Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi energiahoito ja homeopatia ei paranna minua?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 12.02.2018.

1. vierailija Vierailija

Kaikkeni olen yrittänyt. Aloitin itseni hoitamisen jo vuosi sairastumisen jälkeen ja kohta 8v mennyt enkä ole vieläkään saanut itseäni takaisin terveeksi tai edes lähes terveeksi, tähänkin vaihtoehtoon olisin tyytyväinen jos en voi terveyttäni kokonaan takaisin saada. Olen nuori ihminen, vasta 22v, mutta sairastan kaljuuntumista, ärtynyttä suolta, virtsarakon ja peräaukon pidätyskyvyttömyyttä, kuukautishäiriöitä, unettomuutta ja mielenterveysongelmia. Luulisi että nuori ikä olisi ollut paranemisen puolella, nuorena on jotenkin enemmän elinvoimaisempi ja pitäisi parantua helpommin? Aina saan lukea muiden hienoja parantumistarinoita, kuinka ihminen pääsi takaisin elämään kiinni kun energiahoito ja homeopatia paransi hänet sairauksistaan, mutta ikinä tällänen onni ei oo omalle kohdalleni osunut, laiha lohtu on että homeopatia paransi pelkän vatsan turvotukseni joka on pysynyt poissa jo 7v ajan... Jotkut energiahoitajat kiskoo ihan hirveitä hintoja hoidoista, tyyliin päälle 200e, väitetään oikeanevan kaikki skolioosit yms, eikä köyhällä ole niihin varaa ja vaihtoehtohoitojen pitäisi ennemmin olla hyväntekeväisyyttä, sillä siinä vaiheessa kun ihminen tulee energiahoitoon tai homeopaatin luokse niin hän on yleensä juossut lääkäreillä ja käyttänyt kaiken avun mitä heillä on ollut tarjota, vaihtoehtohoidot on sitten viimeinen oljenkorsi...

Kiusaamisesta aiheutunut stressi tuhosi minun terveyden ja olen siitä ikuisesti katkera. Ei viehättävän naisen imagoon kuulu olla kaljuuntuva ja jatkuvasti piereskelevä olento. Koen että olen omassa kehossani vankina ja sosiaalista elämää mulla ei oo ollu sairauksieni takia enää vuosiin. Enkä pysty hyväksymään sairauksiani, joku muu pystyy mutta minä en. Ei mun elämän pitänyt mennä näin. On niin kurja olo olla moninaisesti sairas verrattuna siihen entiseen täysin terveeseen minään, itsemurha pyörii päässä aika usein, kun tuntuu että kaista kapenee elämässä.

2. Chill Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Raskasta on sinulla ollut. Varmasti voimia kuluttavaa, kun sairaus vaikuttaa ulkonäköön ja olotilaan noin monella tavalla. Sitten kun on nuori, niin vaikutus on vielä suurempi. Ei ihme, että tunnet katkeruutta kiusaamisesta, kun niin on sairaus muuttanut elämääsi.

Samoin kuin lääketiede ei voi auttaa kaikkia, eivät aina energiahoidot tai muut vaihtoehtohoidot. Ja hinta, jos on noinkin suolainen kerralta niin ei ihme, ettei voi kokeilla. Jos vielä haluat kokeilla jotain, niin Ersdalin vyöhyketerapia on omien kokemusteni mukaan ollut tehokas. Siitä ovat löytyäneet apua ihmiset monenlaisiin vaivoihin. Tietenkään siitäkään ei voi luvata mitään, mutta kannattaa kokeilla mielestäni.

Olen itsekin energiahoitaja, joten jos haluat voisin joskus tehdä etänä hoidon. En minäkään voi luvata mitään, mutta voitaisiin yhdessä katsoa mitä tapahtuu, miltä hoito tuntuu?

Esimerkiksi tänä iltana haluaisitko kokeilla klo 22. Hoidon teen ihan ilmaiseksi. Olen rekisteröitynyt nimimerkki, yksityisviestittelykin onnistuu, mikäli et halua tänne kaikkea kirjoittaa. Voidaan tosin tässäkin jatkaa juttelua :)

Ja kun sairaus on kestänyt noinkin kauan, kannattaa antaa aikaa myös toipumiselle. Käydään ensin tunteita läpi, ehkä suruakin, katkeruutta. Anna kaikkien tunteiden nousta pintaan rauhassa. Ota hyvä, levollinen ja tunnusteleva asento, vaikka makuulla tuohon aikaan, mikäli se sinulle sopii ja pyydä hoitoa korkeimmaksi parhaaksesi. On tärkeää, että olet itse valmis ja avoimin mielin. Mitäs sanot, kokeillaanko?

3. Chill Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Sellainen pyyntö vielä, että laitatko sellaisen nimimerkin muun kuin vierailija. Sellainen joka kuvastaa sinua enemmän, muu anonyymi nimimerkki. Minun on helpompi sitten yksilöidä sinut tässä ketjussa.

4. Chill Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Ilmoittelen vain, että teen vasta sitten energiahoitoa, kun saan suostumuksen. :)

Tänä iltana en enää ole tietsikalla, mutta tarjous on voimassa, mikäli haluat kokeilla toisena iltana. terkuin Chill

5. vierailija Vierailija

Emmä jaksa tänään mitään energiahoitoa, mun pitäisi ensiksi pystyä pitämään terveellisistä elämäntavoista kiinni mutta kun masentaa vaan niin ei edes huvita tai oo voimia elää terveellisesti. Oon koko päivän itkenyt vaan sille ajatukselle että mitä jos jään koko loppuelämäksi tälläseksi monisairaaksi, elämä on silloin tuskaa, eikä kuolema varmaan heti kolkuta kuitenkaan ovella kun oon vielä näin nuori ja odottavan aika on pitkä. Itsemurhan tekeminen on tehty nykyään myös erittäin vaikeaksi, jos siis haluaisi lähteä esimerkiksi lääkkeiden yliannostuksella täältä pois, kaikkien vaan pitäis tykätä elää oli elämäntilanne mikä tahansa! mä pilasin mun ainoan elämän tekemällä virheitä ja kun en kyennyt olla stressaamatta kiusaamista. Kiusaajat ne porskuttaa vaan elämässään hyvin eteenpäin ja pääsivät kuin koira veräjästä. Ei oo tässä maailmassa olemassa mitään oikeutta ja kohtuutta. :(

6. Chill Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Ajattelen, että jokaisella meillä on omat vastoinkäymisemme. Monesti ihmiset antavat ulospäin kuvan, että kaikki on hyvin. Tämä nykymaailma odottaakin ulkokultaisuutta ja suorituskeskeisyyttä. Pitää olla ulkonäköä, menestystä, ura, kavereita, rahaa, suosiota, kyvykkyyttä vaikka mitä, että kelpaa. Asettaahan se kauheat morkkikset, jos tuntuu, että oma elämä on yhtä kärsimystä ja vaikeuksista toisiin kulkemista.

Itselläkin oli nuorena tosi vaikea vaihe. Olin masentunut ja mietin elämän synkkyyttä ja raskautta. Tuntui ettei kukaan välitä, eikä ketään kiinnosta. Sitä oli aika yksinäinen ja toivoton. Katkeruuden kanssakin on pitänyt oppia elämään, kun on omassakin elämässä ollut monia vastoinkäymisiä. Erilaisia kuin sinulla, mutta voin sanoa, että monet itkut on itketty.

Oletko saanut keskusteluapua tai oletko hakenut sitä? Nuorena ja missä iässä tahansa on hyvä hakea tuntumaa omiin ajatuksiin ja tunteisiin keskustelemalla ja jakamalla. Monesti jo se helpottaa, kun tajuaa, ettei ole yksin omien ongelmiensa kanssa. Olisiko esimerkiksi sellaista ryhmää, jossa olisi samanlaisessa elämäntilanteessa ja vaikeuksissa olevia ihmisiä tai muuta ymmärtäväistä ihmisistä, joka voisi jakaa tuntojasi.

Jotenkin itse ajattelen, että vaikka olisi hetkittäin kuinka vaikeaa tahansa, elämä itsessään on niin arvokas, ettei sitä pidä hukata. Kun tunteet ja ajatukset alkavat pyöriä kehää ihminen ajautuu epätoivoiseen tilaan. Siihen ei kannata jäädä rypemään, koska masentunut tila vääristää kokonaisuuden. Elämässä on aina myös hyviä puolia, kauniita asioita ja oppimisen paikkoja, josta voit selvitä. Nuorena kaikki vain tuntuu niin murskaavalta, kun iän mukaiset paineet vielä kasvattavat vuorta.

Itse olen jo keski-ikäinen ja toivottavasti ylittänyt pahimmat kriisivaiheet elämässä. Vieläkin joskus suru, masennus ja katkeruus kokemista omista jutuista nostavat päätään, mutta kun siitä selviää, huomaa, miten elämä voi olla myös hetkittäin ihan kivaakin. Raskasta jollain tavoin, mutta toisaalta myös antoisaa.

Ja ehkäpä ensimmäinen askel olisi se, että opit ottamaan apua vastaan. Minäkin olen täällä, jos/kun tuntuu siltä. Aina on toivoa, ja kun toivonkipinästä saa kiinni, elämään pilkahtelee pienin askelin tulevaisuuden toivoa. Ulkoinen on ulkoista. Itsekin tiedän yhden naisen joka menetti hiuksensa tuosta vain. Hiusten kasvamiseen meni paljon aikaa, eikä syytä koskaan oikein tiedetty, mistä johtui. Oliko sitten voimakas stressireaktio vai mikä.

Ja toisaalta ei täällä ihmiset aivan täysin terveitä ole kukaan. Jokaisella on enemmän tai vähemmän jotain juttuja. Kipeistäkin asioista voi selvitä. Niistä todella voi, ehkäpä niistä sitten tulee ne hohtavimmat helmet elämämme kuluissa.

7. Toivoa on Vierailija

Olet jo sairastanut kahdeksan vuotta, toivottavasti olet käynyt myös oikealla lääkärillä etkä ole tyytynyt vain valelääkäreihin. Minusta sinulla on selvästi kilpirauhasen vajaatoiminta?? kaikki oireet viittaisi tähän ja voi olla muitakin sairauksia ja hormonitoiminnan häiriöitä. Reikistä ei ole sinulle ollut apua enkä tiedä ketään muutakaan, jonka reiki olisi parantanut. Hakeudu nyt pikimmiten lääketieteellisiin tutkimuksiin saadaksesi oikeaa hoitoa. Älä tuhlaa enää rahojasi reikiin ja homeopatiaan.
    Katkeruudesta sinun pitäisi päästä eroon, se on myrkkyä ihmisen sielulle ja sairastuttaa kehon ja mielen. Kun ihmisapu ei enää auta, on olemassa yksi, joka voi auttaa kun maalliset keinot on loppuun käytetty. Hän on Korkeampi Voima, Jumala, hän voi parantaa ihmisen, mutta meidän tuleee nöyrtyä ja pyytää apua itse rukoillen. Suosittelen katsomaan TaivasTV7 kanavaa ( myös netissä), saat sieltä apua jos haluat ottaa vastaan.
    www.tv7.fi/

8. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    584
    Unohda nyt ensimmäisenä se itsemurha, sillä silloin olet antanut kiusaajillesi lopullisen voiton. Heitäkin elämä tulee vielä julmasti kohtelemaan jossakin vaiheessa. Siinä vaiheessa sinulla saattaa jo mennä hyvin, ja mitä luultavimmin meneekin. Älä siis vielä luovuta. Katkeruuskin helpottaa ajan kanssa, koska luultavasti et jaksa olla enää katkera. Se vie niin paljon voimia ja energiaa, että lopulta se alkaa tuntumaan siltä kun raahaisi isoa kiveä mukanaan. Kuka sellaista jaksaa lopun ikänsä vapaaehtoisesti kantaa? Tulet laskemaan kiven vielä jossain vaiheessa ja olet vapaa.

9. vierailija Vierailija

Haluan vaan ymmärtää miksei esimerkiksi energiahoito ja homeopatia ole parantanut minua? Mikä siihen voisi olla syynä? Olenko tehnyt jotain väärin? Enkö ole yrittänyt tarpeeksi kun olen melkein 10v taistellut saadakseni terveyteni takaisin?

Millon on aika luovuttaa?

Olen yrittänyt kaikkeni ja yrittänyt elää perus terveellisesti, en keksi mitä muutakaan voisin enää tehdä!

Miksi minua rangaistaan näin kovasti? mun täytyy olla todella paha ihminen kerta en parannu, sillä jos suurin osa ihmisistä saa avun vaihtoehtohoidoista kun normaalin lääketieteen kaikki mahdollisuudet on käyty läpi. Tai ainakin suurin osa energiahoitajista ja homeopaateista väittää että suurin osa asiakkaista parantuu heidän hoidoillaan.

Miksi minä en saisi kuulua tähän onnekkaiden ryhmään, enkö mä tosiaan ansaitse parantua!? olen kärsinyt jo lapsuudessa rikkinäisen perheen, huonon maineen ja kiusaamista, väkivaltaisen parisuhteen, nyt kärsin useista sairauksista ja yksinäisyydestä, köyhä oon myös kun ei oo ammattia eikä töitä kun kiusaamisen takia lopetin koulun käynnin, olen kerran menettänyt asunnon koska en masennuksen takia jaksanut siivota ja masennus johtuu enimmäkseen näistä kiusallisista sairauksista joita mulla on kuten esim. kaljuuntuminen ja ärtynyt suoli, välit olen katkaissut 4v sitten vanhempiin kun homeopaatti on sanonut että mun on luotava sellanen ympäristö jossa pystyn parantumaan ja vanhempani aiheuttivat mulle pahaa oloa aina sillä että äiti on mielisairas ja riehuu, isä alkoholisti, vanhemmat riiteli usein, olivat välinpitämättömiä mua kohtaan ja ehkä tämä epänormaali perhe on osa syynä siihen että tein virheitä ja ajauduin kiusatuksi. Olen muuttanut kauas pois kotiseuduilta jossa mua kiusattiin koska koin ettei mulla ole tilaa enää elää siellä!

Huudatan täällä keskustelupalstoilla sisimmästäni tuskaa ulos, jos joku vois pelastaa minut ja ottaa multa nämä sairaudet pois. Mutta ei tietenkään voi. Eikä se tuska mihinkään sisimmästä katoa niin kauan kun olen sairas vaikka huutaisin ja valittaisin kuinka paljon tahansa!

En ymmärrä mikä tarkoitus tällä kaikella on, homeopatia on selvästi vaikuttanut mun kehoon mutta miksi parannuin vaan vähän? Energiahoitaja taas näki että mun asentovirheet korjaantui, mutta ite en tuntenut mitään.

10. Chill Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Hyvä, kun huudat tuskaasi. Anna vaan tunteiden tulla ulos, etteivät jää patoamaan sisällesi. Se on kova juttu, kun lapsuudenperheessä on ongelmia. Ne ovat kuitenkin aika yleisiä juttuja, sinulla on paljon kohtalotovereita.

AAL on alkoholistien aikuisten lasten keskusteluryhmä, josta varmasti saisit keskusteluseuraa ja apua. http://www.aal.fi/ryhmat/ajat/

Tai sitten netissä on keskusteluryhmiä

https://www.tukinet.net/

https://www.mielenterveystalo.fi/nuoret/Pages/default.aspx.

Näitä kannattaisi kokeilla. Ja kouluttautua voit vielä vaikka monta kertaa. Jos on vaikea elämäntilanne kuten kiusaaminen taustalla, niin kyllä siinä kaikki ihmiset alkavat jotenkin oireilemaan. Vielä se, että olet kokenut vaikean lapsuuden altistaa toistuvalle hylkäämisen kokemukselle. Tarvitset tilalle parantavia kokemuksia ihmissuhteista ja tunteiden ja menneisyyden käsittelyä, jotta voit jatkaa eheämpänä matkaa.

Elämä on niin ihmeellinen, ettei sitä voi ennustaa. Vaikeimmat ajat voivat hyvinkin olla jo takana ja valoisampi tulevaisuus edessä. Pitää vain pienen askelin lähteä kulkemaan sitä kohti. Moni ihminen täälläkin pitää sun puoltasi.

• Tykkään Tykkään x 1
  11. kasva aikuiseksi Vierailija

Homeopatia ja energiahoidot ovat uskomushoitoja, niihin turvautumisen voit lopettaa, menetät vaan rahasi. Tarvitset myös asennemuutoksen ja uhrimentaliteetista luopumisen. Ei ihminen voi aina ja ikuisesti syyttää onnetonta lapsuutta, koulukiusaamista, sairauksia, kaltoinkohtelua, elämän surkeutta....nosta jo pääsi pystyyn ja nouse ylös itsesäälistä!!

12. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    584
    Otathan huomioon, että kirjoittaja on VASTA 22. hänellä kiusaamisen kokemukset, vaikea lapsuus jne. ovat vielä niin tuoreessa muistissa...

13. vierailija Vierailija

Luuletteko tosiaan etten olisi jo näillä taustoilla avohoitopotilas? :D olen ollut vuodesta 2014 lähtien, sillon oli pakko hakea nappeja kun meni jostain syystä kyky nukkua ja pelkäsin että kohta henki lähtee kun ei nuku. Muhun on pumpattu vaikka mitä nappeja: mirtazapin, ketipinor, cipralex ja rauhottavia, niihin jää helposti riippuvaiseks. Eli lääkärit yritti tehdä minusta myös narkomaania ja mähän olisin otollinen sellaselle koska oon jo valmiiks rikkinäinen ihminen. Nuo napit laittaa ihmisen yleensä voimaan vaan entistä pahemmin. Ärtyneeseen suoleen ja kaljuuntumiseenkaan lääkärillä ei ollut muuta hoitoa tarjota kuin " opettele elämään vaivojesi kanssa " ja tästä syystä lääkärit nostaa korkeaa palkkaa, tyhjästä! Kun en lääkäristä mitään apua saanut, niin sitten hakeuduin vaihtoehtohoitojen pariin. Mun elämä on kuin kävelisi helvetin porteista sisälle.

14. vierailija Vierailija

Nettirukoilijat -palstalla rukoillaan ihmisten puolesta. Pyydä esirukousta vaikka joka päivä. Samaa mieltä kuin joku aiemmin: Jumala on se joka voi auttaa. Pyydä myös että löydät viisaan lääkärin, joka pystyisi auttamaan. Kilpirauhaskokeet?

Olen pahoillani tilanteestasi ja siitä, että sinua on kiusattu. Se on ollut väärin ja aiheuttaa kenessä tahansa voimakasta stressiä. Reagointisi on ollut normaalia. Vaikkei siltä tunnu, yritä pienin erin antaa anteeksi.

Alat uskoa niitä ajatuksia joita toistat. Käännä siis ajatuksia pienin erin kohti kiitollisuutta, vaikkei siltä tunnu. Kiitä illalla kuluneesta päivästä ja aamulla siitä että heräät uuteen. Olet arvokas. Koskaan ei saa luovuttaa elämästä, sinulla on ainutkertainen merkitys. Älä vertaa nyt muihin, hoida ja vaali itseäsi. Kaikkea hyvää sinulle toivon.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri