Miksei miehet pidä hellyydestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miksi miehet ei pidä (ei seksiin liittyvästä) hellyydestä? Eikö kosketus tunnu miehestä hyvältä? Onko hellyydenkipeä nainen suorastaan ärsyttävä?

Minun mieheni ei koskaan koske minuun muuten kuin silloin kun haluaa seksiä. Ainoa asia, mitä tarvitsisin mieheltä olisi kosketus, mutta sitä on ihan turha odottaa, ellei ole valmis myös seksiin! Raivostuttavaa! Onko se vain itsekkyyttä? Minäkin makaan mieheni kanssa useammin kuin itse haluaisin, niin miksi hän ei voi antaa edes yhtä halausta päivässä??? Olisiko minuutti päivässä liikaa vaadittu! Mikä siinä on??? Hän ei kuulemma vain "ole sellainen". Mitäköhän herra tykkäisi, kun seuraavan kerran kun tahtoo seksiä, niin sanoisin, että minua ei kiinnosta, kun en vain ole sellainen!

Olen ajautunutkin tavallaan "pettämään" miestäni. Tuttavamieheltä(joka on kotoisin yhdysvalloista) saan halauksia ja hellyyttä, joita ilmeisesti hänkin on vailla. Emme ole koskaan edes suudelleet, mutta kosken häneen nykyään enemmän kuin mieheeni. Vaihtaisin miestä heti, ellei minulla olisi lapsia. Sanomattakin on selvää, että sitä puupökkelöä kohtaan, jonka kanssa olen naimisissa ei ole enää mitään tunteita! Miksi te suomalaiset miehet olette tälläisiä?!!

No miksi ihmeessä otit sellaisen miehen? Itse en olisi koskenutkaan tuollaiseen! Näytä tuo viestisi sille ja anna sen tajuta, että tarvitset hellyyttä tai tulee ero.

Oma mies hellii jatkuvasti ja tarvitsen sitä. Ei suhde pysyisi kunnossa ilman.

Jotkut on, jotkut ei. Ja jotkut naisetkin ovat tuollaisia. En itsekään ole mikään kummoinen kiehnääjä. Pusu ohimennen on kiva, halaus kerran viikossa samoin ja sohvalla voi vähän ottaa kontaktia, mutta ei sitä joka käänteessä halua jotakuta roikkumaan kaulaansa tai silittämään poskea.

Samoin, miksi suomalainen nainen ei halua hellyyttä, itse myös joudun turvautumaan tuttavaan, joka on ulkomaalainen ja tarkoitan hellyyttä en pelkkää seksiä.

En minäkään hirveästi välitä, vaikka olen nainen. Mulle sopivaa hellyyttä on vaikka se, jos ohimennessä vähän taputtaa tai jotain. Ja rutistaakin voi, mutta se pitää kyllä älytä lopettaakin melko pian. Ahdistaa aivan käsittämättömän paljon jotkut lusikassanukkujat. Hiostavaa ja ahdasta, yäk.

Mutta siis aloittajalle: jos mies ei sinun vuoksesi voi kärsiä hiukan epämukavuutta, niin eipä sinunkaan sitten tarvitse hänen vuokseen. Reilu peli.
Mutta vaikka saisit mieheltä sen minuutin päivässä, olisitko tyytyväinen? Koska sitten sinua vaivaisi se, kun tietäisit ettei hän nauti siitä. En minä ainakaan näe järkeä kiristää toiselta sellaista, mitä hän ei ole. Vaihtaa sitten mieluummin sellaiseen, jolla on samanlaiset tarpeet.

No siksi, koska nainen ei itse tee yhtään mitään suhteen eteen. Jos on vain itse jatkuvasti se hellijä, ei se kauaa jaksa kiinnostaa.

Lisäksi olet pettävä paska, ota asia puheeksi miehesi kanssa ja päästä hänet pois.

Mielelläni pötköttelisin sohvalla kulta kainalossa. Sohva ois kultaa ei.
Löytyy siis miehiäkin jotka kaipaavat hellyyttä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tää voi olla yks syy; Hellyydestä alkaa helposti jöpöttään ja jöpötys on aika vitun ärsyttävä tunne/olotila, jos ei saa purkua aka seksiä/kättä ja kestääkin jonkin tovin loppua.

Yhteistyössä