Miksi en saa myytyä lastenvaatepaketteja?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Missä vika, kertokaa?

En tee näitä virheitä, joita monesti keskusteluissa mollataan, eli

- en käytä sanoja ihana, kaunis jne. koska annan huutajan itse päättää mitä mieltä hän on

- en käytä otsikossa "Aadan vaatekaapista ihanuuksia" tms. söpöstelyä

- en myy rikkinäisiä tai tahraisia vaatteita, (joissain vaatteissa (tyyliin yhdessä tai kahdessa vaatteessa koko paketista) voi olla lievää pesunukkaa tai pieni huomaamaton tahra, jota ei näe kuin lähes suurennuslasilla, tämän kerron)

- myyn noin pari vuotta vanhoja vaatteita, kaikki hyväkuntoisia

- en osta kohdetta osaston ekalle sivulle

- postarit on 7,99

- kaikki palautteeni (vajaa 300 kpl) ovat positiivisia

- en laita hintavarauksia

- en myy paketissa koskaan kenkiä tai ulkovaatteita

- en kasvata pakettia huutojen mukana

- meillä ei ole eläimiä, emme polta ja vaatteet säilytetään sisällä ts. eivät haise homekellarille

- vaatteet ovat pääosin lindexiä, henkkamaukkaa ja kappahlia

laitan aina pakettiin samaa kokoa, esim. 86 cm omaan pakettiin, 92 omaan pakettiin

niin ja tuntuu, että yksittäin saan myytyä vaatteita, mutta en tolleen paketissa. täytyy varmaan alkaa noita paketteja poistaa ja naputtaa yksittäismyyntiin sit

[QUOTE="vieras";24614654]Jos ilmoitus on kunnossa, niin vaatteet vain ovat sellaisia, ettei niillä ole huutiksessa menekkiä. Onko kuvat hyvät?[/QUOTE]

vaatteet ovat käyttövaatteita, ei mitään juhlavaatteita, paitoja,hameita, housuja jne.

Kuvat on hyvät, koska mulla on tosi hyvä kamera, niin yksittäiskuvaan joka ikisen vaatekappaleen ja kerron merkin siinä kuvan vieressä. kuvat on usein isoja valmiiks, joskus laitan pienemmällä, jotka saa klikattua auki

Niin ja mun mielenkiinto menee, jos paketissa on liikaa eri kokoja (osa jo liian pieniö yleensä), sekaisin kesä- ja talvivaatteita ja sekaisin eri tyylisiä vaatteita. Usein paketeissa on vain muutama vaate minkä haluaisin, ja loput jotain mun mielestä rumia tai epäkäytännöllisiä.

Ostaisin mielelläni hyväkuntoisia vaatepaketteja, ongelma tahtoo olla yleensä siinä että on esim. 110 ja 116cm samassa paketissa, vaikka etsin 116cm tai 92/98 kun etsin 98cm vaatetta. Toinen on se, että vaatepaketissa on esimerkiksi 10 vaatetta, joista 9 paitoja ja yhdet housut - melkein 10e postareilla etsisin reilunkokoisia paketteja ihan perusvaatteita.. En enää viimeaikoina ole jaksanut alkaa etsimään sopivia, kun niitä on niin harvoin tarjolla.

mulla on siis käyttösisävaatetta ja ihan kivannäköisiä (omasta mielestäni). ja tosiaan yks koko per paketti.

Mut olisko ongelma se, että mä en hehkuta ja ihquta tarpeeks, oon niinku vähä vaatimaton niistä vaatteista?

[QUOTE="vieras";24614684]92/98 kun etsin 98cm vaatetta..[/QUOTE]

Tuota mä olen miettinyt, kun olen harkinnut että jaksaisinko laittaa vauvanvaatteita myyntiin. Että jos mulla on vaikkapa kokolapun mukaan 80- ja 86-senttisiä vaatteita, jotka käytännössä ovat samaa kokoa, koska vaatemerkeillä mitoitus vaihtelee, miten mun pitäisi ilmoittaa vaatteiden koko niin ettei se karsi ostajia. Jos mä laitan otsikkoon että vaatepaketti 80/86, se karsii heti pois ne ostajat, jotka haluavat 86-senttisiä vaatteita (eli käytännössä kaikki mahtuisivat, jos vaikkapa lindexin 86 on ok, ja ne paketin 80-senttiset ovat saman kokoista tuttaa). Pitäskö vain ilmoittaa otsikossa se isoin kokonumero ja kirjoittaa kuvaukseen, että osassa on pienempi kokonumero mutta käytänössä kaikki samaa kokoa?

Sori ap kun tungin sun ketjuun kyselemään, tuli vaan tästä mieleen tämä kysymys :)

Mä saan satoja euroja lastenvaatepaketeistani.
Mä myyn yhtä samaa kokoa / tuplakokoa paketissa. Käytän koroste sanoja : ihana, suloinen, upea . Joskus niissä on kenkiä, aika usein ulkovaatetta. Pääsääntösesti erittäin hyväkuntosia, jokunen uusikin voi olla mukana. Joskus voi olla myös haaleeta tahraa ihan muutamassa vaatteessa. postarit 8€. Kasvatan paketteja huutojen myötä. laitan useinmiten hintavarauksen. Ostan kohteeni näyteikkunaan. Ja paketit on isoja, yleensä 50-60 vaatetta / pkt.

Eli melkein just päinvastoin teen ku sinä, mutta kauppa käy. Kokeile ;)

[QUOTE="aloittaja";24614704]mulla on siis käyttösisävaatetta ja ihan kivannäköisiä (omasta mielestäni). ja tosiaan yks koko per paketti.

Mut olisko ongelma se, että mä en hehkuta ja ihquta tarpeeks, oon niinku vähä vaatimaton niistä vaatteista?[/QUOTE]

Oletko katsonut, onko myynnissä sisällöltään vastaavia paketteja ja meneekö ne kaupaksi?

[QUOTE="vieras";24614677]vaatteet ovat käyttövaatteita, ei mitään juhlavaatteita, paitoja,hameita, housuja jne.

Kuvat on hyvät, koska mulla on tosi hyvä kamera, niin yksittäiskuvaan joka ikisen vaatekappaleen ja kerron merkin siinä kuvan vieressä. kuvat on usein isoja valmiiks, joskus laitan pienemmällä, jotka saa klikattua auki[/QUOTE]

Mun koneella kestää kauan ladata isoja kuvia auki, niin voi sen takia joskus mennä mielenkiinto.

"Mainostaminen" näyteikkunassa tms. voisi ehkä kannattaa.

[QUOTE="vieras";24614733]Oletko katsonut, onko myynnissä sisällöltään vastaavia paketteja ja meneekö ne kaupaksi?[/QUOTE]

No en ole niin paljon seurannu, mutta mielestäni jotkut saa samoista vaatteista hyvät kaupat. Mutta monilla on ulkorompetta kyllä mukana ja ne ihquttelee ja paljon ja tekee niitä vaatekokonaisuuksia ja kuvaa samaa vaatetta viiteen kertaan ottaen mukaan joka ikisen kirjailun.

Mun lähtöhinta on esim. 30 vaatteen paketille 30 e. Eli pitäiskö tehdä toisin kuin tuo yks menestyjä, eli alhainen lähtöhinta, hintavaraus ja jotain ulkovaatetta ja sit kehumaan vain ...?

[QUOTE="myyjä";24614727]Mä saan satoja euroja lastenvaatepaketeistani.
Mä myyn yhtä samaa kokoa / tuplakokoa paketissa. Käytän koroste sanoja : ihana, suloinen, upea . Joskus niissä on kenkiä, aika usein ulkovaatetta. Pääsääntösesti erittäin hyväkuntosia, jokunen uusikin voi olla mukana. Joskus voi olla myös haaleeta tahraa ihan muutamassa vaatteessa. postarit 8€. Kasvatan paketteja huutojen myötä. laitan useinmiten hintavarauksen. Ostan kohteeni näyteikkunaan. Ja paketit on isoja, yleensä 50-60 vaatetta / pkt.

Eli melkein just päinvastoin teen ku sinä, mutta kauppa käy. Kokeile ;)[/QUOTE]

tiedätkö mitä, mä aion kokeilla tätä sun kikkaa :D

[QUOTE="myyjä";24614727]Mä saan satoja euroja lastenvaatepaketeistani.

Eli melkein just päinvastoin teen ku sinä, mutta kauppa käy. Kokeile ;)[/QUOTE]

Ja tällaisia minä en huuda koskaan :D En ikinä katso mitään näyteikkunasta, enkä osta paketteja jotka kasvavat huutojen myötä (sika säkissä ei houkuta), tahraisia vaatteita löytyy omasta takaa - ja tuo korostesanojen käyttäminen ärsyttää, eiköhän ostaja näe itsekin että se on ihana tai suloinen.

Jotkut ehkä ostavat, mutta itseäni ko. paketit ällöttävät :D

[QUOTE="vieras";24614871]Ja tällaisia minä en huuda koskaan :D En ikinä katso mitään näyteikkunasta, enkä osta paketteja jotka kasvavat huutojen myötä (sika säkissä ei houkuta), tahraisia vaatteita löytyy omasta takaa - ja tuo korostesanojen käyttäminen ärsyttää, eiköhän ostaja näe itsekin että se on ihana tai suloinen.

Jotkut ehkä ostavat, mutta itseäni ko. paketit ällöttävät :D[/QUOTE]

Ei haittaa, koska useinia tuntuu kiinnostavan :D Isot rahat liikkuu niissä näyteikkunan kohteissa.