Miksi keskenmeno ei ala kunnolla?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on nyt 5 päivää vuotanut ruskeaa vuotoa ja verta vähän kerrallaan. Eilen vessassa käydessäni tuli myös tummanruskea "möykky" ja ajattelin että nyt se keskenmeno alkaa (mulla siis takana jo yksi keskenmeno ja siinä tuli melkein heti kirkasta verta ja hyytymiä joukossa). Tuon yhden hyytymän jälkeen on tullut vain ehkä teelusikallinen vuotoa kerrallaan. Välillä vuoto on ruskeaa ja välillä verta.
Kauanko pitää odotella että vuoto alkaa kunnolla?? :(

Ei tuota kukaan voi tietää, kauanko siinä menee jos menee kesken. Ei voi myöskään tietää ilman ultraa että onko mennyt kunnolla kesken. Minä holahtelin tilkkoja kirkasta verta ja hyytymäklönttejä viikolle 16 asti muutaman päivän välein. Yliajallehan tuo raskaus lopulta meni. No kuitenkin harvemmin näin päin käy vaan runsaammasta vuodosta on ikävämpi seuraus yleensä. Raastavaahan se odottelu on, helpompi kuin tietäisi sen ikävänkin lopputuloksen heti. Voimia!

mulla ei alkanut vuoto kunnolla ollenkaan, oli keskeytynyt keskenmeno. Sain käynnistys tabletteja pariinkin otteeseen, mut silti ei kohtu tyhjentynyt kunnolla..Vasta kahden kaavinnan jälkeen kohtu saatiin tyhjäksi..Kamalaa tuo odottelu, toivottavasti siellä olisi kuitenkin parempaa tuuria!

Mä sain aika tarkkaan vuosi sitten keskenmenon. Pari päivää tiputteli ja elättelin toiveita, että on ihan normaalia. Sitten vuoto muuttui hieman mun normaaleja menkkoja niukemmaksi, mutta taisi kestää vähän kauemmin. Keskenmenosta seuraavalla viikolla kävin gynellä ja se katsoi, että kaikki tullut pihalle. Uuden raskauden yrittämiseen saman tien ei nähty esteitä ja nyt tuolla köllii kohta 3 kk ikäinen poika, joka sai alkunsa heti keskenmenon jälkeen :).

Tiputtelu on niukahkoa (pikkuhousun suojalla pärjää ihan hyvin eikä tarvi vaihtaa usein), mutta muutaman kerran on tullut vähän enemmän kerralla (ei kuitenkaan niinkuin menkkojen aikaan) ihan kirkasta verta ja kaksi hyytymää ollut joukossa.
Rv olis/on nyt 7+1
-ap

Mulla on viikolle 10+1 sovittu ultraääniaika lasketun ajan määrittämiseen. Koitan pitää pään kylmänä ja odotella sinne saakka vaikka kolme viikkoa tuntuu aika pitkältä ajalta odottaa tietoa :(
-ap

sulla on nyt tässä paljon kokemuksia jo. Se menee joko kesksen tai ei. SItä ei tiedä kukaan. Nyt joko odottelet ja ihmettelet tai käyt ultrassa tarkistaan mutta sekän ei takaa ettei mene kesken.
Eli voi olla alkamassa keskenmeno
keskeytynyt keskenmeno
kaksosraskaus ja toinen tullut pois
myomaa
menkkojen aikainen vuoto

tai ihan mitä vaan!

Mulla taas kävi niin, että tein positiivisen testin. Heti sen jälkeen alkoi niukka vuoto (kirkasta verta ja muutama hyytymä). Ajattelin, että taas keskenmeno. Ultra rv 7 ja pikkuinen näkyi sykkeineen. Koko ei vastannut kuitenkaan viikkoja joten uusinta ultra seuraavalle viikolle. Tässä vaiheessa ei ollut enää vuotoa. Seuraavan viikon ultrassa näkyi keskytynyt keskenmeno. Pikkuinen oli kuollut heti ultran jälkeen. Ei tahtonut tulla ominavuin ulos. Kaksi kertaa lääkkeellinen tyhjennys. Eli voi olla normaalia vuotoa tai sitten ei.

Yhteistyössä