V
vieras
Vieras
Kun lapsi itkee ja rimpuilee koko ajan tissillä ni miksi äitin pitää pakottaa lapsi imemään?Pakottaa = työntää koko ajan tissiä suuhun niin kauan että vauva luovuttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
Vauva saa rintaraivareita, vaikka sillä olisi nälkäkin, eli tarvetta sille maidolle.
Vauva saa rintaraivareita, vaikka sillä olisi nälkäkin, eli tarvetta sille maidolle.
Alkuperäinen kirjoittaja allu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
I agree
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
Joo, saa varmasti rintaraivareita.. mutta mulla 10kk ikänen muksu päätti yksinkertasesti että ei halua enää rintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
Joo, saa varmasti rintaraivareita.. mutta mulla 10kk ikänen muksu päätti yksinkertasesti että ei halua enää rintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
Eikö kuitenki olisi parempi antaa vauvan rauhottua?Mun mielestä sairasta työntää sitä tissiä väkisin suuhun,kyllä siinä on äitillä korvien välissä vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
No ehkä 10kk tarvis syödäkkin jo jotain muutakin kun tissiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ann:Alkuperäinen kirjoittaja allu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
I agree
Tuo nyt on pakkomielteisen äitin puhetta..pakko imettää et oon hyvä äiti,ihan sama vaik vauva kärsii..tai vaihtoehtosesti köyhien,ei oo vara ostaa korviketta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja naksu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koska aina lapsi ei tiedä omaa parastaan.
No ei ton ikästä varmaan ees tarvi enää imettää :X
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi pitää väenvängällä imettää, eikö ole ihan sama laittaako sen tissimaidon pulloon.
Lapsi ei tiedä omaa parastaan, siis sekö on parasta, että saa tissin suuhun?
Eikö ole sama saada pulloa suuhun.
Mikä siinä tississä on lapsen parasta??????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi pitää väenvängällä imettää, eikö ole ihan sama laittaako sen tissimaidon pulloon.
Lapsi ei tiedä omaa parastaan, siis sekö on parasta, että saa tissin suuhun?
Eikö ole sama saada pulloa suuhun.
Mikä siinä tississä on lapsen parasta??????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä tiedän muutaman jotka imettäneet pakolla koska ei vara korvikkeeseen,eräälle kaverille hänen mies sanoi että pitää imettää ettei tarvi ostaa korviketta,äiti itse ei olisi halunnut imettää mutta ei uskaltanut lopettaa.Ja tiedän myös erään joka imettää siksi että pelkää että neuvolassa terkkari sitten "valittaa" jos on lopettanut imetyksen,säälittävää mielestäni.