuoneet olivat melkeinpä suomalaisen olohuoneen kokoisia ja kylppärit olivat tavallisen ison suomalaismakuuhuoneen kokoisia laitoksia. Silti näissä kaikissa kylppäreissä wc-pönttö on paraatipaikalla kylpyhuonetta. Luulisi, että niillä rahoilla sen pöntön laittaisi erilliseen wc-tilaan sen sijaan, että toinen makaa porealtaassa ja toinen vääntää torttua pöntöllä kykkien, jolloin siinä voi yhtä aikaa luoda romanttisia silmäyksiä toisilleen.

Tuli tämä jenkkitouhu mieleen siitä syystä, että moni kotiäiti panostaa ihan mielettömästi ulkonäköönsä ja mies ei missään tapauksessa saa nähdä vaimoaan sheivaamassa tai tukka suorana, vaan kun mies tulee kotiin, niin vaimo tulee antamaan poskisuukkoa täydellinen ehostus kasvoillaan ja vaatteet sävy sävyyn meikin ja sisustuksen kanssa. Siinä mielessä tuntuu oudolta, että onko se yhteisen kylppärin wc-pönttö tarkoitettu vain MIEHEN asiointeja varten.

Jotkut tosiaan väittävät, että suhteessa säilyy jännite ja romantiikka paremmin, kun ei ole perillä puolisonsa bikinivahauksista, lantionpohjalihastreenauksista tai vaikkapa suolihuuhteluista. Myönnän suoraan, että en halua nähdä mieheni kaivavan nenäänsä olkkarin sohvalla tai raapivan paljasta persustaan ruokapöydässä, vaan hän saa hoitaa sellaiset asiat ihan rauhassa kylppärissä. Minua ei tosiaankaan häiritse, jos mies on kusella, mutta hajun vuoksi en halua tulla vessaan, jos hänellä on siellä pidempikin istunto menossa.
 
maraton1970
Alkuperäinen kirjoittaja yök;10802041:
Onpas ihme kysymyksiä. Ei normaali mies halua nähdä naista kusella tai paskalla. Koskaan.

Ja jos ei pestäviä vauvoja tai muita pikkulapsia lasketa, niin kyllä WC-hommat kuuluu muutenkin sukupuoleen katsomatta hoitaa yksinään ja pitää ulostusasiat omana tietonaan.
olen samaa mieltä, jotain ropisee romantiikasta muuten pois.
 

Yhteistyössä