Miksi jotkut ajattelee, että n.50v miehillä ei seiso enää kunnolla ja seksiä saa heiltä vähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

"Åsa"

Vieras
Ne jotka noin sanoo, niin onko teillä edes kokemusta tuon ikäisistä miehistä? Eikö teillä on sen verran todellisuudentajua, että ymmärtäisitte miesten viriiliyden olevan jokaisella omanlaisensa?

Itse seurustelen 50v. miehen kanssa eikä hänellä ole mitään ongelmia erektion kanssa, päin vastoin. Tänäänkin harrastimme seksiä kahdesti ja silti pian miehellä seisoi. Enkä edes hyväillyt miestä tai mitään.

Eihän se miehen iästä pelkästään ole kiinni seisooko vai ei. Olen seurustellut alle 30v. miehen kanssa, mutta hänellä oli ongelmia erektion kanssa.

[QUOTE="a p";24702711]Sekin vielä. :D[/QUOTE]

Niinpä. Ja mä ajattelin, ettei mitään ehkäisyä tarvita, kun ei sillä varmaan edes seiso, mutta näin kävi vaan.

mäkin olen lapsen saanut puolivälissä kuuttakymmentä olevan äijän kanssa,et ei se tosiaan iästä ole kiinni.Mut se viriiliystaso vaihtelee jo päivittäin tuon ikäisillä ja riippuu tietty naisestakin paljon seisooko!

No siis mun mies on mua 21v. vanhempi eli täytti jo 60v... ja ei ole mitään erektio- tai haluongelmaa. Tosin en ooo kokenut, että kukaan esittäis edes sellaista ja mulle olis yks ja hailee, vaikka joku niin ajatteliskin. Ei se tosiaan vain iästä riipu, vaan terveydentilasta ja henkisestä puolesta.

En kyllä ole ajatellut, että viisikymppisillä pitäisi yleisesti olla jotakin ongelmia tuolla saralla. Toki se tietysti vaikuttaa miten on itsestään huolta pitänyt. Tupakointi ja ylipaino ovat yleisimmät erektiontappajat.

No en oikeastaan ajattele yhtään viiskymppisten seksielämää ja seksiongelmia. Miksi pitäisi? Mutta tottahan se on että vanhempana alkaa tulemaan kaikkea remppaa, myös sillä saralla. Mutta ei se silti tarkoita että kaikilla olisi samat ongelmat.

no en ole sillä tavalla miettinyt, kun en noin vanhoja miehiä katsele, vielä ainakaan, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että tosiaan ne erektio ongelmat iän myötä tulisivat yleisemmiksi. Hieno homma, jos seksielämä toimii, oli ikää sitten mitä hyvänsä:)

Minä 20, mies 49 ei mitään ongelmaa... :)

+ osaa ainakin jotakin, toisin kuin minun ikäiseni.... Vaikka tosin omaikäisestä ei ole kuin kerta kokemus ja se jäi siihen :-D

Työssäni olen nähnyt 90 -vuotiaitakin joilla pelaa :). Oma mies 50v ja kyllä pelaa edelleen erittäin hyvin eikä ongelmia sillä saralla. Joten nuoret..toivoa on seksistä vielä 50-kymppisenäkin, vaikkette ehkä sitä uskomaan :)!

Mä oon 31 ja mies on 52 ja on ongelmia. Siis sillain että se haluaa kaiken ja usein:)
Väitäisin että 30 v miehillä on ongelmia koska niillä on stressiä perheestä,talon rakentamisesta ja töitä liikaa.

No mun mies oli vielä muutaman vuoden alle 50 kun tavattiin ja kehui kuinka viriili hän on korkeasta iästään huolimatta. Mutta niin vaan perheen perustamisen jälkeen hän alkoi puhua kuinka vähäpätöinen asia seksi hänelle nykyään on. Minä taas olin sellainen, joka halusi pitää kipinän voimassa.

Täytettyään 50 miehen halut loppuivatkin lähes kokonaan. Yhdyntää hän vältti kuin ruttoa, kunnes lopuksi jätin ehkäisyn pois. Käsi- ja suuhoitoa hän ottikin sitten mielellään, ja innostui parin vuoden päästä harrastelemaan näitä kovastikin. Silloin aloin huomata pidellessäni hänen penistään kädessäni, että aika löysä se on. Aprikoin, että saisikohan tuota enää edes pimppiin ilman kenkälusikkaa. Siihen voi vaikuttaa tietysti sekin että hän on juonut päivittäin monta vuotta.

Yhteistyössä