K
Keittiönoita
Vieras
No mihis mä ne matot, lakanat, pyyheliinat ja farkut sitten laittaisin kuivumaan? Olkapäällenikö?
Eli käytän kuivausta siksi, että tätä asuntoa ei ole suunniteltu pyykkien kuivaushuoneeksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja xx:me ostettiin pesukone ja kuivausrumpu samaan aikaan, eikä mun tietääkseni ole mitään välikappaletta.. Minkälainen se on?
sellanen "metallilevy" jolla kuivuri tulee kiinni pesukoneeseen... melko riskaapelia käyttää tornia jos ne koneet on vaan mäiskästy päällekkäin...
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja xx:me ostettiin pesukone ja kuivausrumpu samaan aikaan, eikä mun tietääkseni ole mitään välikappaletta.. Minkälainen se on?
sellanen "metallilevy" jolla kuivuri tulee kiinni pesukoneeseen... melko riskaapelia käyttää tornia jos ne koneet on vaan mäiskästy päällekkäin...
En näe siinä mitään riskiä, koska koneet eivät heilu ollenkaan. Joa ap:llä kone ryskää niin kannattaa tarkistaa että se on täysin vaaterissa. Meilläkin ennen oli pesukone linkouksen jälkeen vastassa kylppärin ovella, mutta pikku säädöllä siitä päästiin. Pesukone ja rumpu ovat erimerkkisiä ja ilman välisarjaa, eikä kumpikaan ole liikkumut minnekään.
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:-koska ei ole tilaa kuivaustelineille
-en halua kuivaustelinettä makuuhuoneeseen saati olohuoneeseen (liittyy edelliseen kohtaan eli näissä olisi tilaa mutta kun en halua)
-mieluummin olen ilman niitä pölypalleroita lattioilla
-pyykistä tulee ihanan pehmeätä
-lakanat on paremman tuoksuisia kun niitä ei joudu kuivattamaan narulla nelinkerroin taiteltuna