Mikseivät miehet halua seurustella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..........

Vieras
Eli olen nainen, profiili deittisivulla. Ei ole lapsia, olen hoikka ja alle 30v.

Muutamia miehiä olen sivuilta tavannut. Ovat omasta mielestä vaikuttaneet mukavilta ja tehneet itse aloitteen, kehuneet ulkonäköä kun nähneet kuvan. Parin tapaamisen jälkeen ei tyypistä enää sitten paljon kuulukaan. :(

Ei ole väliä onko mies akateeminen, duunari, työtön vai töissä, pitkä, lyhyt, lihava tai laiha, kukaan ei enää useampaa kertaa halua nähdä eikä viestejäkään pahemmin enää heiltä tule ja jatkavat deittisivulla pyörimistä.

En tiedä mikä minussa on vikana, haluavatko miehet nykyään enää seurustella ollenkaan? Tai sitten vain olen jotenkin poikkeuksellisen oksettava nainen.. Myös seksiseuran tyrkyttäjiäkin noilla sivuistoilla on, sellainen ei voisi vähempää kiinnostaa. :(

Lähtisin jo purkamaan peilin kautta tapahtumia..
Jotain on varmasti vialla jos homma toimii aina saman kaavan kautta.. Esimerkkinä voisin mainita itselleni yhden stopparin sinkkuajoiilta, jotkut naiset alkoivat puhua lastenhankkimisesta 1-2 treffeillä.. Kiitti heippa.

Ei seurustelemaan aleta kenen tahansa kanssa. Jonkun täytyy kolahtaa eli täytyy olla jotain yhteistä, jotain kiinnostavaa. Ei ulkonäöllä ole enää merkitystä siinä vaiheessa, kun on jo kiinnostuttu sen verran että tavataan. Sitten merkkaa sisältö, tavat, kiinnostuksen kohteet, harrastus ym.

Ei seurustelemaan aleta kenen tahansa kanssa. Jonkun täytyy kolahtaa eli täytyy olla jotain yhteistä, jotain kiinnostavaa. Ei ulkonäöllä ole enää merkitystä siinä vaiheessa, kun on jo kiinnostuttu sen verran että tavataan. Sitten merkkaa sisältö, tavat, kiinnostuksen kohteet, harrastus ym.

Imo.. Tuntuu nykypäivänä kylläkin menevän jutut niin että ei ole paljon millään mitään väliä, riittää jos ulkonäkö on kunnossa.

Aika vaikea sanoa, kun et ilmeisesti kerta ole palautettakaan saanut yhdeltäkään mieheltä. Syy voi olla mikä vain. Ja montako on muutama? Siis pari kolmeko, tuohan on hirveän vähän vielä. Sit kun oot treffanu 20 ja kaikki toimii samalla tavalla, sit vois alkaa jo miettimään tarkemmin/katsomaan peiliin.

Mut noiden muutamien syyt voivat olla mitä vaan. Eivät halua oikeasti seurustella, vaan etsivät seksisuhteita. Ovat varattuja. Et miellyttänyt heitä tarpeeksi ulkonäöllisesti tai luonteen puolesta. Tai sit joku muu syy.

ai sitten se napsahtaa heti kiinni.. Mutta ap haluaisi ilmeisesti seurustella suunilleen kenen kanssa vaan ja homma loppuu 2 treffeillä niin väitän että jollain hän karkottaa miehet pois.

Ei todellakaan "kuka tahansa" kelpaa, kyllä on pakko olla kiinnostustakin.
Ja kuka muutenkaan heti puhuu seurustelusta tai lasten hankkimisesta ekoilla treffeillä.

Ehkä olen vain niin epäseksikäs, kun ei ole varaa viimeisimpiin muotivaatteisiin. Kiva.

Onko sun kuva siellä deittisivulla todellisuutta vastaava? Vähän kuulostaa taas siltä että kuva on otettu studiossa ja vähän käsitelty kuvan perusteella kyseessä on +10 tyttö , ukoilla hirveät odotukset ja sitten siellä tuleekin vastaan 6-7 pisteen tyttö-

Ei todellakaan "kuka tahansa" kelpaa, kyllä on pakko olla kiinnostustakin.
Ja kuka muutenkaan heti puhuu seurustelusta tai lasten hankkimisesta ekoilla treffeillä.

Ehkä olen vain niin epäseksikäs, kun ei ole varaa viimeisimpiin muotivaatteisiin. Kiva.

Imo 30v nainen tapailee +30v miehiä? Luulenpa että vaatteet eivät todellakaan ole se juttu enää sun iässä.. Paitsi tietty jos pukeudut kuin hippi tai olet likainen..

[QUOTE="miäs";30230881]Onko sun kuva siellä deittisivulla todellisuutta vastaava? Vähän kuulostaa taas siltä että kuva on otettu studiossa ja vähän käsitelty kuvan perusteella kyseessä on +10 tyttö , ukoilla hirveät odotukset ja sitten siellä tuleekin vastaan 6-7 pisteen tyttö-[/QUOTE]

Päinvastoin.. Hyvä jos edes pahemmin meikkiä oli. Ajattelin miksi kukaan vaivautuu viestiä lähettämään mulle, kun muilla on justiinsa niitä studio kuvia profiilissa.

Voiko olla et olet sattunut tapaamaan näitä satunnaista seuraa etsiviä jotka ei tavatessa saakaan sinusta sellaisia viboja että alkaa suorilta ehdottelemaan. Onhan näitäkin jotka ns ovat hakevinaan seurustelusuhdetta mutta oikeasti se naisen vaihtoväli on tiheä kuin sukkien vaihto. Usko itsees, kyl se oikee jostain löytyy, et oo menettäny noissa ukkeleissa mitään! Eteenpäin sano mummo lumessa!

Ongelma on tässä: Sueuranhaku netistä. Näin miehenä sanoisin, että naisia on tavattava melkoinen määrä ennen kuin joku oikeasti kolahtaa. Esim. baarissa jossa on 300 naista, heistä 1-2 voivat olla melko kiinnostavia. Naisella taasen voi ola hieman eri juttu, koska nainen voi ihastua vaikka tapaamatta, pelkän viestittelyn perusteella.

[QUOTE="miäs";30230866]Jep, ja jos vastassa on tosiaan ap kuvailema henkilö niin väitän että ainakin josksu joku haluaisi pukille päästä ;)[/QUOTE]

Seksiä saa helpommin kuin seurustelemalla kuukausikaupalla apn kaltaisen tosirakkautta etsivän naisen kanssa. Seurustelu ei maksa vaivaa ellei nainen oikeasti ole vaimoainesta.

Ihmisessä on ulkonäön lisäksi paljon muutakin. Siitä se habitus tulee. Mikäli nainen on kaunis ja puhuu hemmetin matalalla äänellä, tai liian kimällä äänellä, pallitkin laskeutuu nilkkoihin ja niskavillat nousee pystyyn! Hajuilla (feromoneilla) on myös merkityksensä.

Minuun vetoaa nainen, joka uskaltaa katsoa silmiini ja puhua sitä mitä mieleen juolahtaa, eikä puhu sitä mitä saa puhua. Ulkonäkö on loppujen lopuksi sivuseikka.

Mä deittailin aikoinaan paljon ja tosiaan törmäsin sun ikäisissä naisissa muutamaan todella luotaantyöntävään asiaan..
1. Biologinen kello, jos on 1 tai 2 treffit alla niin älkää nyt jumalauta tuoko heti julki että olette päättänyt hankkia lapsen seuraavan 10kk sisällä.
2.Epätoivo sama kuin yllä, huomasi ensi minuteilla että daamilla on kiire naimisiin saada lapsia tai jotain.. Josta sitten seurasi sellainen olo että naiselle on ihan sama kuhan miehen saa.
3.Minä osaan asenne.. Ollaan jo 30v ja pärjätty ilman miehiä tähänkin asti.. Yritä siinä sitten keskustella jostain kun joka toinen kommentti on omaa ylistämistä ja sitä miten on itse saanut oikein autonrenkaat vaihdettua.. Tai vastaavasti luulotellaan ihan puuta heinää omasta fysiikasta.. Kuten kyllä minäkin pystyn juoksemaan maratonin vaikka en ole juossut 10vuoteen.. Tai penkkaamaan 150kg jos treenaisin ymym
4. Eronneet jotka eivät ole päässeet yli ex.istään.. Ihan kiva että sun ex oli vitun komea ja voimakas ja varakas mutta ei oikein kiinnosta.. Toinen ääripää 2h istua treffeillä kuuntelemassa äärettömän katkeraa ihmistä..
5.Yleistieto/käytöstavat.. On yllättävän paljon naisia joilla ei ole minkäänlaista yleistietoa.. Monilkla näistä ei myöskään ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Yhteistyössä