Miksei mulla pysy H&M:n äippähousut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lautaperse?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lautaperse?

Vieras
Ostin pari H&M:n äippähousua, resorit jää mahan alle. 36 oli aivan liian tiukka sääristä ja vatsan kohdalta. 38 oli sopiva joten otin ne. Tunnin käytön jälkeen ne alkoi valua niin että perseen puolivälissä olivat! Oikeasti kuka niitä voi käyttää?

Tuon firman housut nyt vain on tuollaisia istuu 15 minuuttia housuja. Olen muilta merkeiltä löytänyt omani kun nuo kapistukset ei pysy jalassa kuin hetken. Mamalicious merkillä on ihanan istuvia :)

No en mä löytänyt raskauksieni aikana yksiäkään istuvia housuja (Mamalicious, Boob, Po.P kokeilin). Kaikkien pienimmät koot olivat liian isoja perseestä ja reisistä. Huoh. No eihän sitä ollut mikään pakko housuja käyttää, heh.

Mulla ei pysyneet mitkään äippähousut jalassa, koska mahani oli loppuraskaudessakin melko pieni. Otin äippähousjen trikoo-osasta vähän saumoja sisään ja pysyivät paremmin. Mamaliciouksen housuissa oli lisäksi erikseen kiristettävä vyötärö, joten niitä minäkin suosittelen ja niitä käytin vielä synntyksen jälkeenkin ennen kuin vanhat housut tas mahtuivat jalkaan.

Mulla resorimahalliset H&M:n housut toimi ihan hyvin kunhan laitoin kuminauhan tarpeeks kireelle. Ne missä oli vaan kuminauha eikä sitä tuubiosaa valui vaikka kuinka ois kiristellyt.

Yhteistyössä