Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi en löydä naista?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä vierailija, 19.03.2019.

1. vierailija Vierailija

Hei olen masentunut ja työtön ja kaveriton ihminen,en tiedä mistä löytäis naisen nykyään. Käyn noin kerran kk baarissa,mutta sielä tuntuu olevan naiset omis porukois. Olen kokeillut tinderiä mutta enään ei tule ees matcheja, en ole mikään mallimies, kai se on luovutettava, ku naiset on niin kranttuja nykyää ja pinnallisia, ja tuntuu että ulkomaalaiset saa vain naiset? Tuntuu niin turhauttavalta. Olen ihan komeaksi sanottu ja pitkä mies,mut ei siis naiset edes katso päälle. Myös huolehdin itsestäni sun muuta. Missä vika?

2. vierailija Vierailija

mikä on sun ikä? onko lapsia...?

yksi vika, joskus olen pohtinut, on sijainnissa
    maaseudulla on vain vähemmän vaihtoehtoja
    nettikautena unohdamme missä eletään, ketkä ollaan

3. vierailija Vierailija

Masentunut, työtön ja kaveriton ei kelpaa tänä päivänä, ei vaikka ois hyvännäköinen.

4. vierailija Vierailija

nuori olen vähä yli 30, ei ole lapsia.

5. vierailija Vierailija

Voi toki olla, mutta sitä en usko ja jos on niin, niin sitte ollaan yksin, ei mullekkaa kelpaa ketkä vain, vain tietyt naiset :D ja piste.

6. vierailija Vierailija

pitäiskö rukoilla

sanoa ääneen tahtonsa, kertoa muille
    laulaa

siis toistaa mantran!
    jokapäivä ja ääni tuo ratkaisun

tee alttari kotiisi ja ajattele mieluista naista ja uhraa sille aikaa, rukouksia

sitten henget kuulevat itkusi, aneluasi ja auttavat

7. vierailija Vierailija

Jospa ne naiset ei käy kapakoissa? Oletko osallistunut tanssikursseille tai tapahtumiin, vaellus juttuihin tai vastaaviin?

8. nouseylösuudestaan Vierailija

Valitsemasi sanat saavat sinut kuulostamaan sellaiselle ihmiselle, joka on siinä vaiheessa, että yrittää vielä korjata väliaikaisesti yksinäisyyden tunnetta, eikä itse ongelmaa. Kannattaa koetella tosiaan omia rajoja jatkuvasti ja tehdä jotain uutta, missä tapaisi uusia ihmisiä, eikä vain naisia, jotka ehkä hetkellisesti täyttävät elämässäsi tyhjän tilan. Vaikka tapaisitkin naisia niin kyllä jo aika moni ikäisesi on sen verran järkevä, ettei ala hurahtamaan sellaiseen, jolla ei ole oma hyvinvointi kunnossa, että ainakin hoitaa itseään psyykkisellä tasolla ja yrittää luoda sosiaalista elämää muutenkin kuin suhteen muodossa, jos sellaista ei ole.

Älä tyydy vähään vaan ota koko paketti haastamalla itseäsi. Olen itse ollut vuosien ajan syrjäytynyt ja masentunut, mutta kaikki on muuttunut vähitellen sen jälkeen kun olen koko ajan harrastanut tai opiskellut jotakin muutaman viimeisen vuoden aikana. Nyt ympärilläni on porukka johon luotan ja vaikka persoonassani on edelleen jälkiä siitä että olen joskus pelännyt kuollakseni ihmisiä, niin olen silti pidetty ja arvostettu omissa porukoissani.

9. vierailija Vierailija

rakastan naisissa kun olkalaukun hihna leikkaa tissien välistä ja korostaa tissien muotoja, saaden niitä törröttämään eteen. Näkee minkä kokoiset tissit on ja ihanan muotoisetkin! Naiset ja tissit kuuluvat yhteen. Mm. asialinen olkalaukku..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri