MIKSI?!! Koska viihdyn parhaiten oman perheeni kanssa niin MIKSI jotkut ajattelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noy tänsk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noy tänsk

Vieras
että olen "tossun alla" ..
juu vääntöä nyt työkavereitten kanssa kun ei kiinnosta viikon päästä aamuun asti kestävät bibbalot .. been there ja ei kiinnosta. Kaks ekaa tuntia ihan ok. Jos yrität lähtee kesken kaiken pois, oot ilonpilaaja ja "miks meet ja eksää nyt saa lomaa kotoos, onko ukkos hakemassa hohohoho". Jos jäät niin saat kattella ja kuunnella kännisiä ämmiä, itkua, riehumista, epätoivoisia mieskuvioita ... äh, ei vaan jaksa!

Minulla on ihan sama. Mieluummin menen ajoissa kotiin nukkumaan. Tänäänkin on pikkujoulut, alkuillaksi menen mukaan, mutta lähden sitten kotiin siinä vaiheessa, kun muut suuntaavat baariin.

Mä kanssa nautin omasta perheestä paljon ja ei ole parempaa koti-iltaa, kun saa oman perheen kanssa viettää aikaa. En viihdy bileissä ja tyttöjen illoissa. Ja jos on omaaki aikaa, niin se tarkoittaa sitä, ett mies+ lapset lähtevät kotoolta pois. Rakastan niin omaa perhettä ja omaa kotia.

• Tykkää
Reactions: Unihukka
samaa mietin. Meillä mies on aina viihtynyt kotona ja varsinkin lasten myötä jättää yleensä kaikki kissanristiäiset väliin Kavereiden mielestä syy on se, että "vaimo ei päästä". Olenkin sanonut miehelle, että lienen kaveripiirissä melkoisen pirttihirmun maineessa, vaikka totuus on ihan muuta:)

Itsekkään en tätä ymmärrä. Olen tylsä, jos en halua lähteä ryyppäämään tai jos niinä harvoina kertoina lähdenkin ja haluan ajoissa kotiin, niin olen tylsä ilonpilaaja, "ainahan sinä siellä kotona mörnötät". Huoh.

Tulee vaan sitten väkisinkin mieleen, etteivät taida kaverit itse kovin paljoa perheensä seurasta nauttia.. varsinkaan lastensa kun moni käy joka viikonloppu bilettämässä.. Ja MINUA pidetään outona!

Minulle on samaa muutamaan kertaan ihmetelty "etkö sä käy missään ilman perhettä, miksi? " Siinä siunailkoon ja ihmetelköön, olen rillutellut tarpeeksi ennen lapsia ja nyt rakastan kotona olo vapaa-aikana =)

• Tykkää
Reactions: Unihukka
Perhe ja mies on ja pysyy joka päivä, pikkujoulut tms on kerran vuodessa. Vaikka viihtyy kotona ja perheensä parissa, niin voi silti haluta ja osata olla joskus myös heistä erossa, ja nauttia ystävien kanssa vietetystä illasta.

Näin minä asian näen.

Mulle on tosin ihan sama onko joku Pirkko tai Pentti paikalla vaiko ei, tai mihin aikaan lähtee kotiin. Mutta mulla tai miehelläni kotona viihtyminen ei tarkoita sitä, että emme viihtyisi missään muualla kuin kotona :)

No kyllä mulle kieltämättä tulee hieman ihmeellinen fiilis, jos nainen ei halua viettää lainkaan aikaa ilman perhettään tyttökavereiden tai työkavereiden kanssa.

[QUOTE="äiti myös";25101557]No kyllä mulle kieltämättä tulee hieman ihmeellinen fiilis, jos nainen ei halua viettää lainkaan aikaa ilman perhettään tyttökavereiden tai työkavereiden kanssa.[/QUOTE]
Mut jos ei vaikka itse juo ja muut on ihan kännissä ja pitäs jaksaa sitä yömyöhälle? Sius että jos ne kaverit on vaan oikeesti tosi tylsiä ja miehen kanssa olis kivaa?

[QUOTE="äiti myös";25101557]No kyllä mulle kieltämättä tulee hieman ihmeellinen fiilis, jos nainen ei halua viettää lainkaan aikaa ilman perhettään tyttökavereiden tai työkavereiden kanssa.[/QUOTE]

kyllä mä haluan, mutta en perjantai-iltana klo 21-
Arkisin käyn mielelläni kaverin kanssa lenkillä, jumpassa tai kahvilla, mutta en pääsääntöisesti rieku öitäni kaupungilla, kuten aikanaan teininä. Työkavereita tapaan vapaa-ajalla aika harvoin, ei meillä ole kamalasti muuta yhteistä kuin työ.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25101579:
Mut jos ei vaikka itse juo ja muut on ihan kännissä ja pitäs jaksaa sitä yömyöhälle? Sius että jos ne kaverit on vaan oikeesti tosi tylsiä ja miehen kanssa olis kivaa?

Näinpä. Itselläkin mies on se paras kaveri, jonka kanssa parhaiten menee yksiin jutut. Kaverit on kivoja, mutta jos vähäiset viikonloput voi viettää perheen kanssa niin joo kyllä meidän perheen leffaillat menee pikkujoulubiletysten edelle. Syömässä voin ystävien kanssa käydä mutta illanvietot mieluummin kotona.

On tietysti niitä joilla tanssijalkaa vipattaa joka viikonloppu. Se ei ole minulta pois. Kunhan heidänkään lapset ei aina näkisi äitiään väsyneenä: arkisin töistä ja viikonloppuisin krapulasta.

Perhe ja mies on ja pysyy joka päivä, pikkujoulut tms on kerran vuodessa. Vaikka viihtyy kotona ja perheensä parissa, niin voi silti haluta ja osata olla joskus myös heistä erossa, ja nauttia ystävien kanssa vietetystä illasta.

Näin minä asian näen.

Mulle on tosin ihan sama onko joku Pirkko tai Pentti paikalla vaiko ei, tai mihin aikaan lähtee kotiin. Mutta mulla tai miehelläni kotona viihtyminen ei tarkoita sitä, että emme viihtyisi missään muualla kuin kotona :)

Peesi tälle! Mekin viihytään molemmat kotona, ja omalla porukalla. Lasten kanssa menee siis pitkälti kaikki vapaa-aika ja nautitaan siitä. Siltikin, kyllä me molemmat aina joskus halutaan lähteä nais/miesporukalla tuulettamaan nuppejamme. Ihan luonnollista. Mutta en mäkään ketään tuomitse jos haluaa lähteä kesken juhlimisen tms. veke.

Kyllä minäkin ystävieni kanssa viihdyn! Käymme konserteissa, teatterissa ... mutta ei sen tarvii olla sitä kännäämistä ja aamuviideltä taksista kotiin konttaamista.

Mukaan voin mennä pikkujouluihin mutta miksi minun ei anneta lähteä sieltä hyvällä omallatunnolla pois sitten kun niin haluan tehdä!!!?

[QUOTE="aapee";25101714]
Mukaan voin mennä pikkujouluihin mutta miksi minun ei anneta lähteä sieltä hyvällä omallatunnolla pois sitten kun niin haluan tehdä!!!?[/QUOTE]
Koska sun ystävät/työkaverit on idiootteja?

En tiedä. Ainahan joku saattaa mutista että älä nyt vielä mene, jne, mutta en mä ainakaan jaksa siitä välittää, vaan sanon heipat ja lähden.

Koska sun ystävät/työkaverit on idiootteja?

En tiedä. Ainahan joku saattaa mutista että älä nyt vielä mene, jne, mutta en mä ainakaan jaksa siitä välittää, vaan sanon heipat ja lähden.

Niin minäkin teen, en siis todellakaan jää sinne vaikka ne ulvookin ja "paheksuu". Mutta miksi ne ei vaan voisi sanoa vaikka; "kiva kun olit, heippa ja nähdään töissä!".

No ehkä se on liikaa vaadittu. Ehkä otan liikaa itseeni. Ehkä seuraavalla kerralla karkaan vessan ikkunasta kotiin.

Näin minä asian näen.

Juu. Se että haluaa välillä juhlia tai mennä muihin aikuistenjuttuihin ystävien kanssa ei tarkoita sitä etteikö viihtyisi kotona tai ettei perhe olisi se 1-homma elämässä.

Toisaalta, jos ei yksikertaisesti viihdy niissä työpaikan juhlissa tai jotkut kemut ei sillä hetkellä innosta niin niistä voi ihan vapaati jäädä pois, oudolta tuntuu jos joidenkin tarvii jäädä sitä perään naukumaan. Tietysti hommassa on myös se riskinsä että jos aina jättäytyy pois kaikista työyhteisön/opiskeluluokan vapaa-ajan harrasteista niin voi jossain vaiheessa alkaa huomata olevansa jotenkin ulkopuolinen porukassa.

Yhteistyössä