Miksi ateistit usein ei ole kansallissosialisteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen kansallissosialisti ja roturealisti. Olen myös ateisti ja uskon tieteeseen. Oletin että muutkin tieteellisesti ja rationaalisesti ajattelevat olisivat kansallissosialismin kannalla näkemyksissään koska kansallissosialismi on rationalistinen ja tieteellinen aate.

Minulle tuli järkytyksenä että vapaa-ajattelijat ja muutkin ateistiporukat ovat sitä mieltä että kansallissosialismi on typerää, epätieteellistä ja epärationaalista ja esimerkiksi Magneettimedia ja MV-lehti ovat heidän mielestään täyttä roskaa ja täynnä typeriä salaliittoteorioita.

"Vuonna 2011 Skepsis myönsi yritykselle Huuhaa-palkinnon lehden julkaisemisesta, perustellen palkintoa sillä että ensi kertaa ilmaislehti on valjastettu niin vahvasti uskomuslääkinnän, salaliittojen sekä virheellisen ja näennäistieteellisen tiedon levittämiseen."

Tuo sitaatti on Wikipediasta Magneettimedia-artikkelista. Skepsiksenkin pitäisi olla rationaalinen ja tieteellinen yhdistys. Sen mielestä kuitenkin Magneettimedia on muka täyttä paskaa.

Yleensäkin vituttaa että nuo kaikki ateistit, skeptikot, rationalistit ja vapaa-ajattelijat mollaavat kansallissosialismia ja roturealismia. Ne pitävät kansallissosialistista rotuoppia epätieteellisenä ja sitten vielä väittävät että homoseksuaalisuus olisi luonnollista ja siitä olisi evolutionaarista hyötyä eliömaailmassa. Miten ihmiset joiden pitäisi olla rationalisteja ja tieteeseen uskovia ovat noin idiootteja?

Yhteistyössä