Miksi kaupassa ei saa palvelua jos on liikkeellä lapsen kanssa??

16.03.2005
876
0
16
Että ottaa taas päähän.. |O Kävimme tytön kanssa kenkäostoksilla ja palvelu jota saimme, oli aivan ala-arvoista.. :headwall:
Ensin saimme katsella kenkiä aivan rauhassa todella pitkään ennenkuin myyjä vaivautui saapumaan paikalle.. No myyjä sitten alkoi esitellä meille kenkiä ja löysimmekin mieleiset ja alettiin sitten etsiä sopivaa kokoa.. Kesken kaiken siihen viereen tuli sellainen hyvin pukeutunut vanhempi rouva joka kysyi mistä päin löytyisi sellaiset ja sellaiset kengät. Myyjä sitten lähti näyttämään tälle rouvalle kenkiä ja jäi sille tielleen.. |O |O
Ensinäkään tämä myyjä ei sanonut minulle mitään kun lähti siitä. Yleensä tällaisessa tilanteessa joko kysytään että "sopiiko jos käyn näyttämässä hänelle mistä niitä kenkiä löytää", tai pahoitellaan "anteeksi, käyn näyttämässä hänelle..". Todella fiksu myyjä kävisi tuollaisessa tilanteessa hakemassa uudelle asiakkaalle toisen myyjän.. :whistle:
No tämä myyjä kuitenkin häippäisi tämän vanhemman rouvan kanssa katselemaan kenkiä eikä enää sen jälkeen huomioinut meitä millään lailla.. :/ Odottelimme tytön kanssa siinä hyllyn luona muutaman minuutin ja sen jälkeen lähdimme toiseen kauppaan.. Voi olla että olen pikkumainen mutta en todellakaan osta melkein 100 euron kenkiä liikkeestä missä asiakas jätetään tuosta noin vaan kesken kaupan teon. :kieh:
Onneksi saimme seuraavassa liikkeessä hyvää ja asiantuntevaa palvelua.. =)

Missä ihmeessä olit ostoksilla. Taisi olla myyjällä huono päivä.

Aina kun lapselle ollaan kenkiä menty ostamaan niin ei ole tarvinnut kauaa liikkeessä olla kun myyjä on tullut kysymään tarvitaanko apua ja sitten on näyttänyt eri kenkävaihtoehtoja ja mitannut lapsen jalan ja opastanut mikä koko olisi hyvä.

Aina on tullut hyvä plvelu. Kesällä kun ostettiin kesäkengät ja sandaalit ja lenkkariostoksilla ja syyskenkiä katsoessa.

No ei sitä saa muutenkaa vaikka ei ois lasta mukana, jos on venäläinen niin aina saa palvelua, näin meilläpäin tehdään |O

kyllä minä olen lasten kanssa kenkäkaupassa palvelua saanut. Tässä kerrankin minun piti molemmille tenaville jotakin ostaa ja kun kiire oli, niin selitin myyjälle heti ovella millaista haen ja meillä oli ne kengät sovitettuna ja kassissa paljon nopsempaan kuin jos olisi itse hyllyt ensin koluttu läpi.

me ostettii kerran pojal kenkä kaupasta kenkgät ja myyjä siinä innoissaa sovitteli pojan jalkaa ja oli muutenki mukava no ostettii kengät ja ne oli kotona sit ainaki 2 numeroa liian isot(esikoinen kysees ni vähä ummikkoina liikkeel)ja sen koommin en o kenkä kauppaa eksyny enkä eksy!

Yhteistyössä