Miksi julkkis aina luulee että muut tietää hänestä kaiken ja on seurannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
lehtiä? Törmäsin tähän kun tapasin taas lasteni kautta eräässä tapahtumassa erään julkkiksen joka puhui minulle "että niin kuin viime vkon lehdessä sanottiin niin.............." "kuten varmaan huomasit viime kuussa kun7päivää kirjoitti........."Ja kun minä en vaan tiedä-en lue lööppejä saatikka 7päivää.minua ahdistaa..vaikka tyyppi muuten ihan ok, mutta toi jatkuva julkkis-kuvan ylläpito ihan lasten tapahtumassakin on outoa minuella.

niin kuin aloituksessasi kerroit, tää julkimo lukee kaikki itsestään kertovat jutut ja olettaa, että muut hakee luettavaa samalla motiivilla, mutta ei itsestään vaan hänestä. Olisko vähän turhamainen julkkis tai julkisuutensa alkumetreillä...

Alkuperäinen kirjoittaja juh julkkista:
niin kuin aloituksessasi kerroit, tää julkimo lukee kaikki itsestään kertovat jutut ja olettaa, että muut hakee luettavaa samalla motiivilla, mutta ei itsestään vaan hänestä. Olisko vähän turhamainen julkkis tai julkisuutensa alkumetreillä...

Minusta "turha julkkis" ----- pitkään on miehensä kautta ollut julkkiksena ja viime aikoina yksin.

Toiset elää vain julkkiksena ja kuvittelevat muiden seuraavan heitä lööpeissä.Itsetunto kysymys.Heikon itsetunnon omaava toimii noin .Veikkaisin vanhaksi missiksi tai ex-jääkiekko vaimoksi.

Yhteistyössä