Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:Eihän se voinu loppua??? |O
Mitä tapahtu sit eilen? En ehtiny kattoon... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 05 ja 07:onko se loppunut? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:No mun äiti ainakin väitti katsoneensa aamulla ton ohjelman, ku puhelimessa just äsken puhuttiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:Eihän se voinu loppua??? |O
eilen selvis sille perheelle sen hannahin ongelmat...
en muista tapahtuko siinä oikeen muuta...
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:No mun äiti ainakin väitti katsoneensa aamulla ton ohjelman, ku puhelimessa just äsken puhuttiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taas alkaa Tunteita ja tuoksuja!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:Eihän se voinu loppua??? |O
eilen selvis sille perheelle sen hannahin ongelmat...
en muista tapahtuko siinä oikeen muuta...
Selviskö ne oikeet ongelmat vai hannah:in keksimät?
Kuoliko se sen kaveri?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:No mun äiti ainakin väitti katsoneensa aamulla ton ohjelman, ku puhelimessa just äsken puhuttiin![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:No mun äiti ainakin väitti katsoneensa aamulla ton ohjelman, ku puhelimessa just äsken puhuttiin![]()
No ei se kyllä tänä aamuna ole sitä tv:stä katsonut. Kun sitä ei tosiaan tullut
Ettei olis sekottanu emmerdaleen?
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:No mun äiti ainakin väitti katsoneensa aamulla ton ohjelman, ku puhelimessa just äsken puhuttiin![]()
![]()
![]()
No jooo, oli vielä pakko soittaa äitille ja kysyä, ku alko vaivaamaan... Ei se mitään ollu katsonu, ku oli vaan aikonu katsoa ja sitte huomannu ettei sitä tuukkaan. Harmissaan oli sekin.
TSORI :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täh:koska tunteet ja tuoksut palaa takaisin? ihana sarja
Alkuperäinen kirjoittaja heii:multa jäi monta jaksoo näkemättä. mitä sille melissalle tapahtu et se joutu sinne lasarettiin. aliravitsemus sen tiiän mut kupsahtiko se jossain et vietiin?