Miksi ketju "Mods: Rasististen threadien aloitus pitaisi kieltää" hävisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26113599]antaakaa ny herran jumala ton aiheen jo olla! -.-[/QUOTE]

Anteeksi. En ymmärtänyt, että täällä saa keskustella vain sinun hyväksymistäsi aiheista. Ehkä listaat ne, että tällainen tyhmempikin osaa varoa tulevaisuudessa?

Valtio on päättänyt että (kansan vastustuksesta huolimatta) elämme monikulttuurionnelassa eikä silloin saa tuoda esiin mitään negatiivisia asioita maahanmuuttajista. Tästä on olemassa on ihan virallinen ohjeistuskin.

Mä olen tullut siihen tulokseen että suomessa ei saa puhua pahaa ulkomaalaisista mutta suomalaisia saa haukkua vaikka kuinka paljon !: / jos suomalaiset olisivat raiskanneet tämä luultavasti olisi ihan normaali ketju.

Enkä ole mikään rasisti.. ärsyttää vaan tämä tapa.

Valtio on päättänyt että (kansan vastustuksesta huolimatta) elämme monikulttuurionnelassa eikä silloin saa tuoda esiin mitään negatiivisia asioita maahanmuuttajista. Tästä on olemassa on ihan virallinen ohjeistuskin.

Vaikea uskoa valtion salaliiton vaikuttavan äitien keskustelupalstalla. Lienee kyse enemmänkin tiettyjen moderaattoreiden henkilökohtaisista näkemyksistä, esim. raiskauksen hyväksyttävyyden suhteen.

[QUOTE="vieras";26113644]Vaikea uskoa valtion salaliiton vaikuttavan äitien keskustelupalstalla. Lienee kyse enemmänkin tiettyjen moderaattoreiden henkilökohtaisista näkemyksistä, esim. raiskauksen hyväksyttävyyden suhteen.[/QUOTE]

no yksi modeista oli ennen muslimi, sittemmin sekosi päästään ja hävisi. on varmaan julistanut vaikutteitaan muihin modeihin. muslimia pitää kaikkien suvaita, muslimi ei suvaitse ketään.

Mä olen tullut siihen tulokseen että suomessa ei saa puhua pahaa ulkomaalaisista mutta suomalaisia saa haukkua vaikka kuinka paljon !: / jos suomalaiset olisivat raiskanneet tämä luultavasti olisi ihan normaali ketju.

Enkä ole mikään rasisti.. ärsyttää vaan tämä tapa.

Uhri on itse toivonut, että tapauksella mässäily lopetetaan, jotta hän voi jatkaa eteenpäin ja toipua raiskauksesta.

[QUOTE="vieras";26113701]Uhri on itse toivonut, että tapauksella mässäily lopetetaan, jotta hän voi jatkaa eteenpäin ja toipua raiskauksesta.[/QUOTE]

Missä hän on näin toivonut?

[QUOTE="vieras";26113699]no yksi modeista oli ennen muslimi, sittemmin sekosi päästään ja hävisi. on varmaan julistanut vaikutteitaan muihin modeihin. muslimia pitää kaikkien suvaita, muslimi ei suvaitse ketään.[/QUOTE]

On kyllä erikoista. Ja vielä erikoisempaa on, ettei kukaan modeista voi kommentoida asiaa mitenkään, eikä käy selväksi kuka ketjuja poistelee.

[QUOTE="vieras";26113729]Sinänsä yllättävää, mutta tieto on Hommafoorumilta. Joten varmasti kelpaa lähteenä sinullekin?[/QUOTE]

Miksi hommafoorumi erikoisesti kelpaisi lähteenä minullekin?

[QUOTE="vieras";26113739]No sitten ei kelpaa. Kelpaako uhrin toive?[/QUOTE]

Mistä minä tiedän, että uhri tällaisen toiveen on esittänyt? Koska anonyymi nettikeskustelija niin sanoi?

[QUOTE="vieras";26113610]Anteeksi. En ymmärtänyt, että täällä saa keskustella vain sinun hyväksymistäsi aiheista. Ehkä listaat ne, että tällainen tyhmempikin osaa varoa tulevaisuudessa?[/QUOTE]

-.- no just.. lähinnä tarkotin silla, että miks tarttee vatvoo tota aihetta, kun ketju menee jossain vaiheessa epäasialliseks, eikä noi modetkaan niitä ketjuja huvikseen koko ajan poistele.. ja jotenkin typerää mässäillä tollasella aiheella, kun sen tytön elämä on kyseessä.. miks tarttee tollasta aihetta spekuloida täällä?

[QUOTE="vieras";26113744]Mistä minä tiedän, että uhri tällaisen toiveen on esittänyt? Koska anonyymi nettikeskustelija niin sanoi?[/QUOTE]

No jatka ihmeessä sitten mässäilyä. Muista kuitenkin sitä tehdessäsi, että olet yhtä kuvottava kuin ne eilisen facebookryhmän ääliöteinit. Kivaa iltaa.

[QUOTE="...";26113752]-.- no just.. lähinnä tarkotin silla, että miks tarttee vatvoo tota aihetta, kun ketju menee jossain vaiheessa epäasialliseks, eikä noi modetkaan niitä ketjuja huvikseen koko ajan poistele.. ja jotenkin typerää mässäillä tollasella aiheella, kun sen tytön elämä on kyseessä.. miks tarttee tollasta aihetta spekuloida täällä?[/QUOTE]

Koska aihe on mielenkiintoinen ja tuntuu herättävän keskustelua. Tämä taasen on keskustelupalsta, joten nämä kaksi asiaa sopivat mainiosti yhteen. Modejen tehtävä lienee pitää keskustelu siistinä, ei poistaa kokonaisia keskusteluita asiallisine viesteineen, varsinkaan ilman mitään selityksiä.

[QUOTE="vieras";26113758]No jatka ihmeessä sitten mässäilyä. Muista kuitenkin sitä tehdessäsi, että olet yhtä kuvottava kuin ne eilisen facebookryhmän ääliöteinit. Kivaa iltaa.[/QUOTE]

Eli siis: sinä sanot, että uhri on esittänyt toiveen, ettei aiheesta keskusteltaisi. Kun kysyn lähdettä tälle, en saa sitä. Sitten muutun kuvottavaksi.

[QUOTE="vieras";26113759]Koska aihe on mielenkiintoinen ja tuntuu herättävän keskustelua. Tämä taasen on keskustelupalsta, joten nämä kaksi asiaa sopivat mainiosti yhteen. Modejen tehtävä lienee pitää keskustelu siistinä, ei poistaa kokonaisia keskusteluita asiallisine viesteineen, varsinkaan ilman mitään selityksiä.[/QUOTE]

no eiköhän niillä ole hyvä syy ollut. ei ne niitä sun kiusakseks poistele..

[QUOTE="...";26113768]no eiköhän niillä ole hyvä syy ollut. ei ne niitä sun kiusakseks poistele..[/QUOTE]

Koska haluaisin tietää tuon hyvän syyn, joka heillä epäilemättä oli, avasinkin tämän ketjun. Odottelen edelleen moderaattoreiden vastausta, ja arvatenkin odottelemaan myös jään.

[QUOTE="vieras";26113758]No jatka ihmeessä sitten mässäilyä. Muista kuitenkin sitä tehdessäsi, että olet yhtä kuvottava kuin ne eilisen facebookryhmän ääliöteinit. Kivaa iltaa.[/QUOTE]

aika katkeraa kuittailua kun muut eivät olekkaan samaa mieltä kanssasi...

Yhteistyössä