Miksi jotkut naiset....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin aikani kuluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin aikani kuluksi

Vieras
...haluavat saada lapsen jokaisen miehen kanssa?

Siis että tavataan mies, äkkiä lapsi alulle. Sitten erotaan. Löydetään uusi ja taas tarkoituksellisesti nopeasti lapsi alulle ja sitten erotaan.

Eli en siis kyseenalaista niitä naisia joilla on lapsia useamman kanssa ihan järjellisistä syistä kuten esim. puolison kuolema nuorena.

Luulisi vaan että olisi järkevää katsoa jonkun aikaa että onko suhteella mahdollisuuksia. Kyllähän sitä voi erota vuosienkin päästä mutta ehkä nyt joku tajuaa mitä ajan takaa.

Vastaanpa nyt aikani kuluksi. Lapsia on neljälle miehelle. Viimeisen kanssa aviossa.
Hulluja nämä miehetkin ovat, kun tämmöisen kanssa lapsia vääntävät.
Olen aina halunnut paljon lapsia. En mä tätä kuitenkaan suunnitellut näin.
Eka mies ei jaksanutkaan lapsiarkea, tuli ero. Toinen mies otti ja jätti. Tekee kaikille niin. Kolmas mies oli väkivaltainen ja raskaus alkoi pillereistä huolimatta.
Olishan sitä voinut hetken kauemmin ensin seurustella ja sitten miettiä lasta, mutta mitä sitä nyt enää pohtimaan miten olisi pitänyt olla ja elää. Silloin mentiin niillä eväillä ja sillä järjellä eteenpäin.
Kaikki on kuitenkin hyvin nyt. Exät ovat mukana kuvioissa ja exien nyxät kavereina ja jopa jotkut exieni exätkin ystäviäni. Mitäpä pienistä. Ajatelkoot ihmiset mitä ajattelee.
Olen myös miettinyt, että onko tarpeeni saada paljon lapsia juontunut myös omasta lapsuudestani johon ei rakkautta mahtunut, ei syliä tai haleja. Niin mielelläni olisin yhdet muotivaatteet vaihtanut halaukseen tai lohdutukseen. Rahaa oli, mutta ei rakkautta.
Nyt ei ole rahaa, mutta lapsilla on kanssani hyvät ja avoimet välit. Halaan ja pussaan paljon.

Yhteistyössä