Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:housuvaipan voi repiä pois päältä siten, että repii ne sivut auki. Sitten vaipan voi kääriä nätisti rullalle ja teipata kiinni sillä teipillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:Ai.Hih hih, mä....kehtaanko kertoa....luulin että se teipataan kiinni vaateisiin kun on päällä...hih hih....
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Oliskin takana! Noissa pöljä-Liberoissa kun on nykyään sivuissa. :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Oliskin takana! Noissa pöljä-Liberoissa kun on nykyään sivuissa. :headwall: :headwall:
Kyllä meillä ainakin on liberon housuvaipoissa teippi edelleen takana, vaikka vaippa on uudistunu!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Oliskin takana! Noissa pöljä-Liberoissa kun on nykyään sivuissa. :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Oliskin takana! Noissa pöljä-Liberoissa kun on nykyään sivuissa. :headwall: :headwall:
Kyllä meillä ainakin on liberon housuvaipoissa teippi edelleen takana, vaikka vaippa on uudistunu!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:...ja mä viel tein niin!!!!!! Eli teippasin kii bodyyn!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Oliskin takana! Noissa pöljä-Liberoissa kun on nykyään sivuissa. :headwall: :headwall:
Niin on joissain ollut meilläkin mutta kaksi viimeistä pakettia ollut noita idioottisivuteipillisiä. Niitä on 1 v 10 kk vanhan kiva repiä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:...ja mä viel tein niin!!!!!! Eli teippasin kii bodyyn!!!!!