Miksi jotkut muka haluaisivat ns. maata kotona tyhjän panttina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oikea ammattivalittaja"

Vieras
Aina noissa sossu yms keskusteluissa tulee tuo että saa helpolla rahaa ja olla vaan kotona. Mä en sossussa käy ja mä käyn kampaamossa säännöllisesti,kirjastossa joskus jalkahoidossa teen mitä tykkään silti pelkästään kotona olo on tylsää. Ja mun mies maksaa kaikki laskut ja mulla on rahaa eli ei tartte huolestua onko rahaa ruokaan ja laskuihin mutta silti kotona olo on tylsää.

Jos siellä kotona ollessa on monipuolista tekemistä joka päivälle ilman mitään aikataulua. Sitähän se on töissäkin, sitä samaa joka ikinen arkipäivä, miksi sen pitäisi olla juuri sitä ihanne tekemistä?

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28881979]Aina noissa sossu yms keskusteluissa tulee tuo että saa helpolla rahaa ja olla vaan kotona. Mä en sossussa käy ja mä käyn kampaamossa säännöllisesti,kirjastossa joskus jalkahoidossa teen mitä tykkään silti pelkästään kotona olo on tylsää. Ja mun mies maksaa kaikki laskut ja mulla on rahaa eli ei tartte huolestua onko rahaa ruokaan ja laskuihin mutta silti kotona olo on tylsää.[/QUOTE]

Sinähän olet tyhjän panttina.

[QUOTE="jooooo";28882029]Hahhah, mielummin saa sossusta kuin että mies elättää :D On sentään omat rahat eikä miehen. Vai onko sulla joku perintö tai jotain?[/QUOTE]

On perinnöllä olen omat kulut kattanut nyt 8v tietysti mies maksaa asumisen ja laskut.

Oot ihan käynyt kirjastossa jalkahoidossa? Melko monipuoliset palvelut teilläpäin ko. lafkassa.

Että joo, suosittelisin joutilaisiin päiviisi vaikkapa suomen kielen opiskelua.

Koska silloin voi päättää mitä tekee ja milloin tekee. Tosin rahaa olisi hyvä olla jotta voisi tehdä sitä mitä haluaa. Vapaaehtoistyö on aina vaihtoehto, esimerkiksi avointen ohjelmistojen kehittäminen.

[QUOTE="vieras";28882167]Etkö sinä just eilen viimeksi kysellyt koulutuksista? Ihme tuuliviiri! :D[/QUOTE]

Juu mut sit pitäs muuttaa pois täältä eikä se onnistu.

[QUOTE="jooooo";28882029]Hahhah, mielummin saa sossusta kuin että mies elättää :D On sentään omat rahat eikä miehen. Vai onko sulla joku perintö tai jotain?[/QUOTE]

Tarkoitat siis veronmaksajien rahat?

Kyllä se on yleisesti hyväksyttävämpää elää miehen rahoilla kuin sossun.