Miksi kosketus ei tunnu miltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Oma kosketus ei tunnu kiihottavalta, minkälaiset mielikuvat/toimintatapa auttaisi?

Joskus menen ulos ja annan jonkun muun kosketella itseäni, muttei sekään tunnu miltään. En ymmärrä. Toisaalta en ihmettelekään, jos joku vieras (tai tutumpikaan) ihminen ei saa minua syttymään... Yhden ainoan kerran kävi näin ja pelästyin voimakkaita tuntemuksiani niin, että luikin tieheni. Olen sen jälkeen turhaan yrittänyt saavuttaa samaa fiilistä.

Mitä ihmettä voisin tehdä?

onko sulla tressaava työ .voi olla ,että piilo tressi ja huolet estää normaali tunteet voit tarvita terapiaa ei hyödytä väkisin yrittä saada, itselläni oli sama oggelma ja kävin lääkärissä sain apua ja nyt ei tarvitse poika kaverini kun hieraista pepuani niin voisin syödä hänet,

Minulle tuli mieleen, eläkä loukkaannu, mutta oletko joskus joutunut vääränlaisen koskettelun kohteeksi? Yleensä kosketus tuntuu niin hyvältä, kun sen tekee ihminen, jolle antanut luvan tulla lähellesi.

Niin tai jos on ujo.Oletko kuinka kokematon? Kuinka nuori? Nainen varmaankin?

Kun ekana minunlle tulee mieleen se ettet ole vielä sinut itsesi kanssa...ja se että ujostelet vartaloasi toisen ihmisen seurassa, ehkä alitajuisesti myös itse.No tämä nyt on minun tarinaani, ei sinun...mutta jospa siitä jotain apua on.
Minua kiusattiin koulussa...vuosia ja kiusatulle sanotut sanat painuvat syvälle mieleen ja niihin alkaa itsekkin ajan kanssa uskomaan...varsinkin kun ei omiinkaan silmiinsä ole mikään kaunotar.Noh vasta viimeaikoina, nykyisen mieheni tavattuani olen alkanut tiedostamaan oman vartaloni seksuaalisia puolia...edelliset kumppanit olivat vain no...sellaisia kokeiluja kai.Mutten minä heidän kanssaan osannut nauttia ollenkaan.Häpesin itseäni.

Miten se muuttaakaan ihmistä kun lopulta jaksaa uskoa siihen että saattaa toisenkin silmiin olla kiihottava ja haluttava.Toisen kosketuskin muuttuu nautinnoksi ja ihanaksi.

Jospa sinä vielä etsit itseäsi ja minuuttasi? Jospa sinä vain ajattelet asiaa liikaa, kyllä se luonnostaan tulee se nautintokin kunhan olet siihen valmis.Älä pakota itseäsi kokeilemaan jotain mitä epäilet, anna itsellesi aikaa ja ajattele jotain aivan muuta.Jospa tästä nyt jotain apua oli...toivottavasti.

"onko sulla tressaava työ"

En ole töissä.

"oletko joskus joutunut vääränlaisen koskettelun kohteeksi?"

En... Joskus jätkät on vähän yli-innokkaita, mutta mitään järkyttävää ei ole tapahtunut.

"Onko masennuslääkkeitä käytössä?"

Ei, eikä ole koskaan ollut. Oiskohan tarpeen?

"Oletko kuinka kokematon? Kuinka nuori? Nainen varmaankin? "

Juu. Ja muukin mitä kirjoitit voi olla totta.

Yhteistyössä