Miksi edes yritän. Mies vaan arvostelee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joku nyt kolahti, meillä vieraita ja katoin noutopöydän täyteen ruokaa yms ja mies ottamassa ruokaa, tiuskii ja valittaa. Ei edes maista mun tekeleitä, kehuu pöydässä kovaan ääneen kaupan valmista. (Muutama juttu kaupan valmiita) Kun joku erehtyi kehumaan tekemääni ruokaa.
Alkaa puhumaan pöydässä syömisistäni läpällään vaikka tietää että nesteturvotus ei siitä johdu. Kehuu maasta taivaisiin omaa paistiaan.. sanoinkin et jatkossa saakin tehdä itse kaiken kun ei kelpaa mikään. Iski pvän jälkeen niin totaalinen takki tyhjä olo. Tulee mieleen kaikki arvostelut miehen puolelta. Järjestin esim hänelle juhlat ja kysyin täyte vaihtoehdot ym eikä hän edes suostunut maistamaan kakkua. Ilmoitti vaan kovaan ääneen että kenelle hän leikkaa palan kun hän ei syö. Kehuu kyllä minulle muiden tekeleitä, miten oli niin hyvää. Ja ihan selkeästi vaik olis sama kakku ni mua ei voi kehua. Nyt loppu en järjestä enää mitään. Tilatkoon mies vaikka pitopalvelun. Jaloillakin tekis jo mieli äänestää. Tuntuu ettei arvosteta muutenkaan..

• Vau!
Reactions: Lispetti
Ei ole ongelma kun jatkossa ostat kaiken ruoan etkä enää tee itse. Ex mieheni tullessaan töistä kävi katsomassa keittiössä mitä ruokaa ja totesi usein että ai jaa ja minä kun odotin jotain kunnollista ruokaa. Hänellä lievä asperger eli mikään ei koskaan kelvannut jos se ei ollut juuri niin kun hän ajatteli. Nyt saa syödä omia ruokiaan ja uusi vaimo ei kuulemma osaa tehdä mitään.

Joku nyt kolahti, meillä vieraita ja katoin noutopöydän täyteen ruokaa yms ja mies ottamassa ruokaa, tiuskii ja valittaa. Ei edes maista mun tekeleitä, kehuu pöydässä kovaan ääneen kaupan valmista. (Muutama juttu kaupan valmiita) Kun joku erehtyi kehumaan tekemääni ruokaa.
Alkaa puhumaan pöydässä syömisistäni läpällään vaikka tietää että nesteturvotus ei siitä johdu. Kehuu maasta taivaisiin omaa paistiaan.. sanoinkin et jatkossa saakin tehdä itse kaiken kun ei kelpaa mikään. Iski pvän jälkeen niin totaalinen takki tyhjä olo. Tulee mieleen kaikki arvostelut miehen puolelta. Järjestin esim hänelle juhlat ja kysyin täyte vaihtoehdot ym eikä hän edes suostunut maistamaan kakkua. Ilmoitti vaan kovaan ääneen että kenelle hän leikkaa palan kun hän ei syö. Kehuu kyllä minulle muiden tekeleitä, miten oli niin hyvää. Ja ihan selkeästi vaik olis sama kakku ni mua ei voi kehua. Nyt loppu en järjestä enää mitään. Tilatkoon mies vaikka pitopalvelun. Jaloillakin tekis jo mieli äänestää. Tuntuu ettei arvosteta muutenkaan..

Yksinkertaista. Aikuinen mies osaa ruokkia itsensä. Ei sille tarvi tehdä valmiiksi eteen mitään, mikä ei kuitenkaan kelpaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Älä tee enää mitään. Anna miehesi järjestää juhlansa, jossa saa olla kukkona tunkiolla. Jos siitä tulee valittamista, että "hän joutuu tekemään kaiken", niin sano, että näinhän mies itse halusi ja toivoi, kerran sinun tekemäsi eivät kelpaa. Keskity itse puolestaan vieraisiinne ja ystäviisi, muutoinkin.
(Parasta taitaisi olla, että pääsisit eroon ainaisesta valittajasta ja arvostelijasta.)

Yritä nyt ymmärtää, että miehelläsi on tunteet! Jos hän ei tykkää jostakin, niin ota opiksi ja tee uudestaan, aikaahan on erilaisten reseptien kokeiluun koko loppuikä! Ei se ole miehesi vika, jos et ymmärrä hänen makumieltymyksiään, vaan sinun, kun et kykene niitä selvittämään.
Kirjoita vaikka ylös, kenen ruokia ja mitä ruokia hän kehuu ja harjoittle niitä. Muuten miehellesi saattaa tulla paha mieli.

Juttelisin miehen kanssa ja kertoisin että tuli paha mieli kun kritisoi muiden kuullen.

Samalla selvittäisin mitä ruokia voitaisiin jatkossa tehdä yhdessä, eiköhän joku kimpromissi löytyisi.

Taaaaaaaai sitten syöttäisin sille paskaa, mutta toki väittäisin sen olevan kaupasta ostettu eines.:sneaky:

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä