Miksi kaikki ihmettelevät pirteyttäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Minulla on kolme lasta 6v, 5v ja 2kk ikäinen vauva ja olen nyt useammalta saanut kuulla, että olen ihmeen pirteä. Itse asiassa olenkin. Tämä on aivan ihanaa olla taas kotona tekemättä mitään ja on tämä ihan erilaista kun se sairaanhoitajana ole ja 3-vuorotyö josta olin ihan poikki jo usean vuoden.

Imettelen vaan kaikessa rauhassa ja kaksi isompaa leikkivät leikkejään. Kotityöt teen kun jaksan tai sitten jätän seuraavaan päivään. Ihanan rentoa :) Mikäs tässä on kesää vietellessä.

Herättääkö vauva öisin tunnin välein ja jääkö yöunesi noin 3-4 tuntiin per yö eikä sekään ole yhtäjaksoista? Mulla oli noin eka vuosi. Enkä ollu pirteä.

Sä olet tottunut kiireiseen ja vaativaan työhön, nyt on aikaa perheelle, siksi olet pirteä. Lapset aistivat sinusta, että nautit heistä ja kiireettömyydestä, siksi hekin ovat tyytyväisiä pieniä. Ja sinä osaat arvostaa kaikkea. Sellainen, joka ihmettelee pirteyttäsi, on kateellinen sinulle, haluaisi samaa itselleen. Näin se vaan on.

• Tykkää
Reactions: Blue cat
[QUOTE="vieras";24076084]Herättääkö vauva öisin tunnin välein ja jääkö yöunesi noin 3-4 tuntiin per yö eikä sekään ole yhtäjaksoista? Mulla oli noin eka vuosi. Enkä ollu pirteä.[/QUOTE]

kyllä vauva herättää useita kertoja yössä ja unet jää toki vähäisiksi. Kuitenkin tämä on ihan erilaista kuin kahden ekan kohdalla kun oli koliikkia ja suunnilleen kaksi vauvaa hoidettavana :) Myös tuo työ veti mehut ihmisestä, joten nyt kyllä nautin!!!!

• Tykkää
Reactions: Blue cat
uskon että ne ketkä sanovat että oletpa pirteä, ovat aidosti iloisia puolestasi ja huomaavat että sinusta hehkuu hyvää energiaa! luulenpa että jos joku on kateellinen, hän ei edes kehaise sinua pirteydestä. Ja joillain oma väsymys on todellista, silloin pirteät ihmiset eivät edes välttämättä ilahduta, tai joskus ilahduttavat, mutta aidosti toisen puolesta iloisteminen ei ole kaikille helppoa.

Yhteistyössä