H
Heijaaja
Vieras
Mitä pitäisi tehdä toisin, jotta saisin 4kk muuten rauhaisan tyttöni nukahtamaan ilman itkua ja huutoa? Päivän ensimmäisille unille nukahtaa melko kivuttomasti pienelllä heijauksella vaunuihin, mutta muulloin tulee aina monen minuutin itku ja huuto kunnes nukahtaa heilutettaviin tai kulkeviin vaunuihin.
Mahavaivoja tms ei ole. On rintamaidolla, tissille ei tuolloin halua eikä tissille osaa nukahtaa. Tuttia ei käytä. Olen yrittänyt laittaa ei-niin-väsyneenä ja tosi väsyneenä vaunuihin -ei apua. Mua alkaa niin hermostuttamaan tuo itkutuossa tilanteessa, että riepotan kohta vaunuja liialti olan takaa. Ja onkohan tuosta heijaamisesta edes mitään apua?
Onko vinkkejä?? Ja jos tietäisi, mistä tuo johtuu,niin ehkä kestäisi paremmin.
Mahavaivoja tms ei ole. On rintamaidolla, tissille ei tuolloin halua eikä tissille osaa nukahtaa. Tuttia ei käytä. Olen yrittänyt laittaa ei-niin-väsyneenä ja tosi väsyneenä vaunuihin -ei apua. Mua alkaa niin hermostuttamaan tuo itkutuossa tilanteessa, että riepotan kohta vaunuja liialti olan takaa. Ja onkohan tuosta heijaamisesta edes mitään apua?
Onko vinkkejä?? Ja jos tietäisi, mistä tuo johtuu,niin ehkä kestäisi paremmin.