Miksi et ilmoita, jos lapsesi ei pääse kutsutuille synttäreille? vaikka kutsussa on niin pyydetty tekemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen lapsi

Vieras
Meillä oli 8v synttärit eilen ja viidestä kutsutusta 1 ilmoitti, ettei lapsi pääse tulemaan. Muut eivät ilmoitelleet mitään ja VAIN YKSI kaveri tuli (onneksi edes se, olisi ollut aika pettymys lapselle kun niin kovin odotti juhlia, jos kukaan ei olisi tullut)

meni suunnitelmat vähän uusiksi kun lapsia olikin vain 2 :( kaikenlaista kivaa olin suunnitellut

Viimeiset rahani laitoin tarjottaviin (ei mitään kummallista), MEINASIN ostaa hienot turtles pöytäliinat ja muut härpäkkeet, mutta onneksi en ostanut

ostin viidelle lapselle yllätyspussukat yms

ensikerralla laitan kyllä kutsuun toisinpäin; ilmoitathan MIKÄLI PÄÄSET TULEMAAN

Tuo on kyllä NIIN persiistä! Pahin painajainen lapselle :hug:

Itse ilmoitan aina, viimeksi eilen jouduin ilmoittamaan ettei likka pääse kun on ko. päivänä leirillä.

Mä olen joskus aivan täysin unohtanut kekkerit vaikka täysi tarkoitus on ollut lapsen mennä ja lahjakin odottamassa. Todella kurjaa ja olen soittanut kyllä perään ja pyytänyt syvästi anteeksi.

no on kyllä persiistä, ajatelkaa kuinka pettynyt lapsi olisi ollut, jos tuo yksikään ei olisi tullut :(

On herkkä ja arka lapsi, olisi varmaan kolahtanut tosi kovaa, olisi itkenyt taatusti monta päivää :/

leikkisivät sitten vain, vaikka olisi ollut isommalle porukalle kaikkea kivaa, kahden lapsen kanssa niitä ei vain pystynyt toteuttamaan :(

Mun siskon lapselle kävi kerran niin, että yksikään ei vaivautunut ilmoittamaan ettei pääse ja yksikään lapsi ei sitten tullut!! Oli todella iso pettymys lapselle :-( Minä ilmoitan aina mikäli ei päästä tulemaan ja odotan sitä myös muilta. Meillä onneksi melkein kaikki lasten kaverit asuu tässä naapurustossa ja nähdään päivittäin niin voi helposti sanoa jos on matkoilla tmv synttäreiden aikaan.

mä ainakin ilmoitan ajoissa jos meidän muksut ei pääse synttäreille ettei leivota ja ostella kaikkea turhaan..mutta kaikki ei tosiaan ymmärrä ilmoittaa vaikka laittaa puhelinnumerot ja muut kutsuun.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen lapsi:
ensikerralla laitan kyllä kutsuun toisinpäin; ilmoitathan MIKÄLI PÄÄSET TULEMAAN

Ei sekään auta, joku tulee sitten kuitenkin ilmoittamatta, tämäkin on tullut koettua. Täälläkin on taas kerran arvailu päällä, tuleeko kuinka moni paikalle, peruutuksia ei ole vielä tullut.

Juu,nimenomaan vielä AJOISSA ilmoitaminen,eikä edellisenä päivänä.Meillä kävi niin että yksi perui kun tuli ilmeisesti parempaa tekemistä,inhottavaa tuollainen.

Yhteistyössä