miksei ukko tykkää tehdä mitään kivaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pönkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pönkkö

Vieras
siis mein kaikki riidat on melkein siitä kun toi ukko ei halua lähtee mihinkään ei ees yhdessä kauppaan ei sukuloimaan ei elokuviin ei mitään kivaa..
aina pitäs vaan kotona möllöttää..

miten saan ton liikkeelle?

öö.. mut mitenköhän tohon sais puhtia.. mikään muu tunnu kiinnostavan ku kalastus sitä ja tota ja särkänniemen reissukin on ihan tylsä et kannattaako ees mennä..huoh,,

nytki ku ehdotin menoo ni sano että katotaan ens viikonloppuna

mä en ehdottele vaan mä hommaan lapset hoitoon ja raahaan ukon ulos. nytkin oon ite järkänny ensviikon lopuksi lapset hoitoon ja pe rahaan miehen ensi leffaan ja sitten ravintolaan juhlimaan mun synttäreitä.. jos ei raahaaminen onnistu niin tietää et sitpä istuu yksin kotona ja vaimo ei tee yhteistyötä ainakaan kuukauteen :D eikä oo kyllä vielä koskaan pannu vastaan :)

Meillä tuli eksän kanssa ero tosta syystä, kun ei mihinkä tullut mun kans. Suhteen alussa jonkun verran, mutta sitten myöhemmin ei mihinkä. Omat harrastukset kyllä kiinnosti. 12 vuotta olin tuossa suhteessa ja sitten riitti. Tajusin, ettei mikään muuta miestä. Keskustelutkaan ei auttanut, päinvastoin, tuli pahoja riitoja.

Yhteistyössä