miksi kauniit ja hyvä vartaloiset naiset ei osaa pukeutua

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
katseli tuolla eräällä tanssipaikalla, ja ihmettelin että kauniit ja hyvä vartaloiset naiset pukeutuvat johonkin navetta kolttuun. joka peittää kaikki vartalon muodot ja tulee mieleen nuo mun äidin ikäpolven naiset, ne pukeutui juuri niin.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26855533:
katseli tuolla eräällä tanssipaikalla, ja ihmettelin että kauniit ja hyvä vartaloiset naiset pukeutuvat johonkin navetta kolttuun. joka peittää kaikki vartalon muodot ja tulee mieleen nuo mun äidin ikäpolven naiset, ne pukeutui juuri niin.

No minä ainakin pukeudun vaatimattomammin ihan sen vuoksi, että en halua turhaa huomiota.

Minua ihmetyttää taas enemmän se, miksi niin monet hoikat tytöt pukeutuvat numeroa tai kahta liian pieniin vaatteisiin ja saavat puristettua itselleen nahastaan jenkkakahvat, vaikka mitään ylimääräistä ei olekaan. Ja miksi monet luulevat että mitä vähempi sitä parempi. Löysä kukkamekkokin voi olla kaunis, ehkäpä kaikki eivät halua pitää joka ilta kurvejaan nuolevia vaatteita?

No kyllähän ne muodot sieltä kuitenkin näkyi kun sulle selvisi, että ovat hoikkia ja hyvävartaloisia... Jos on muoti sellaista nyt, että voi pitää vähän löysempääkin vaatetta, niin kiv minusta ainakin. Ne on rentoja. Ja kuten tossa jo joku sanoi, niin hoikat on ainoat joita ne "roikkuvat navettakoltut" pukee, muilla ne näyttää teltoilta ja saa näyttämään ihan tantalta.

Ystäväni on kaunis ja hyvävartaloinen nainen. Hän oli kerran eräälle työreissulle laittanut päälleen viininpunaisen Nanson kauluksellisen toimistopaidan ja tummat tyköistuvat farkut sekä korkokengät. Tuikitavallinen asu, joka perusellin päällä olisi ollut ihan mitäänsanomaton, mutta hänen päällään aiheutti sen, että tutut ja tuntemattomat miehet tuijottivat kuin lehmä uutta porttia. Kävi sitten kesken päivän vaihtamassa kuteensa hieman väljempiin, kun kyllästyi tuijotteluun.

[QUOTE="Quu";26855741]No kyllähän ne muodot sieltä kuitenkin näkyi kun sulle selvisi, että ovat hoikkia ja hyvävartaloisia... .[/QUOTE]

Näin. Ja kaikki ei nauti niistä limaisista katseista, joita saa jos on vähänkin myötäilevämpi asu, puhumattakaan siitä, että aina löytyy niljakkeita joille ei katsominen riitä, vaan pitää vielä tulla ja tarrata kiinni... Mulle siis ainakin löysempi vaatetus on eräänlainen "turvavaate", kun aina ei halua herättää huomiota.

Yhteistyössä