Miksi haluatte pilata palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leena

Vieras
Ihmetten tässä, että miksi te väenväkisin haluatte keskustella vain ja ainoastaan minusta?
Onhan maailma pullollaan mukavia ja kiinnostavia keskustelun aiheita, valitkaa joku niistä.Ja minä sovin sinne mukaan sitten juttelemaan niistä asioista.Kommentoimaan kuten tekin...sillä ette te voi päättää kuka tänne saa kirjoittaa ja mitä.Se on moden tehtävä.En minä tahdo hallita täällä yhtään mitää, niin kuin täällä näkyvät niin väittävän...puppua kanssa! Minä kyllä myönnän että haluan liittyä mukaan keskusteluun ja silloinhan nikkini näkyy, mutta en minä mitään emännöimään halua ruveta.

Ja jos olen jotakuta loukannut jossain keskustelussa, niin vastaan kuten minullekin on sanottu...jos haluaa tänne kirjoittaa niin pitää kestää myös kritiikkiä.Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Eli nyt vain muuta aihetta kehiin! Vai mitä?

Et kai sinä leena ole vain palstan miesten suosiossa ja siitä ei pidetä?

Oletko joutunut naisten hampaisiin? Voi teitä naisia, olettepa ilkeitä toisillenne..

Ei sellaistakaan naista arvosteta, joka tekee miehelleen voileivät valmiiksi, mutta on niitä sitten ihan saada...

...vaikka viikko taukoa eli pysyttele palstalta poissa. Pöly laskeutuu ja tilanne rauhoittuu. Ihan turhaa väenvängällä roikkua täällä, kun niin moni hermostuu siitä. Tai käytä eri nikkiä vähän aikaa, ole olevinasi joku muu jonkun aikaa..

Täällä ja seksipalstalla ja sinkkuelämääkin puolella...lähinnä noilla.On se ihme jos ei ole yhtään tekstiäni osunut silmiisi, kun sanovat minun olevan liikaakin esillä.Tietysti suurin osa hässäkästä on heidän itsensä aiheuttamaa, mutta vastaan kyllä innokkaana mielenkiintoisiin ketjuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Täällä ja seksipalstalla ja sinkkuelämääkin puolella...lähinnä noilla.On se ihme jos ei ole yhtään tekstiäni osunut silmiisi, kun sanovat minun olevan liikaakin esillä.Tietysti suurin osa hässäkästä on heidän itsensä aiheuttamaa, mutta vastaan kyllä innokkaana mielenkiintoisiin ketjuihin.

Olen lukenut juttujasi ja tukenut sinua .Teit aika pahan puukoniskun selkääni.Tästälähdin asenne sinua kohtaan aika kriittinen.Palautetta saat.arvaat keltä tämä tulee.

hiekkis.jpg

Kuva: http://www.koulut.kuopio.fi/Pitkalahti/images/hiekkis.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja 298gr:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:

Olen lukenut juttujasi ja tukenut sinua .Teit aika pahan puukoniskun selkääni.Tästälähdin asenne sinua kohtaan aika kriittinen.Palautetta saat.arvaat keltä tämä tulee.

Täällä on vaikeaa tietää kenen kanssa milloinkin keskustelee, kun todella harvat käyttävät rekisteröityä nikkiä.Varmaan tuo rekisteröityminen helpottaisi monen muunkin täällä kirjoittelua.Paljon turvallisempaa kun tietää kuka on langan toisessa päässä.Pahoittelen jos olen sattunut sinua puukottamaan selkään...en todella muista kuka olet ja mistä oli kysymys.

Leena, ihan "selvä" sohvishan tuo on. Alkoholi aiheuttaa päivittäin käytettynä harhoja. Ihminen ei koe asioita niin kuin muut ihmiset. Tästä lie tuo sohviksen rekisteröitymispelkokin juontaa juonensa ja puheet siitä, että nikkinsä on varastettu/kaapattu. Rekattua nikkiä ei voi kaapata ja ne nikit joita ei ole rekattu, on kaikkien vapaassa käytössä. Mitä tulee hänen syyhynsä olla olematta rekisteröitymättä on myös naurettavan harhaista -hän suorastaan pelkää, että modet tulevat linjoja pitkin urkkimaan hänen yksityisyyttänsä. *huoh*

Rekisteröitymisellä taasen ei ole juuri kummoistakaan virkaa, ei ainakaan mitään sellaista, että muiden olisi turvallista (?) kirjoitella kun tietää kenen kanssa kirjoittelee. Täällä kirjoittelee (tässäkin ketjussa), on kirjoitellut jo vuosia henkilö, joka vaihtelee nikkiänsä (siis rekattua) jopa samassa ketjussa. Eipä asialla sinällänsä ole mitään väliä, mutta kertoohan se jotain ihmisestä joka elää elämäänsä keksittyjen tarinoiden varassa.

Törkeää, jos kerta reksiteröityy niin miksi kummassa sitä omaa nikkiään pitää vääristellä ja sillä tavalla johtaa toisia harhaan???? Minusta se on pelkuruutta jos ei omalla nikillään voi vastausta laittaa!

Täällä on monenlaista kulkijaa ja joukkoon mahtuu aina myös niitä joilla päänsisältö ei ole aivan kunnossa.

Netissähän on edelleenkin helppoa toimia anonyymina persoonana ja luulisi olevan jopa helpottavaa avautua omana itsenään edes tänne. Toki siinä on aina otettava huomioon se, että saattaa joutua joidenkin hampaisiin, joko oikeutetusti tai sitten vaan toisen harhaisen mielen takia.
Tästäpä syystä vaikka täällä avautuukin, niin ei kannata kertoa mitään selvitettävissä olevia faktoja tänne

Kolmas tai neljäs......sama se.
Valitettvasti, jos niin valitettavaa, en ole kirjoitellut tähän tähän ketjuun, kuin yhden kerran. En vaihtele nikkiä.

On enemmän tullut luettua juttuja, kuin niihin vastannut.
Kiva olisi kirjoitella ja leikitellä, mutta tuntuu aika menevän johonkin muuhun.
Elämä on =)

Yhteistyössä