Miksi en pysty / osaa luottaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten eteenpäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten eteenpäin

Vieras
On raskasta varmasti miehelleni, mutta myös minulle itselleni, koska en pysty luottamaan. Aina tulee joitain pikkujuttuja, joita paisuttelen päässäni ja mietin yhtäläisyyksiä muihin asioihin ja luulen, epäilen, että mua kusetetaan.

Mieheni on mitä ihanin, on jaksanut ymmärtää minua, vaikka näitä epäluuloja ei herääkään kuin pari kertaa vuodessa, eivätkä ne aiheuta välillämme edes riitoja, mua silti painaa kun en pysty luottamaan.

Siitä kiitos ex miehelleni.... ;(

Muuttuuko tämä koskaan. Kai se muuttuu, mutta erittäin pienin askelin. Viidessä vuodessa olen huomannut muutosta, vieläpä parempaan, mutta silti mua ahdistaa välillä rajusti. Tuntuu, että tahtoisin lähteä ja jättää kaiken. Koska olen niin huono ihminen.
Toinen rakastaa ja on ihana ja mä .... tosiaan, tapahtuu vain pari kertaa vuodessa ja toivon todella, että tulee vielä se aika kun se ei tapahtu enää ollenkaan.

Mä oon ite ihan samassa tilanteessa. :hug:

Mä luulen et tarvis sitä ammattiapua käymään läpi sun kanssa sitä vanhaa suhdetta joka tän epäluuloisuuden aiheutti.

Tähän ei auta kuin aika ja aika. Itselläni samoja ongelmia tässä nykyisessä suhteessa. Nyt uskallan sanoa ja ilmaista itsenäni aivan varmasti miehenkin mielestä aivan hyvin ehkäpä jopa terpeeksi.
Mutta aikaa siihen meni ennenkuin pystyin luottamaan ja uskomaan. JOs jonkun vuosi määrän voin laittaa niin vaemaan meni se 6 vuotta siihen että luotan todella 110% häneen.

Pienin askelin määränpäätä kohden ei muuta neuvoa ole antaa. Onneksi sinulla mies jolle olet uskaltannut kertoa peloistasi ja tunteistasi sillä se on tärkeintä että antaa toiselle syyn siihen miksi itse käyttäytyy/tuntee tällä tavalla.

mite tämmöses tapuksessa kun avopuolison työ "kaveri" (Nainen) laittaa hänelle viestiä ja yrittää soittaa että tuu laulamaan tänne baariin?? mitä tosiaankin teette se on mulle tosi masennus!!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä oon ite ihan samassa tilanteessa. :hug:

Mä luulen et tarvis sitä ammattiapua käymään läpi sun kanssa sitä vanhaa suhdetta joka tän epäluuloisuuden aiheutti.

paha asia, etten koskaan voinut keskustella exän kanssa miksi petti. Kaikki jäi ns. avoimeksi. Vaikeaa oli. Mutta eron jälkeen olin onnellisempi kuin vuosiin.

Nyt mulla on hyvä mies. Kohtelee minua hyvin ja on aivan ihana tän ongelmani kanssa. Toki välillä turhautuu, kun häntä epäillään turhaan. Mutta olen yrittänyt selittää, että ongelma ei ole hänessä vaan mussa... :(

Yhteistyössä