Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi iso maha on hyväksyttävämpää kuin iso perse?

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä miettelias-, 06.07.2007.

1. No onko se siis parempi jos se iso ahteri on aikaansaatu roskaruoalla, vai punttiksella? Noin niin kuin miesnäkökulmasta? Päättelin että roskaruoalla, kirjoituskestasi? Onko muut miehet samaa mieltä?

2. Niiin Vierailija

No se nyt on aivan yksi lysti, että millä se ahteri on ansaittu. On aivan kaksi eri asiaa, että onko se laardin kerryttäminen takamukseen tai muuhun kehoon terveydellis-kansantaloudellis-moraalisesti ajateltuna oikein vai epäkorrektia, vai, että riittääkö se muodokas takamus täyttämään jonkun fetissin omaavan herrasmiehen fantasiat ja pelastamaan päivän, tuottamalla massiivisen visuaalisen tyydytyksen, ajattelematta sitä, että miksi jollain sellainen takapuoli on.

Joku saa sen muodokkuuden antaman lihaksen siihen takapuoleensa punttiksella ja lopputäytteen illalla karkkipussi kädessä teeveetä katsellessa, jos ei omaa valmiiksi sellaisia geenejä, että siinä takapuolessa se muoto on jo valmiina. Joku toinen taas ei tee mitään ja omaa silti sellaisen täyteläisen takapuolen.

Eihän naisetkaan ajattele, kun näkevät mielestään hyväkroppaisen miehen, että miten se mies on sen kroppansa hankkinut. Joku sen kropan saa hanttihommissa tai salilla sopumäärällä hormooneilla ja joku sen on saanut jo syntyessään...

3. anna- 71 Vierailija

[quote="Niiin
    Eihän naisetkaan ajattele, kun näkevät mielestään hyväkroppaisen miehen, että miten se mies on sen kroppansa hankkinut. Joku sen kropan saa hanttihommissa tai salilla sopumäärällä hormooneilla ja joku sen on saanut jo syntyessään...[/quote]

Kyllä minä ainakin naisena ajattelen. Jos se on hormoneilla pumpattu, vaihdan kaistaa, ei tosiaan kiinnosta sellaiset miehet ollenkaan. Lisäksi se on älyttömän epäterveellistä, tiedä mitä vasikanaivouutteita niissä hormoneissa on. Luonteen ne sekoittaa ainakin agressiiviseksi, mitä tunnen näitä hormonipesiä.

Aidolla työllä aikaansaatu lihas - siinä moni nainen on sulaa vahaa! eikä mitään megalihaskimppuja, vaan sellainen normaalinpi tapaus..

4. Auvo Vierailija

Kyllä minä ainakin naisena ajattelen. Jos se on hormoneilla pumpattu, vaihdan kaistaa, ei tosiaan kiinnosta sellaiset miehet ollenkaan. Lisäksi se on älyttömän epäterveellistä, tiedä mitä vasikanaivouutteita niissä hormoneissa on. Luonteen ne sekoittaa ainakin agressiiviseksi, mitä tunnen näitä hormonipesiä.

Aidolla työllä aikaansaatu lihas - siinä moni nainen on sulaa vahaa! eikä mitään megalihaskimppuja, vaan sellainen normaalinpi tapaus..[/quote]

Tämän viestin jo ennakoiden olin valmiiksi kirjoittanut lainaamasi lauseen rakenteen siten, että siinä asetetaan raja hormoonien käytön määrälle ja niiden solun toimintaa muuttavalle tasolle siten, että normaali ihminen ei kykene kyseisen henkilön vartaloa katsoessaan päättelemään mahdollista hormoonien käyttöä...
    Tiedoksi, että käytännössä hyvin useat saleilla mieshenkilöiden hankkimat erittäin maukkaan, mutta sopivan symmetrisen ja korostuvan lihaksikkaat muodot on hankittu muulla kuin kaurapuurolla. Normaali lihaskasvu vaatii osakseen niin paljon ravintoa, että lihaksien kasvaakseen kookkaaksi, myös vararavintoa kertyy lähes vääjäämättä peittämään tuota lihaksistoa. Hyvin harvassa ovat ne länsimaisen perimän omaavat geneettiset yksilöt, jotka kykenevät saavuttamaan suurta lihaskasvua, minimaalisella rasvaprosentin kasvulla.

5. maijuska-tiina Vierailija

Tämän viestin jo ennakoiden olin valmiiksi kirjoittanut lainaamasi lauseen rakenteen siten, että siinä asetetaan raja hormoonien käytön määrälle ja niiden solun toimintaa muuttavalle tasolle siten, että normaali ihminen ei kykene kyseisen henkilön vartaloa katsoessaan päättelemään mahdollista hormoonien käyttöä...
    Tiedoksi, että käytännössä hyvin useat saleilla mieshenkilöiden hankkimat erittäin maukkaan, mutta sopivan symmetrisen ja korostuvan lihaksikkaat muodot on hankittu muulla kuin kaurapuurolla. Normaali lihaskasvu vaatii osakseen niin paljon ravintoa, että lihaksien kasvaakseen kookkaaksi, myös vararavintoa kertyy lähes vääjäämättä peittämään tuota lihaksistoa. Hyvin harvassa ovat ne länsimaisen perimän omaavat geneettiset yksilöt, jotka kykenevät saavuttamaan suurta lihaskasvua, minimaalisella rasvaprosentin kasvulla.

[/quote]

No ennemmin minä otan sitten kukkakeppimiehen kun jonkun hormonipesän.

6. eräs peräs Vierailija

" Normaali lihaskasvu vaatii osakseen niin paljon ravintoa, että lihaksien kasvaakseen kookkaaksi, myös vararavintoa kertyy lähes vääjäämättä peittämään tuota lihaksistoa. Hyvin harvassa ovat ne länsimaisen perimän omaavat geneettiset yksilöt, jotka kykenevät saavuttamaan suurta lihaskasvua, minimaalisella rasvaprosentin kasvulla"

Tämä on todistettavissa ihan katsomalla voimailijoita, joilla äärimmäinen voima on yleensä yhdistetynyt myös vararavintoon massun ympärillä :)

Minuakin jaksoi hymyilyttää tuo yksi kommentti. Ihan varmasti en tiedä kenen muodot on milläkin tavoin hankittu..

7. Jos puhutaa meistä naisista, niin kyllä minusta iso perse on hyväksyttävämpi kuin iso maha. Geneettisistä ja hormonaalisista syistä naisilla rasva tyypillisimmillään kertyy erityisesti pakaroihin (päärynävartalo). Miehinen rasvankertymä puolestaan kasautuu vatsan seutuville. Ikävä kyllä tuo keskivartalorasva on "vaarallisempaa".

Tynnyrimallinen (vatsa on pallomainen, jalat suorat tikut) nainen on mielestäni vähemmän miellyttävän näköinen kuin päärynämallinen nainen.

Kääntäen. Kumpi on pahempi: isoperseinen vai isomahainen mies?

8. eräs peräs Vierailija

Jos kääntäis tämän asian näin, että hyvä perse on kyllä iloinen asia. Hiukan liikaa massua ei tunnu missään.

Iso maha on suhteellinen käsite, mutta minua ei haittaa tippaakaan jos miehellä on vähän ylimääräistä vyötärönseudulla. Jos mahaa ihan roikkuu vyän päällä, niin asia on toinen.

9. Miehellä läskiä mieluummin pötsissä, naisella taas mieluummin takapuolessa. Isoperseinen mies on jotain aika kamalaa katsottavaa...

10. kokemsuta on Vierailija

Jos on agressiivinen, hormoneilla. Siitä sen nyt ainakin aika pian näkee.

11. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Miehillä kaljamahakin on ällöttävä. Naisilla muodokkuus on hyvä ellei mene jo selvästi jo sairaan ylipainon puolelle. Geenitkin vaikuttavat, jotkut vain näyttävät paremmilta kurvikkaampina kuin toiset.

12. täti moonika5r Vierailija

Onko lihva sama kuin muodokas/kurvikas?

13. täti moonika5r Vierailija

Onko lihva sama kuin muodokas/kurvikas?

14. sivuilija Vierailija

Ei välttämättä. Minusta kurvikas on nainen, jolla näkyy selkeästi vyötärö ja lantio ja mahdollisesti myös rinnat. Hoikkakin voi olla siis kurvikas ja samoin lihava JOS lihavuus ei ole kertynyt keskivartaloon vaan ennemminkin lantio/rintoihin.

Mutta rajansa kaikella, sairaanloisen lihava tuskin kovin kurvikkaalta näyttää.

15. Vain sellaisissa maanosissa, joissa on mainonnalla aivopesty miehet tykkäämään pojanmittaisista naisista ( hartiat leveämmät kuin perse) tykätään pojannäköisistä naisista. Hintit mainosmaailmassa ovat luoneet oman, tämänpäivän naisihanteen, joka muistuttaa ruumiinmittasuhteiltaan enemmän nuorta poikaa kuin aikuista naista. Mainonnan aivopesu vaikuttaa, muuten ei mainostettaisi. Poikanaiset eivät olisi niin suosittuja kuin ovat ilman mainonnan avulla tehtyä aivopesua. Ennen poikanaisten markkinoille tuomista aikuinen mies tykkäsi aikuisen naisen näköisistä naisista, siis kapeaharteisista ja leveälanteisista naisista.

Tämänpäivän nuoret miehet näyttävät unohtaneen miltä aito nainen näyttää, koska heidät on aivopesty mainonnan avulla tykkäämään hinttien suosimista poika-naisista. Täten hintit voivat tänäpäivänä todistaa, että lähes jokainen heteromies tykkää naisesta, joka näyttää enemmän pojalta kuin aikuiselta naiselta. He siis voivat kuvitella, että heteromies valitsisi naiseksi pukeutuneen hinttimiehen (heidät itsensä)mieluummin kuin oikean naisen. Tämänpäivän naisihanne on sen näköinen, että hän muistuttaa enemmän keskenkasvuista poikaa kuin aikuista naista. Naisennäköisiä naisia (Marilyn) ei näy enää missään mediassa, mainoksissa tai missikilpailuissa. On päädytty siihen, että jos nuori mies puetaan naiseksi, niin hän on ihannenaisen näköinen. Normaalinainen ei samoihin mittoihin pysty ( pituus yli 170cm, pojanlanne, laihat reidet jne.) Kulttuureissa ja maanosissa, joissa poikanaisia ei ole mainonnan avulla lanseerattu, pidetään naisennäköisiä naisia kauniina, eikä kukaan ihaile laihan pojan näköisiä naisia.

Jos olisi vastaava ulkonäköihanne miehille ( nainen mieheksi puettuna muistuttaa enemmän ihannemiestä) niin esim. leveitä hartioita miehellä pidettäisiin yhtä rumana kuin leveitä lanteita naisilla. Tosi outoa, että sellaisesta naisen ulkonäöstä, jota kukaan mies ei voi saavuttaa, kuten kapea vyötärö+leveä lanne, on tehty rumin mahdollinen naisen ulkonäkö. Koska on leveitä harteita miehellä pidetty rumana? Sekin olisi mahdollista, jos mediassa näytettäisiin yli 40 vuoden ajan vain naisenharteisia miehiä ja uskoteltaisiin, että leveät hartiat miehellä on rumaa ja pilkkaamisen arvoista.

16. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Muokokkuus nimenomaan on että on erottuva vyötärö ja lantio. Suora pötkylä ei ole mielestäni kauhean kauniin näköistä.

Jos nyt muistan oikein niin joku haukkui Nigellaa tässä ketjussa. Mielestäni hän on kaunis nainen. Pitkille naisille "pyöreämpi" kroppa sopii mutta lyhyille ei niinkään.

17. Ryhis Vierailija

Siis tulen hulluksi tämän mun pömppömahan kanssa. Mulla oli nuorena (25v) vyötärö 55 cm. Olin tosi hyväkroppainen. Nyt olen tämmöinen paksu - ja kun tuo maha turpoaa eteenpäin niin todellakin näytän siltä kuin olisin raskaana!
    Vyötärön mitta paisuu päivän mittaan iltaa kohden 10cm. Mitta on tällä hetkellä lähes 100 cm. Muuten olen kaikin puolin oikeissa mittasuhteissa.
    Mun suvussa (äiti + 2 siskoa) on kaikilla sama ongelma. Pitäisi painaa se 50 kg (164 cm) että olisi hoikka vyötärö. No tietty jos tästä läskikasasta tiputtais sen 10 kg niin lähtis sitten 10 cm ns vyötäröstä.

Mua vielä haittaa se, että olen uudessa suhteessa ja mies on laihduttanut oman pömppönsä pois ja puhuu siitä joka treffikerralla.. ei mua huvita edes seksi tällä vartalolla. Olen harkinnut lainan ottamista ja rasvaimua. Ei mitään toiveita päästä alle 60 kg jotta olisi edes siedettävä vartalo...

18. Ryhis Vierailija

Miesten maku (olen kuullut monesta eri lähteestä) on se, että vyötärön ja lantion suhde on kondiksessa. Miehet arvostavat sitä että vyötärö on kapeempi... mulla itsellä taitaa olla tasapaksua! Kateeksi käy te isopeppuiset pienempivyötäröiset naiset!

19. mediassa ja mainoksissa: Jennifer Lopez, Eva Mendes, Salma Hayek, Penelope Cruz, Jessica Simpson, ja se Nigella, kaikilla muodokas pullea vartalo eivätkä oo lähelläkään laihaa tai poikamaista.

Miehellä yhtä kamala iso vatsa kuin takamuskin. Naisella iso vatsa karmea, muhkea peppu mukava varmaankin joidenkin miesten mielestä.

20. No oliskin iso pylly, oisin ikionnellinen. Itse kun olen sitä mallia et peppu on normaali tai jopa lattana mut lantionympärys silti yli 105cm (pituus 164cm). Sivulta hoikka, edestä/takaa suorastaan groteski. Kapee vyötärö vaan korostaa epäsuhtaisuutta. :( Tää on malli jota kammoaa kaikki.

21. Pasi Vierailija

Mitä mieltä olette miehestä, jolla vartalo on hieman naismainen? Minun lantioni on 107,3 cm ja vyötärö 75cm. Ja joo, peppu on jostain syystä todella pyöreä, kuin j-lolla tai vastaavilla latinoilla. Hieman jopa hävettää välillä olla vähääkään tiukoissa housuissa. Pitävätkö naiset "isoa" peppua miehellä ällöttävänä? En ole lihava vaan sopusuhtainen/hoikka...

22. Peppumaat Vierailija

Ainakin Pohjois- ja Etelä-Amerikassa sekä Euroopassa Kreikassa, Italiassa ja Espanjassa ihaillaan suuria peppuja mutta ei faniteta mitään roikkuvatsoja.

Nimim. ulkomailla asunut ja monessa maassa reissannut

23. Mies76 Vierailija

No ei todellakaan ole hyväksyttävämpää! Itse olen sitä mieltä että naisella saa olla takamusta, mutta vatsan pitää olla lattana, pieni pömppis ei haitaa jos on kurvikas takamus ja rintoja. Myös kapea vyötärö on hyvä.

24. vierailija Vierailija

Mä oon mies jolla on iso pyöree peppu ni ei oo helppoo

25. perseet kunniaan Vierailija

Onneksi ajat ovat muuttuneet. 50 vuotta ovat lankkunaiset hallinneet, nyt näyttää tulevan isot perseet muotiin. Jo kaupunkikuvassa näkyy enemmän isopeffaisia naisia, jotka eivät yritäkkään peittää peffaansa, mitä aikaisempina vuosikymmeninä tehtiin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri