MIKSI kissat (ja koirat) rakastaa mua vaikken kauheesti niistä välitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Koirista kyllä tykkään, mutten ole sitä tyyppiä, että jaksaisin hullaantua niistä ja rapsutella koko ajan tms. Kissoille olen allerginen. Tuntuu, että ne löytää usein juuri ne yksilöt, jotka on allergisia tai ei muuten vaan tykkää. :D Nytkin oon kylässä ja toi kissa on koko ajan tunkemassa mun syliin. |O Yleensä kissat ja koirat haluaa just mun syliin tai mun viereen nukkumaan. Tää kissa on kyl ihan jees, kun jahtaa mun kanssa hyttysiä. :D

[QUOTE="vieras";26806107]Juuri siksi koska sä oot välinpitämätön niitä kohtaan. :)[/QUOTE]

Varmaan liittyy siihen, ettei ne koe mua ainakaan uhkaksi, kun olen niin välinpitämätön. Yhden mun tutun kissa on semmonen, joka ei kestä sitä, ettei siitä pidä. :D Kerjää sellaisilta huomiota kahta kauheammin.

Sä et katso niitä. Kissat ei tykkää jos niitä tuijotetaan suoraan ja usein ne ketkä kissoista tykkää katsoo kissaan ja haluaisi että se tulee lähelle rapsutettavaksi. ne taas ketkä ei tykkää kissoista ei katsokaan niihin päin ja se on kissalle tavallaan kutsu tulla siihen hengailemaan.

Ala siis vaan tuijotteleen kissoja silmiin, niin ne jättää sut rauhaan :)

ehkä sulla ei ole kova ääni, äkkinäisiä liikkeitä, ehkä tuoksut niitten mielestä siedettävältä tai mielenkiintoiselta. MIksiköhän kärpäset tykkää musta?

Neitsyyden takia! ;) Silloin kun mä olin neitsyt (eli alle 16v) kaikki elukat tykkäsi musta ja tunki syliin rapsutettavaksi, mutta sen jälkeen ne ei ole musta välittänyt. :D

Yhteistyössä