Miksei miehen nähden saa pissiä?

  • Viestiketjun aloittaja Pissis:)
  • Ensimmäinen viesti
britti
Mun mies (Britti) ei halua "tietää", että naiset pissaavat/kakkaavat/sheivaavat. Eli vaikka hän älyllisellä tasolla tietää, että nämä toiminnot tapahtuvat, ei hän halua olla todistamassa niitä. Eli minä, kohteliaisuudesta häntä kohtaan, "piilotan" gilletet ja molemmat pistävät vessan oven kiinni siellä asioidessaan, eikä sisään saa mennä jollei ole pelko onnettomuudesta (vessan ovia ei saa lukkoon, koska meillä on molemmilla sairaus, joka voi aiheuttaa äkillisen tajunnan menetyksen, eli kylppäriin pitää päästä tarvittaessa ulkopuolelta nopeasti murtamatta ovea). Mulle tämä toimii ihan ok, kuten sanottu, se on toisen ihmisen huomioonottamista. Jos pienellä vaivalla saa rakkaansa tuntemaan olonsa mukavammaksi, mitä siitä sen suurempaa numeroa tekemään ihan jonkun periaatteen vuoksi!
 
vierailija
Täytyy olla aika älytön ihminen sellainen, joka paskantaa toisen silmien edessä tai jos pitää sellaiselta vielä (erikseen pyytää) laittamaan vessan ovi kiinni. Kyllä se kuuluu jo jumalauta sivistykseen.
Miehetkin kusetessaan vielä kurlaavat limoja suustaan ja räkivät ne sinne pönttöön. hyi helv....
 
Kroko
Sain saunavuorolleni naisen seuraksi, ja sitten en tietenkään voinut pitää näppejäni hänestä erossa vaan saippuoin häntä. Vatsan kohdalla tuli varoitus, varovaisemmin rakkoon sattuu, on jo kupla otsassa. Sanoin, anna pissin tulla niin näen pistä kana kusee. Pilke silmäkulmassa tyttö kysyi, haluatko ihan oikeasti nähdä? Tietysti, vastasin. Niinpä hän seisaallaan otti reilun haara-asennon ja käsin venytti häpykumpua tupsusta ylöspäin ja pari metriä pitkä pissasuihku suihkusi kaakelilattialle.
Oli aika kiva ja harvinainen näky, en olisi uskonut naisen pystyvän pissaamaan kuten miehet.
Saa naiset jatkossakin pissiä minun nähden jos vaan kehtaavat.
Mullekkin tollanen saunaseuralainen kelpaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä