miksi ei saisi harrastaa seksiä eri miesten kanssa, miksi seksin pitää kuulua vain parisuhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liina"

Vieras
Varsinkin, jos on elämäntilanteessa, johon ei parisuhde sovi. Seksi on kuitenkin iso osa aikuisen ihmisen elämää, pitääkö siitä luopua, jos ei ole valmis parisuhteeseen? Mitä pahaa on kokeilla yhdenillan jutuilla eri miehiä, joistain heistä voisi saada joksikin aikaa seksikumppanin. Miksi ainakin naisten kohdalla se on paheksuttavaa?

Saa, kunhan molemmat tekee sen VAPAINA. Toisen pettäminen on todella syvältä... Muuten tämä kysymys pitäs kysyä miehiltä... Nehän ne heti antaa huoran leiman, jos kerrankin lähdet jonkun mukaan... Ja miehet on yleensä niitä, jotka pitää naista aina sinä alistuvana ja antavana osapuolena ja he vaan sitten ottaa.

[QUOTE="vieras";28617658]Saa, kunhan molemmat tekee sen VAPAINA. Toisen pettäminen on todella syvältä... Muuten tämä kysymys pitäs kysyä miehiltä... Nehän ne heti antaa huoran leiman, jos kerrankin lähdet jonkun mukaan... Ja miehet on yleensä niitä, jotka pitää naista aina sinä alistuvana ja antavana osapuolena ja he vaan sitten ottaa.[/QUOTE]

Kyllä sen huorittelun osaa naisetki. Ja huoraksi voidaan haukkua senki takia ettei anna. Tekee nainen niin tai näin niin aina se on joidenki mielestä huora. Mun mielestä sairasta ajattelua.

Kumpien mielestä "huoraaminen" on pahempaa miesten vai naisten? Kuitenkin moni mies, jolle on antanut jo tavatessa, olisi valmis tapailemaan muutenkin eli onko niille ok, jotka sitä harrastavat ja ketkä eivät paheksuvat?

Kunhan harrastaa sitä vain vapaiden miesten kanssa. Pari tapausta tiedän jotka on olleet ns. kaupungin joka toisen miehen kanssa ja sitten ihmetellään kun heistä puhutaan ilkeeseen sävyyn. Että eipä tarvii sitten sunkaan ihmetellä miks ihmiset susta puhuu.

[QUOTE="liina";28617703]Mutta siis, jos ei ole parisuhteessa, eikä elämäntilanteeseen parisuhde sovi, niin pitääkö olla ilman vai saako hyvällä omatunnolla nauttia seksistä esim. yhdenillan juttuina?[/QUOTE]

Sori ymmärsin ensin väärin. Tottakai saa!!

Mun mielestä "saa" yhden kanssa harrastaa useamminkin vaikka sinkku onkin.

Jos monien kanssa sitä tekee, niin erinäiset tautiriskit kasvaa huomattavasti, siksi en sitä suosittelisi ainakaan omille ystävilleni.

Jokainen päättää mitä elämällään tekee, mutta suosittelisin kyllä jonkun terveellisemmän keinon tyydyttää tarpeeni kuin tuo monelle eri henkilölle jakaminen.

Vieras ajatus tämä, että seksiin ottaisi ylimääräisen ihmisen, "lainaksi". Itse ajattelen, että seksisuhde on omaan itseen ja sitten elämänkumppaniin. Että se seksi on energian todentamista, joko itsekseen tai luotettavan toisen puoliskonsa kanssa.

En yritä olla tässä mitenkään fiini ja henkevä. Itse vain olen omalla kohdallani niin rajoittunut, että en ole valmis jakamaan intiimiyttäni muiden kanssa. Joskus hämmästelen, miten vapautuneita toiset voivat siinä asiassa olla, mutta en moralisoi.

Vapaat suhteet ovat mielestäni kiehtova ilmiö. Se jaettava energia voi olla tietyllä tapaa sähköisempääkin ihmisen kanssa jota ei tunne. Itse en tohtisi, vaikka eihän sitä tiedä jos joskus elämässä vielä. Erilaiset tauditkin pelottavat. Oma olo jäisi myös haljuksi, jos toiselle ei olisikaan minun oloni ja yhtäaikainen olemassaolomme ja energian todentaminen yhtä tärkeää, kuin hänen oma nautintonsa. Sellainen toisen mieliteon välineeksi itsensä tunteminen olisi pahinta mitä tiedän.

[QUOTE="hohhoijakkaa";28617884]Miksi pitäisi välittää toisten mielipiteistä?[/QUOTE]

Koska niillä on merkitystä. Esim. moni lihava ei nauti hampurilaistaan ravintolassa, koska kokee, ettei se ole yleisesti hyväksyttävää. Asioista on vaikea nauttia, jos pääkopassa kummittelee, että teen väärin.

No itse kyllä sekstailin aktiivisesti sinkkuna ollessani, kukas sen kieltää? Jos oma pääkoppa siitä ahdistuu, niin jätä tekemättä, mutta jos ei niin go for it.

Kehäpäätelmä:

pidät seksistä --> homma seksikaveri --> hommaa YKSI sopiva seksikaveri --> joka yleensä tulee olemaan kumppani (seksi on henkistä) --> jos haluat vain jakaa persettä monelle ---> kyseessä jokin muu kuin puhdas seksin halu --> kyseessä ajankulutus ja hyväksynnän tarve, itsetunnon pönkitys

[QUOTE="liina";28617638]Varsinkin, jos on elämäntilanteessa, johon ei parisuhde sovi. Seksi on kuitenkin iso osa aikuisen ihmisen elämää, pitääkö siitä luopua, jos ei ole valmis parisuhteeseen? Mitä pahaa on kokeilla yhdenillan jutuilla eri miehiä, joistain heistä voisi saada joksikin aikaa seksikumppanin. Miksi ainakin naisten kohdalla se on paheksuttavaa?[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28618852]Kehäpäätelmä:

Jos haluat vain jakaa persettä monelle ---> kyseessä jokin muu kuin puhdas seksin halu --> kyseessä ajankulutus ja hyväksynnän tarve, itsetunnon pönkitys[/QUOTE]

Toisaalta miten löytää se yksi, jonka kanssa seksi natsaa, jos ei kokeile. Vai onko kaikki niin onnekkaita, että se ensimmäinen on se täydellinen? Siis jos seksiä vain on vailla, eikä elämänkumppania.

No joo, mutta aika monella sinkulla on jotain 30-100 eri panoa. Aika huono tuuri on käynyt jos kenenkään kanssa ei natsaa, mutta silti vaan pitää levittää heti seuraavalle :D

[QUOTE="liina";28619383]Toisaalta miten löytää se yksi, jonka kanssa seksi natsaa, jos ei kokeile. Vai onko kaikki niin onnekkaita, että se ensimmäinen on se täydellinen? Siis jos seksiä vain on vailla, eikä elämänkumppania.[/QUOTE]

Mikäpä tuossa. Jos vientiä riittää, niin seksiä sopii harssastaa kenen kanssa huvittaa ja just niin paljon kuin itsestä tuntuu hyvältä.

Parisuhdeseksi on sitten toinen asia, koska noin yleensä parisuhteet tuppaavat olemaan semmoisia, että on se oma kumppani, jolloin seksiä ei haeta suhteen ulkopuolelta. Puoliso semmoisesta saattaa pahoittaa mielensä.

Yhteistyössä