Miksi ette kerro isälle lapsensa olemassaolosta (ja päinvastoin)?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Besserwisser

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
4 671
0
36
Kaveri kertoi eilen siskostaan, joka oli tullu baari-illan jälkeen raskaaksi ja päättäny pitää tenavan. Tämä nainen tietää miehen nimen, mutta ei ole viitsinyt kertoa tälle lapsesta. Kyseessä on ihan kunnollinen mies, joka on kaiken lisäksi sinkku eli kertomatta jättämistä ei voi perustella ainakaan perheen särkemisellä.

Jaksaisiko joku selittää minulle, miksi jotkut naiset salaavat miehiltä näiden isyyden ja riistävät näin lapsiltaan oikeuden isään?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei tohon voi vastata muuta ku et tollanen nainen on vajaaälyinen!

Eräällä mun entisellä kaverillani on kaksi lasta, joista toinen ei ole hänen miehensä lapsi. Lapsi ei kuulemma koskaan tule kuulemaan totuutta, vaan hänet kasvatetaan uskoon, että sisarensa isä on myös hänen isänsä. Minusta tuollainen on ihan kamalaa, varsinkin, kun kaikki voi tulla ilmi esim. jonkun vakavan sairauden kautta. :(

Jaa.
Kaverin sisko jätti kertomatta lapsensa isälle ihan vaan siksi että sattuu olemaan jonkun sortin huumehörhö ja asumaan kaikenlisäksi toisessa maassa eikä sitä isukkia tainnut ipanat kiinnostaa pätkän vertaa muutenkaan.

Jokaisen omia asioitahan noi on miksi ei kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Jaa.
Kaverin sisko jätti kertomatta lapsensa isälle ihan vaan siksi että sattuu olemaan jonkun sortin huumehörhö ja asumaan kaikenlisäksi toisessa maassa eikä sitä isukkia tainnut ipanat kiinnostaa pätkän vertaa muutenkaan.

Sinun mielestäsikö miehellä ei ole oikeutta lapseensa tai lapsella isäänsä?! :headwall:

monesti oon aatellut, että olisi paljon helpompaa (mulle), ettei isä edes tietäisi olevansa isä. siltikään en olisi lapselta voinut kuvitella isää riistäväni. vaikea juttuhan tuo on.

Minulla on yksi ystävä,joka tuli raskaaksi yhdestä ilasta,eikä edes tiedä,kuka tämä ko.tyyppi on..Ei tiedä kuin etunimen,ei muuta.Eli ikinä häntä ei tulla löytämään..Mietityttää,että mitä sitten kun lapsi on niin iso,että rupeaa kyselemään..

Alkuperäinen kirjoittaja Gang Bang:
Jaa.

Sinun mielestäsikö miehellä ei ole oikeutta lapseensa tai lapsella isäänsä?! :headwall:

No ei, vaan että miks hitossa sitä pitäs niitä syitään huudella pitkin maita ja mantuja kaikille vastaantulijoille ja muille satunaisille uteliaille ihmisille :headwall:

Ja joo, joskus voi olla jopa parempi että isä ja lapsi ei ole tekemisissä keskenään. Ihan niin kun joskus voi olla myös parempi ettei äiti ja lapsi ole tekemisissä keskenään. Kaikki kun ei asu täydellisessä maailmassa ja ihmiset voivat olla todella välinpitämättömiä paskiaisia jotka parhaassa tapausessa ovat onnistuneet hankkimaan itselleen jonkinsortin elämää hallitsevan ja haitallisen riippuvuuden ja siihen maailmaan ei lapsi välttämättä sovi sitten alkuunsakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Minulla on yksi ystävä,joka tuli raskaaksi yhdestä ilasta,eikä edes tiedä,kuka tämä ko.tyyppi on..Ei tiedä kuin etunimen,ei muuta.Eli ikinä häntä ei tulla löytämään..Mietityttää,että mitä sitten kun lapsi on niin iso,että rupeaa kyselemään..

Tuossa tilanteessa ei tietysti paljoa voida tehdä eli tässä kohtaa ymmärtää sen, ettei lapsi opi tuntemaan isäänsä. Minua ihmetyttää isyyden tahallaan salaaminen, enkä ymmärrä kenen edun mukaista salailu on... Naisen pelkästäänkö?

Jaa.

tuohan on tavallaan toisen elämästä päättämistä. Vaikka olisi millainen huumehörhö, ei kukaan voi päättää kenenkään puolesta onko hän valmis isäksi tai tahtooko hän saada lapsestaan tiedon. Miehen tulisi itse saada päättää nämä asiat. niinkuin äitikin saa päättää tahtooko pitää lapsen. samat oikeudet molemmille!

Kookosta

Ei sitten varmaan kannattaisi kaiken maailman hörhöjen kanssa sänkyyn loikata, jos on se hörhö on niin kehityskelvoton mies, ettei kykene muuttumaan edes oman lapsensa takia ajan saatossa... :whistle:

Ps. Useat naiset on täälläkin kyselleet vauvakuumeissaan, että kuinka helposti raskautuminen onnistuu yhden illan jutuissa - tarkoituksella halutaan tehdä isättömiä lapsia.

Eräällä mun entisellä kaverillani on kaksi lasta, joista toinen ei ole hänen miehensä lapsi. Lapsi ei kuulemma koskaan tule kuulemaan totuutta, vaan hänet kasvatetaan uskoon, että sisarensa isä on myös hänen isänsä. Minusta tuollainen on ihan kamalaa, varsinkin, kun kaikki voi tulla ilmi esim. jonkun vakavan sairauden kautta. :(

Tietääkö kaverin mies,ettei toinen lapsi ole hänen ?

Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:

Tietääkö kaverin mies,ettei toinen lapsi ole hänen ?

Tietää, kun kaverilla oli tämä lapsi jo, kun tapasivat.

Jaa.

vaan mutta minustakin nämä asiat on jokaisen omia asioita. Sähän voit perustaa auttavan puhelimen, jossa annat neuvoja kaikille jotka haluaa tietää miten menetellä kun on pamahtanut paksuksi ja ei tiedä mitä tehdä.
Voisit antaa neuvoja kuinka kertoa isälle ja kuinka sen isän löytää. Tee vaikka isyys testistä semmonen tietoisku. Turhaa näitä asioita on täällä taivastella kun tunnut jo tietävän miten ihmisten pitää näissä asioissa toimia.
Onko sinun tapasi elää se ainoa ja oikea tapa elää? niin mieti sitä!

Kookosta

Ei sitten varmaan kannattaisi kaiken maailman hörhöjen kanssa sänkyyn loikata, jos on se hörhö on niin kehityskelvoton mies, ettei kykene muuttumaan edes oman lapsensa takia ajan saatossa... :whistle:

Ps. Useat naiset on täälläkin kyselleet vauvakuumeissaan, että kuinka helposti raskautuminen onnistuu yhden illan jutuissa - tarkoituksella halutaan tehdä isättömiä lapsia.

No tästä ollaan harvinaisen samaa mieltä :D

Mutta paha on siinä vaiheessa enää itkeä kun paskat on jo housussa. Ja valitettavasti noita tapahtuu.
Enkä mä sitäkään ihan ymmärrä että tietentahtoen hypätään jonkun vieraan sänkyyn lapsen teko mielessä. Kieroa toimintaa ja siihen isättömään lapseen pääsisi muillakin toimenpiteillä, sellasilla missä mies tietää että spermasta tulee lapsia tuntemattomille naisille.

Aivan kauheaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ..........:
vaan mutta minustakin nämä asiat on jokaisen omia asioita. Sähän voit perustaa auttavan puhelimen, jossa annat neuvoja kaikille jotka haluaa tietää miten menetellä kun on pamahtanut paksuksi ja ei tiedä mitä tehdä.
Voisit antaa neuvoja kuinka kertoa isälle ja kuinka sen isän löytää. Tee vaikka isyys testistä semmonen tietoisku. Turhaa näitä asioita on täällä taivastella kun tunnut jo tietävän miten ihmisten pitää näissä asioissa toimia.
Onko sinun tapasi elää se ainoa ja oikea tapa elää? niin mieti sitä!

Turhaan sä siellä vauhkoat.

Mä en ole ihmetellyt täällä tapauksia, joissa lapsen isä jää tuntemattomaksi vaan tapauksia, joissa äiti omasta päätöksestään riistää lapselta oikeuden isäänsä ja isältä oikeuden lapseensa toimimalla itsekkäästi.

Kyllä mä toisaalta ymmärrän sellaista naista joka ei isälle kerro kun täälläkin saa lukea kuinka huonoja isiä on ja lapselle olis parempi olla isätön kuin pettyä ja odottaa jatkuvasti ja äidin taas pitää ottaa etäisiltä vaikka millaista kakkaa niskaan. Mun mielestä ilman isää on parempi kuin huono isä ja ainakin itse ajattelisin että asiat olis lapsen hoitamisen kannalta yksinkertaisempaa kun sais itse päättää kaiken.

Ja sitä satunnaista seksikumppania ei varmaankaan valita sen perusteella kuinka hyvä isä miehestä tulisi.

Ite oon ainaki sitä mieltä et tulevalle isälle kannattaa kertoo jos se vaan on mahdollista. Se mitä mies siinä vaiheessa tekee on sen oma päätös, mut sillon sille on kerrottu ja sillä on mahollisuus ite päättää mitä asian suhteen tekee... Onpahan ainakin tietonen siitä et hänest on tulossa isä...

Yhteistyössä