Miksi en vain osaa pitää suutani kiinni :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pomp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pomp

Vieras
Hitto kun sitä pitää ihmisen olla ilkeä.
Minun siis.

Mieheni valitti aamulla vatsakipua ja jäi sänkyyn lepäilemään. Minä saatoin lapsia kouluun ja tein kotitöitä ja jatkoin remonttia sen mitä osasin ja pystyin yksin tehdä. Mies nukkui yli puolenpäivän, minä hain lapsia ja sen semmosta. Päällystin pari kirjaa, pesin pyykkiä.

No sitten mies nousi ja oli tietokoneella ja teki lähtöä ostoksille. Kysyin että joko mahakipu helpotti. Vastasi että joo.
Sanoin että seuraavan kerran kun haluaa nukkua pitkään, sanoo suoraan vaan, ei tarvi keksiä mitään mahakipuja. Mies lähti ovet paukkuen.

Toi oli vielä aika kilttiä jos vertaa siihen mitä mä saatan päästää suustani. Toki ymmärrän miestäsi, eli ei ole kiva saada piikittelyä jos oikeasti on ollut vatsa kipeä. Se ei ole mukava tunne saati sitten kun tulee fiilis ettei toinen uskonut edes sen olevan kipeä.
Mutta ymmärrän mä suakin, sä turhauduit ja halusit omaa pahaoloa vähän helpottaa.
Pyydät vaan anteeksi kun tulee kotiin.

Niin no, jokuhan teidän välejä hiertää jo entuudestaan. Nimittäin muuten ei tulisi mieleen kuittailla noin jos puoliso on kipeä (tai toiselle ei tulisi mieleen teeskennellä sairasta). Kumpi lieneekään nyt oli kysesssä..

Niin ja ei siinä minun mielestäni edes ole mitään vaikeaa olla lasten kanssa ja tehdä juttuja yksin, en siis kokenut että nyt mun pitäs tehdä jotenkin enemmän tms. vaan ihan normisti olin. Joten ei siitä ole kysymys.

[QUOTE="aapee";24382292]Mä todella inhoan tätä taitoani naljailla miehelleni :( yritän aina että nyt olen kiltisti ja välillä pystynkin mutta sitten taas päästän suustani mitä lie :([/QUOTE]

Miksi teet niin? Yritätkö olla hauska, vai onko tarkoituksesi tosiaan tölväistä miestäsi? Jos kyseessä on jälkimmäinen niin mieti vakavasti miksi olet katkera miehellesi. Koska normaalisti puolisot eivät halua satuttaa tietoisesti toisiaan.

Mua lähinnä ärsyttää se, että monesti mies saa potee rauhassa kun vaimo hoitaa kaiken muun. Mutta kun se vaimo sairastuu, niin hänen pitää monesti silti hoitaa kaikki muutkin työt ja lapset. Eli kipeenä ei saa levätä. En tiedä onko kuinka monella näin. Meillä ainakin.. ja.mua vituttaa. Mä myös poikkeuksetta hoidan kipeet muksut.

Yhteistyössä