Miksi joillakin oikeus olla ilkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olla

Vieras
Miksi joillakin ihmisillä on oikeus olla ilkeitä?

Mua ärsyttää sellainen suunnattomasti. Esim. mun veli. Hän saa huutaa ja olla ilkeä, häntä pitää kuulemma vaan ymmärtää. Mut entäs kun sellaista vaan ei kestä? en mä jaksa kuunnella huutoa ja kiukkuilua ihan turhasta, kun oikeasti ei ole mitään syytä olla ilkeä.

mä ymmärrän jos on joku sellainen sairaus todettu että on vaikka mielisairaus.

Kuinka kauan pitää jaksaa itse olla kiltti ja ymmärtää? Pitääkö ymmärtää senkin uhalla että oma jaksaminen loppuu. Mulla on itsellä vaikea elämäntilanne mutta eihän mullakaan ole oikeutta sen takia muille kiukutella, ei sitäkään hyvällä katsottaisi.

Samaa olen miettinyt? Erityisesti ärsyttää se, että joillakin on varaa valita mielialan mukaan, miten käyttäytyy työpaikalla työkavereita kohtaan. Kai se kunnioitus on tässäkin asiassa se perimmäinen syy, tai siis sen puute. Pitäisi varmaan itsekin vaatia sitä kunnioitusta vähän enemmän?

mua ärsyttää se, että kun kerran esim. ärähdin mun veljelleni siitä että hän huutaa koko ajan niin sain syytteet siitä että skitsoilen :o Sit mä jään pohtimaan että olenpa ilkeä ihminen kun korotin ääntäni. Ilkeät ihmiset ovat vielä hyviä syyllistämään muita :/

Sitten ryhmä äidit, he saavat olla mitä vaan, koska ovat äitejä. Heille sitävastoin kukaan ei saa olla ilkeä, varsinkaan lapsettomat, vailla ihmisarvoa olevat pässit, jotka eivät tiedä elämästä mitään koska eivät ole äitejä.

Yhteistyössä