Miksi AINA teen saman virheen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomalainen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suomalainen mies

Vieras
Miksi yritän jutella naisille kuin ihmisille ja unohdan, ettei naisen kanssa voi esim. väitellä mistään kuten normaalin ihmisen kanssa. Aina se on sitä samaa, että "mikset sä voi koskaan myöntää et sä oot väärässä" ja "mä teen sitä, tätä ja tuota jos et myönnä että olen oikeassa". Ja sellasista asioista, mistä nainen itekin tietää varsin hyvin olevansa väärässä..... Täytyis aina muistaa, että naisen kanssa ei mitään oikeeta voi keskustella kun ei ne ymmärrä muusta ku vaipan vaihtamisesta ja meikkaamisesta.

[QUOTE="Niin";24408061]Naisen ja miehen väittely on tuomittu epäonnistumaan, miehet kun tuppaa pilaamaan hyvän väittelyn tuomalla faktoja mukaan.[/QUOTE]

Ja siinä vaiheessa nainen hermostuu, kääntää keskustelun ihan muuhun ja alkaa uhkailemaan ja mesoamaan.

Jos myöntäisit itselles olevasi väärässä niin ehkä tästä aukeis jotain uutta sullekin, sä et vaan nyt kuule tajua!

Voisin myöntää jos olisin, mutta tässä tapauksessa olen 100 % varma, että olen oikeassa ja voisin lyödä mistä tahansa vetoa... niin miksi myöntäisin olevani väärässä???? Mut tää on aina tämmöstä kun mulla on niin hyvä nainen ku nainen voi olla, mutta kaikki naiset on väittelytilanteissa ihan idiootteja... meinaa vaan tuo unohtua, että naiset on tommosia aina ja sit alkaa väittelee ihan turhaan. Noh, onneks naisilla on hyvät tissit ja perse. Ja on kavereita sitä varten, että voi jutella järkeviä juttuja niiden kanssa.

väitteletkö väittelyn vuoksi vai ollaksesi oikeassa? Mulla on miespuolinen ystävä, joka osaa jankata. Eli ihan vaan väittelyä ja jankkaamista huolimatta siitä kumpi tai onko kumpikaan oikeassa.
Se on hauskaa!
Mutta monilla ihmisillä (myös miehillä! terveisiä pomolle...) on pakonomainen tarve saada olla oikeassa. Niitten kanssa puhuminen on vaikeaa, kun sa olla koko ajan varpaillaan...

Niin ap - entä jos oletkin väärässä, voitko myöntää sen?

Mulla on meinaan sattumoisin (ehkä Suomen ainoa) mies, joka kysyy neuvoa ja ottaa siitä vastaan ja pystyy myöntämään jos on itse ollut väärässä! Lucky me!

Koska me naiset emme ole putkiaivoja, me löydämme kaikki mahdolliset syyt ja seuraukset siihen, että voimme pitää kantamme. Mä ainakin teen tuota ihan tahalleen, miesten kanssa väitellessä.

Ei kannata valita niin tyhmiä naisia. :) Keskity jatkossa sellaisiin, joilla on oikeasti aivot, kyky ajatella, tuntea myötätuntoaa ja ennen kaikkea kyky väitellä. :D Hyvät väittelyt on ihania, mutta niihin ei kuulu "mä oon oikeassa ja sä tiedät sen"-tyyppinen inttäminen. :D

• Tykkää
Reactions: Data
Ei kannata valita niin tyhmiä naisia. :) Keskity jatkossa sellaisiin, joilla on oikeasti aivot, kyky ajatella, tuntea myötätuntoaa ja ennen kaikkea kyky väitellä. :D Hyvät väittelyt on ihania, mutta niihin ei kuulu "mä oon oikeassa ja sä tiedät sen"-tyyppinen inttäminen. :D

No ku mulla on paras nainen mitä voi olla ja kaikkien kanssa tulee samat ongelmat kuitenkin... paitsi mun naisen kanssa ei yhtä pahasti ku muiden, mutta tämäkin riittää..... ei naiset mitään ajattele ikinä.

Miehillä on juuri paha tapa inttää ja inttää. Siihen on kiva kiusalla vain vedellä uusia oljenkorsia mukaan.

[QUOTE="vieras";24408151]Tarkoitat, että kun koittaa tuoda kaikkia mahdollisuuksia siihen keskusteluun ("ajattele, jos oliskin näin"), niin se mies ottaa sen mun mielipiteekseni. pöf.[/QUOTE]

Just sitä.

Tai sitten naisesi vaan ON aina oikeassa. Jotkut naiset ovat.:saint: ( ainakin omasta mielestään, näin väittvät joidenkin naisten miehet, jotka ovat toki väärässä tässä väittämässään)

[QUOTE="aapee";24408211]No ku mulla on paras nainen mitä voi olla ja kaikkien kanssa tulee samat ongelmat kuitenkin... paitsi mun naisen kanssa ei yhtä pahasti ku muiden, mutta tämäkin riittää..... ei naiset mitään ajattele ikinä.[/QUOTE]

No, jos naisesi on sinulle paras mahdollinen, niin sitten niin on. :) Selvästi ajattelukykynne vastaavat toisiaan. =)

Yhteistyössä