Miksi jotkut naiset eivät poista viiksikarvojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei karvoille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei karvoille

Vieras
Tiedän pari n.60-vuotiasta naista joilla on kunnon viikset. Molemmilla karvat aika vaaleaa, mutta kyllä ne silti erottuu. Ei edes kaikilla miehillä kasva noin hyvin viikset kuin noilla naisilla. En tajua miksi nuo naiset eivät poista niitä karvoja. On varmasti kivaa heidän miehillään katsoa omaa naista jolla on viikset kuin miehellä.

Itsellä kasvaa nenän alapuolella vähän vaaleita karvoja, mutta mä poistan ne aina säännöllisesti. En todellakaan halua kulkea ihmisten ilmoilla karvat näkyen.

Itse joudun käyttämään kortisonia astmalääkkeen muodossa ja kortisoni voi lisätä karvankasvua ja vähän tuntuu, että mulla on käynyt noin. Saattaahan olla samasta kyse myös noilla naisilla jotka mainitsin, mutta tuskin kaikilla naisilla on niin joilla olen nähnyt karvoja nenän alapuolella ja/tai leuassa. Joillakin nuoremmillakin naisilla näkee tuota ja ihmettelen kyllä miksi niitä karvoja ei voi poistaa. Se nyt vain on ruman näköistä.

Mulla myös vaaleita haituvia eikä ole käynyt mielessäkään poistaa. Sitähän sais tehdä sitten jatkuvasti ja karvat alkais kasvaa tummempina takaisin.

Että mieluummin ne haituvat kuin kunnon tummat viikset.

Mulla myös vaaleita haituvia eikä ole käynyt mielessäkään poistaa. Sitähän sais tehdä sitten jatkuvasti ja karvat alkais kasvaa tummempina takaisin.

no monilla vanhemmilla naisilla varmaan on juuri tämä ongelma, että uskovat tuohon vanhaan väittämään karvojen takaisinkasvusta tummempina ja vahvempina (ihan todistetusti ei pidä paikkaansa).

toisilla sitten varmasti ei se ulkonäkö ole maailman tärkein asia niinkuin jollain nuorella, paikkaansa hakevalla naisella, ja se heille puolestani sallittakoon.

Ei mun ainakaan tarvitse jatkuvasti karvoja poistaa ja ne saa nopeasti poistettua, ei ole iso vaiva. Eikä karvat kasva takaisin yhtään tummempina. Jonkun yksittäisen karvan voi ottaa pois pinseteillä.

Mä satunnaisesti nään yhden n. 50-60 v. naisen jolla kasvaa ihan kunnon tumma parta. Siis se on ehkä jotain ainaki 5 senttistä karvaa ja parta on tuuhea. Ja tiedätkö mitä: ei ole ruma eikä mitenkään häiritsevä. Mä luulen tämän johtuvan siitä että ihan ilmiselvästi tämä nainen on sinut partansa kanssa. Siis ekalla kerralla vähän hätkähdin kun huomasin että hän onkin nainen mutta sen jälkeen siihen ei oo juuri tullut kiinnitettyä huomiota. Nainen on iloisen oloinen, mukava ja juttelee kaikkien kans.

Mulla saa olla poistamassa karvoja jatkuvasti. Lisäksi karvat ovat tummia. Varmasti muut ihmettelevät aina joskus, että miksei tuo poista karvoja. Poistan kyllä, mutta kun niitä tulee jatkuvasti lisää ja vauhdilla. Äidilläni on sama ongelma. Ei kaikki ymmärrä tätä ongelmaa ollenkaan.

[QUOTE="a p";30500736]Ei mun ainakaan tarvitse jatkuvasti karvoja poistaa ja ne saa nopeasti poistettua, ei ole iso vaiva. Eikä karvat kasva takaisin yhtään tummempina. Jonkun yksittäisen karvan voi ottaa pois pinseteillä.[/QUOTE]

Voihan se noinkin olla. Mulla vaan ympäri naamaa sellaista hentoa vaaleata karvaa, että näyttäisi sitten aika hassulta jos nenän alta vaan poistaisin. Että sitten tarvis koko naama ajella :D

Ja ei, en usko että kukaan kummemmin kiinnittää huomiota mun haituviin. Eikä ne itseänikään häiritse. Joten olkoot.

Yhteistyössä