H
huutis
Vieras
Itsellä myytävänä huutiksessa vaatepaketti ja sitä on huudettu ihan hyvin. Laskeskelin juuri, että hinta alkaa olla nyt siinä mitä itse olisin valmis maksamaan vaatteista ottaen huomioon niiden kunnon (joka on kyllä hyvä, mutta ei uudenveroinen). Huutoaikaa on kuitenkin reilusti jäljellä ja kun ihmisen pitää aina huolta jostain repiä, niin nyt mietin, että huutaja pettyy vaatepakettiin ja antaa sitten negaa palautetta. Olen vaatteiden kunnosta kertonut ja kuvat ovat hyviä, joten kai vastuu siirtyy huutajalle.
Itse en ole enää pitkään aikaan uskaltanut huutaa juuri mitään, kun hinnat nousevat niin korkeiksi. Kun ihmisillä kuitenkin vaihtelee käsitys siitä mikä on hyvää ja mikä huonoa, niin ei ole kivaa, jos saakin kalliissa paketissa jotain nukkaista ja haalistunutta.
Itse en ole enää pitkään aikaan uskaltanut huutaa juuri mitään, kun hinnat nousevat niin korkeiksi. Kun ihmisillä kuitenkin vaihtelee käsitys siitä mikä on hyvää ja mikä huonoa, niin ei ole kivaa, jos saakin kalliissa paketissa jotain nukkaista ja haalistunutta.