Miksen mä saa nukuttua!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gemma.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gemma.

Vieras
Olen vasta 18-vuotias, mutta minulla on ollu tällästä ihmeellistä.. Keskiviikkona nukuin ihan hyvin, mut tosin sekin meni pätkissä, yön aikana heräsin 3 kertaa mut olin aina nii väsyny et sain makosasti jatkettua kuitenkin unia. (tällästä ollu jo pidemmän aikaa). Sit torstai, perjantai ja nyt eilinen yö on menny ihan oudosti. Perjantai ja eilinen oli ihan samanlaiset, otetaan nyt esimerkit. Olin mennyt ihan ajoissa nukkumaan, vähän yhentoista jälkeen. Koneenkin sammuttanu jo ajoissa eli en ihan heti siitä pompannu suoraan nukkumaan. Sit mä en tiedä... nukunko mä sen 1-3h. oon sellases hereillä - valveilla tilas, varmaan siinä rajavälimaastos, koska en oo hereilkään täysin mut en oo syväs uneskaan et näkisin jotain unta (näen pelkkää mustaa) ja aivot ei tunnu sen jälkeen kovin levänneeltä, vaan olo tuntuu aika hirveeltä. Sit aamuyöllä klo 3 mä pomppaan yhtäkkiä pystyyn ja oon ihan tuskan hies. En oo nähny mitään painajaista tms. On vaan kuuma. ja mun olo on aivan hellurei virkeä!!! :) tiedän et ei tää nyt voi olla normaalii et ei ihminen 1-3h yöunilla pärjää ja voi aamuyöllä 3 aikaan virkeenä olla... yritän saada uudestaan unta, mut ei tuu mitään. pyörin ainakin levottomasti sen pari tuntii siin. sit kun kello rupee näyttää kuutta niin mä tajuun et peli on menetetty et ei tässä enää nukuttuu tuu tai et ees kerkiis nukkumaan kunnolla kun kello jo ton verran. Kummasti sit kuitenkin tos 8-9 mais alkaa väsyttämään mut mä en sillon viiti enää alkaa nukkumaan koska sit se koko unirytmi vasta persiilleen meneeki ja ei voi nukkuu puolille päivin... Nousin nyt ylös sen toivos et nukun tänä yönä paremmin, mut minä oikeesti pelkään. Pelkään et en saa nukutuks. Eilenki piti olla rentoutunu ja hyvä olo, mut sit tuli se et ou shit.. minä en saakkaan ehkä unta. ja se miks pelkään niin siks koska olo on sen jälkeen aivan hirviä!!

Melatoonii oon kiskonu joskus naamaan mut tuntuu ettei ne enää toimi ja oon myös ylittäny vähän sen vuorokausi annoksen mut not working...

Ja eilenki luulis et uni ois tullu, matkasin pitkän matkan vanhemmille ja ulkonakin kävin ja koneella olin viimeks päivällä ja illalla kävin saunomas mut ei. :(((

Minä oikeesti itken ja nyt kiskon buranaa naamaan kun pää on kipiä. Pelkään etten enää koskaan saa kunnolla nukutuks. En tiiä mitä on tapahtunu, mut jotain!

Yhteistyössä