V
vierailija
Vieras
Tulin tänään töihin ja eräs nainen, kenen kanssa olen aina ollut ihan hyvissä väleissä ei edes tervehtinyt minua enää, katsoi vaan päästä varpaisiin. Palasin töihin joku aika sitten reilun vuoden virkavapaalta (olin töissä muualla) ja nyt näyttää ettei minua enää huolita porukkaan. Minulle on aina ollut jostai syystä hankala saada ystäviä, en ymmärrä miksi. Olen alkanut miettimään, onko naiset jotenkin jostain kumman syystä kateellisia minulle? Vai mikä minussa on vikana? Olen ystävällinen aina kaikille, en puhu pahaa kenestäkään, en selän takana enkä muutenkaan, autan aina kun vain osaan ja pystyn jne . Miksi sitten mietin kateutta? Koska olen ehkä normaalia hyvännäköisempi, urheilen ja se näkyy kropassa. En ole perus-suomalaisen näköinen, miehet kiinnostuvat minusta (enkä todellakaan ole mikään tyrkky, enkä kaipaa huomiota, päinvastoin) jne. Siis en KEHU itseäni, mutta väkisinkin mietin mikä tässä nyt mättää?! En pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, mutta monet muut ovat sanoneet näin. Itselläni on aina ollut päinvastoin vähän huono itsetunto. Minulla ei ole tekoripsiä, hiuspidennyksiä, tekokynsiä tai mitään sellaista. Olen vaan ihan oma itseni, mielestäni ihan tavallinen kahden lapsen pian 40-v äiti, joka haluaisi olla kaikkien kaveri, mutta nyt en enää keksi mitään muuta kun jonkun oudon kateuden , miksi en saa ystäviä.
Onko naiset yleensä kateellisia toisilleen, jos joku nyt sattuu olemaan hyvännäköinen tai hyväkroppainen tai jotain? En itse ole kateellinen juuri kenellekkään, korkeintaan onnellisesta elämästä voin olla kateellinen joskus, jos itsellä tuntuu ettei ole oikein onnellinen. Silloin ajattelen että vitsi kun voisi olla noin onnellinen kuin joku henkilö x. Mutta en ulkonäön perusteella kyllä ole kenellekkään kade, tai hyljeksi ketään. Tuntuu etten saa edes mahdollisuutta olla kenenkänn kaveri.
Kertokaa nyt mistä kyse!
Onko naiset yleensä kateellisia toisilleen, jos joku nyt sattuu olemaan hyvännäköinen tai hyväkroppainen tai jotain? En itse ole kateellinen juuri kenellekkään, korkeintaan onnellisesta elämästä voin olla kateellinen joskus, jos itsellä tuntuu ettei ole oikein onnellinen. Silloin ajattelen että vitsi kun voisi olla noin onnellinen kuin joku henkilö x. Mutta en ulkonäön perusteella kyllä ole kenellekkään kade, tai hyljeksi ketään. Tuntuu etten saa edes mahdollisuutta olla kenenkänn kaveri.