Miksei voi sairastaa kaikki YHTÄAIKAA...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie tulin jo eilen kipeäksi, flunssaolo ja kuumetta. Tänä aamuna sitte miehellä 38 kuumetta ja yskä, ja sehän on ihan taju pois ko nousee yli 37 asteen... Mulla on kans se 38 mut onneksi mulla ei jalat mee alta vielä sielä neljässäkymmenessäkkään. Väsy olo kyllä... Ja napero on ko energiapiikin saanu, viilettää sielä ja täälä, kiusaa kissoja, räplää kaikki laitteet ja pelmuuttaa mattoja, kaivaa kaappeja ja paukuttaa ovia :D
Se oli ekana kipeänä mut nyt jo terve, ois voinu koko porukka sairastaa yhtäaikaa nii ois selvinny lepäilemällä... :snotty:

Mut on minusta kiva hoivata tuota miestä... :heart: Se on miehiseen tyyliin niiiiin kuoleman kielissä. :D

Mut on minusta kiva hoivata tuota miestä... :heart: Se on miehiseen tyyliin niiiiin kuoleman kielissä. :D

Niinhän ne miehet :whistle: Kauhee valitus oli mun miehllä kun lähti nahkaa sormesta vähän kun kaatu...sillä oli kauhee tuppo siinä ja veti buranaa. En oikein ymmärtäny sitten miten voikin olla noin kipee...:ashamed: Kai sil kipukynnys tosi alhanen..siis todella.
Aloitukseen sen verran viel että meilläkin on tosi harvoin että kaikki tultaisiin kipeeksi yhtäaikaa. Taisi kerran olla (kuuteen vuoteen) että mulla ja miehellä oli vatsatauti saaan aikaan...lapsi oli okkei.

Niinhän ne miehet :whistle: Kauhee valitus oli mun miehllä kun lähti nahkaa sormesta vähän kun kaatu...sillä oli kauhee tuppo siinä ja veti buranaa. En oikein ymmärtäny sitten miten voikin olla noin kipee...:ashamed: Kai sil kipukynnys tosi alhanen..siis todella.
Aloitukseen sen verran viel että meilläkin on tosi harvoin että kaikki tultaisiin kipeeksi yhtäaikaa. Taisi kerran olla (kuuteen vuoteen) että mulla ja miehellä oli vatsatauti saaan aikaan...lapsi oli okkei.

:D Meillä miehellä se on tuo kuume joka tekkee sairaaksi, sillon ko sillä oli olkapäässä vaivaa, kivut oli varmasti ihan helvetilliset, hyvin se pärjäs, näytti vaan vihaselta ja tuskaselta. Se ko välttelee särkylääkkeitäki viimisseen asti. : / Mut joo, annappa olla ko vähän lämpöä tullee nii sitä ei saa sängystä ylös ees nosturilla :kieh: Nököttää peiton alla niin kohtalokas ilme naamalla ja niiiin voipuneella äänellä pyytää jos vähän vettä sais... :D

:D Meillä miehellä se on tuo kuume joka tekkee sairaaksi, sillon ko sillä oli olkapäässä vaivaa, kivut oli varmasti ihan helvetilliset, hyvin se pärjäs, näytti vaan vihaselta ja tuskaselta. Se ko välttelee särkylääkkeitäki viimisseen asti. : / Mut joo, annappa olla ko vähän lämpöä tullee nii sitä ei saa sängystä ylös ees nosturilla :kieh: Nököttää peiton alla niin kohtalokas ilme naamalla ja niiiin voipuneella äänellä pyytää jos vähän vettä sais... :D

Meillä kyl kaikki vähäisimmätkin kivutkin mies "tappaa" buranalla ja siis sil on kyl hirmu matala se kipukynnys. Lapsikin ihmetteli että miksi sisillä kauhee tuppo sormessa kun ei ollu ees paljoo nahkaa lähteny :whistle:
Voi noita miehiä :heart:

Meillä se menee niin et mä sairastan lasten kaa yhtaikaa.Silti huolehdin perheestä/kodista tuonkin ajan ihan yksinään.
Sit tulee miehen vuoro sairastaa.Lonnollisesti hän ei tuolloin voi tehdä yhtään mitään muuta ku nukkuu.Tauti onkin yhtäkkii hyvin kamala,ja ihmisen pitäis sillon saada levätä,nih.

[QUOTE="vieras";23145406]Meillä se menee niin et mä sairastan lasten kaa yhtaikaa.Silti huolehdin perheestä/kodista tuonkin ajan ihan yksinään.
Sit tulee miehen vuoro sairastaa.Lonnollisesti hän ei tuolloin voi tehdä yhtään mitään muuta ku nukkuu.Tauti onkin yhtäkkii hyvin kamala,ja ihmisen pitäis sillon saada levätä,nih.[/QUOTE]

:laugh: noh, näinhän se vähän on. Ei pahalla miehiä kohtaan :D

[QUOTE="vieras";23145406]Meillä se menee niin et mä sairastan lasten kaa yhtaikaa.Silti huolehdin perheestä/kodista tuonkin ajan ihan yksinään.
Sit tulee miehen vuoro sairastaa.Lonnollisesti hän ei tuolloin voi tehdä yhtään mitään muuta ku nukkuu.Tauti onkin yhtäkkii hyvin kamala,ja ihmisen pitäis sillon saada levätä,nih.[/QUOTE]

Meillä saa sairastaja sairastaa rauhassa. Jos mie sairastan, mies hoitaa lapsen, jos mies sairastaa, mie hoijan lapsen, jos sairastan lapsen kans yhtäaikaa, mies hoitaa molempia ja niin eespäin. Jos oon kipeä ja miehen pittää mennä töihin, nii sillon toki hoijan lapsen itte. Töistä ei minun takia tarvi pois olla. Paitsi nyt alkuvuodesta ko olin TODELLA sairaana, sairaalassa monta viikkoa, mies oli palkattomalla vapaalla sen aikaa ja vieläki vähän lyhennettynä tekkee työviikkoa että saan toipua rauhassa, koska yhä vieläki mulla kroppa on toipumisvaiheessa.

[QUOTE="Vieras";23145770]Meilläkin saa sairastaa rauhassa. En ymmärrä miksi naiset alistuu siihen että sairaanakin pyörittävät kotia 100% ja mies elää miten tahtoo.[/QUOTE]

Ei mies ihan miten tahtoo elä.Minussa kun sattuu oleen se pikkanne vika et alan helposti marttyyriks..

Yhteistyössä