Miksi ihmeessä tv-ohjelma Scott Baiosta?

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Monesti jää Ellen show:n jälkeen päälle tuo Liv ja sieltä tulee näin yömyöhään tuollainen ohjelma kuin Scott Baion sitoutumiskammo. Siinä ilmeisesti käydään läpi hänen naisjuttujaan ja sitä miten ei siis osaa sitoutua ja nyt täytyisi, kun on löytynyt joku special one.

Kysyn vaan että miksi? :o Ketä ihmettä voi kiinnostaa jonkun vanhan wannabe-julkkiksen naiselämä?

Olen kans ihmetellyt et miksi. Ensiksikin miksi on miettinyt jotain mennäkkö naimisiin juttua jos on ollut yksissä saman naisen kanssa vuosia ja tämä on vielä raskaana. Sit se jatko-osa tulossa isäksi on yhtä hanurista.

Arvatkaapa tulisko tuotakaan ohjelmaa telkusta, jos sitä ei kattois ainakin muutama kymmenen tuhatta katsojaa. Kyllä se vaan kaikenmaailman silsa tuntuu ihmisiä kiinnostavan, vaikka parempaakin olisi tarjolla, jopa siihen aivojen narikkaan nakkaamiseen.

Ei ymmärrä. Mutta toisaalta en mä muutenkaan ymmärrä miten pitkälle näitä naurettavia reality ohjelmia voidaan venyttää. Koko ajan tulee uutta kuraa pihalle, pyöritetään monta spin-offia yhden has-been-näyttelijän ympärillä jne.. Ihan käsittämätöntä touhua, ja porukka vaan katsoo. Täh?

kaikenlaisia tositv-ohjelmia ja huonoja sitcomeja tulee suomen telkkarista sen takia että huippusuoitut tv-sarjat myydään paketissa jossa niiden lisäksi tulee kaikenmoista pa*kaa jota kanava ostaessaan huippusarjan, sitoutuu näyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mä en edes tiedä kuka on Scott Baio

Kyllä sun pitäisi tietää. Chachi Happy Daysista ;)

Happy Days ei kuulunut mun suosikki ohjelmiin, muistan hämärästi tasan 2 tyyppiä, Ritchien ja Fonzien

Ahaa, no se selittää asian =) Mä tykkäsin ohjelmasta. Tosin taisin olla vähän enemmän kohdeyleisöä kun olen hiukan nuorempi kuin sinä.

Meille on tulossa ensimmäinen lapsi ja mieheni on jo 45-vuotias, ei aiempia lapsia eikä koskaan edes pitänyt vauvaa sylissä. Katsomme välillä yhdessä tuota ohjelmaa ja meistä se on ihan mielenkiintoinen, vaikka harva mies ihan noin paniikissa vauvan syntymästä sentään taitaa olla...

Yhteistyössä