miksen saa tehtyä mitään kun mies on kotona?:o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jotenkin hassu juttu. Kun se tulee kotiin niin ei huvita tehdä mitään. Ei siivota, pyykätä..tms.. Mutta silloin kun oon yksin tai kaksin lapsen kanssa niin tulee tehtyä vaikka mitä :)

Hei siis mulla on toi ihan sama juttu!!! :o Mies ikään kuin vie musta kaiken energian vaan pelkällä läsnäolollaan...ja sit siinä on sekin, että mua ärsyttää itse puuhastella kun mies istuu koneella tai tölsyn ääressä.
Kaikista tehokkain olen yksin kotona ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Hei siis mulla on toi ihan sama juttu!!! :o Mies ikään kuin vie musta kaiken energian vaan pelkällä läsnäolollaan...ja sit siinä on sekin, että mua ärsyttää itse puuhastella kun mies istuu koneella tai tölsyn ääressä.

Joo se on ärsyttävää jos mies istuu koneella ja ite siivoo hullunlailla :D

Mulla myös, voisin maata vuositolkulla sohvalla ja olla tekemättä mitään. Jos ukko vaikka tunnin pois oon pessy pyykkiä, imuroinu,siistiny paikat, tiskit pois koneesta ja likaiset sisään :)

mulla taas niin, että kun oon yksin tai lasten kans, en tee mitään ja kun mies tulee, puhisen ja meen rätin kanssa nurkasta toiseen ja valitan kun ukko muka on aina vaan koneella.

i agree...
Ja sama juttu on että jos ukko on paikalla tekee kauheesti mieli tupakkia ja siellä pitää ravata, mutkun se ei oo kotona voi mennä helposti päiväkin ilman :O

Sama ongelma täällä! Miehen läsnäolo passivoi mut täysin. "Kiva" kuulla, et muille käy samoin. Oon jopa miettinyt eroa muuten hyvästä suhteesta tämän takia, mutta ehkäpä ei sit oo niin harvinaista kun oon luullut.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

sanasta sanaan peesi. ku mies tulee duunista klo 18, mä istun sohvalle katsomaan Emmerdalen ja vireystaso laskee täysin. Hetkellinen nousu tapahtuu klo 20 ku on iltapalat ja -toimet, sitte taas.. plaa. Ja yhtäaikaiset vapaapäivät! Ei mitään aikaseksi! Sit ku mies menee pilkille tai muihin omiin harrastuksiin niin alkaa kotona tapahtua. Kumma homma tosin, se ei päde toisin päin - sillon ku itse olen poissa, kotonakaan ei kyllä tapahdu mitään :D

Yhteistyössä