Hae Anna.fi-sivustolta

Miksi kummitukset ilmestyy aina yöllä?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Vesimies -70, 02.09.2009.

1. vesinäkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin mutta ei niitä varsin kummituksiksi mielletä.

Ainaki mie pidän ihmisjoukkoja epämiellyttävänä juuri jonkinlaisen myrskyn takia jotka ne aiheuttavat tämmöselle räppänät auki kulkevalle.
    Mutta yön pimeydessä tuntemukset ja havainnot ovat hyvin toisenlaisia. Silloin mieki ymmärrän ympäröidä itseni suojauksilla parhaani mukaan kun en toistaiseksi vielä osaa aivan levollisesti kohdata minkäänlaisia energiakasaumia yön yksinäisyydessä.

2. Kamiwaza Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla lienee vahvat suojaukset aina olleet, kun en minkäänlaisia kummituksia ole koko tämän elämäni aikana havainnut. Kun muutin tähän nykyiseen vanhaan, kauniiseen talooni, niin entinen omistaja sanoi, että tässä talossa on asunut vain onnellisia ihmisiä.:)

Yhteyksiä henkimaailmaan olen monella tavalla saanut, jopa edesmenneisiin ihmisiin meediona harjoittelumielessä toimiessani puhumattakaan valon mestareihin ja enkeleihin.:)

3. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Johtuisiko siitä yksinkertaisesta syystä, että kummitukset eivät ole vielä löytäneet tietä valoon ja tästä syystä osaavat käyttää vain pimeän kanavaa?

4. Johanna123 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei henkiä ole erityisesti enemmän yöllä, paitsi Greberin mukaan otollisin tilanne energioille on viileässä ja hämärässä. Itse olen todennut monesti, että eniten kohtaamisia tulee silloin, kun olen vaipunut mietteliääseen tilaan, vaikka hampaita harjatessa tai lukiessa.

Henget eivät ole mitään ihmisen luomia energiakasautumia, vaan ihan kuolleiden ihmisten henkiä. En missään tapauksessa allekirjoita myöskään väitettä, että ikävä "kummittelu" johtuisi vaan meidän elävien ihmisten peloista. On olemassa alhaisia henkiä, jotka saavat kicksejä ihmisten pelottelusta. Ilmeisesti ne käyttävät jonkin verran myös mediumististen ihmisten energioita hyväkseen. Greberin mukaan Jumalalle työskentelevät korkeat henget saavat energiansa Jumalalta.

Pelko kyllä houkuttelee paikalle niitä kiusanhenkiä. Kannattaa opetella rukoilemaan Jumalalta ja Jeesukselta suojelusta, se auttaa.

5. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin ja olenkin huomannut,että ihaninta aikaa on illalla olla kun suurin osa ihmisistä on mennyt nukkumaan,ajatukset virtaa vapaasti ja olo on selkeä,haeskelen vielä hiukan tasapainoa oloon ihmisten keskuudessa.

6. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    http://www.mankeli.com/vitsit/21/

7. vesinäkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos joutuisin olemaan jatkuvasti ihmisten keskellä, minun olisi tehtävä kovasti töitä tasapainon hakemisen kanssa. Mutta kun nyt ne hetket ovat satunnaisia, kuin myrskytuulet.

Ihmisjoukossa olemisen jälkeen pää on jonkin aikaa kuin ampiaispesä. Oikeastaan pelkään enemmän ihmisjoukkoja,(varsinkin joissa olen keskipisteenä,) kuin kummituksia.

8. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä koen varsinkin äreät tai negatiiviset lähetykset voimakkaasti,hyvin ällöttävänä olona,kurkkua kuristaa,jännittää,pahaolo varsinkin palleassa, myös jotain aikoja sitten äreydyin ihmisten keskuudessa,nyt se alkaa onneksi menemään ohi..oli varsin työlästä kauppareissut aikoinaan:)suutuin jo heti alkumetreillä ja varsinkin liikenteessä;) ,,kotona ei ollut ollenkaan ongelmia mutta kun lähdin liikkeelle..huh..
    minulla samaa ikimieli:koen että ihmisten parissa huomattavasti hankalampaa on ollut kuin henkien:)

9. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Se on totta että illat ja erityisesti aikaisen aamun hetket ovat suuria ja kauniita. Mutta tuon rauhan ja tasapainon suhteen voi kehittää kodista maailmalle päin niin että tilanne kuin tilanne on hanskassa, tasapainoinen. Toki harvemmin kokoaikaisesti mutta yhä laajemmin.

10. vesinäkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on vähän työn alla muutenki tuo ihmisten kanssa työskenteleminen. Olen nyt yhessä koulutuksessa jossa pittää tehä ryhmässä töitä. Onneksi siinä ryhmässä on muitaki hörhöjä ja taivaanrannanmaalareita! Semmosia jokka näkevät ja kuulevat kaikenlaista, niitten juttuja on mukava kuunnella!

11. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä täällä henkiä näkyy muihinki aikoihin vuorokaudesta, kuin yöllä.
    Ehkä se yöpainotteisuus johtuu siitä, että niillä on aivan omat lakinsa, siellä, missä ovat nyt.
    Niiden maailma on nurinkurinen meidän elävien maailmaan nähden.

12. Lonedess Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Olisko sulla vinkkiä, miten saada se pikkuriikkinen pelko/ahdistus pois, sen suhteen että meillä taitaa vierailla öisin makuuhuoneessa henkiä? yksi yö oli tosi ahdistava, kun meillä oli joku aika sitten tässä talossa ennen asunut miehen henki, joka oli jäänyt tänne kun ei tiennyt olevansa kuollut..ja hänet saatettiin sitten valoon. huh huh, pari yötä sen jälkeen jatkui aktiviteetti, ent iedä keitä olivat, mutta vauvakin osoitti sormella vaatehuoneeseen, jossa luulin olevan joku/joitain! onko se niin , että ajatus vetää puoleensa "niitä", koska olin päivän mittaan ajatellut monia edesmenneitä..... ? ja se pieni ahdistus johtui varmaan myös siitä että vauvelini ei ole sen aikaisemman hengen takia pystynyt öisin nukkumaan, ja sama tunne tuli kun yöheräilyä oli puolentunnin välein.. mutta hän reagoi niihin henkiin ainakin herkästi! ehkä voisin omalla suhtautumisellani vaikuttaa meidän molempien rauhallisuuteen...
    se paine vain alkaa palleassa, kun ajattelen koko asiaa? :/

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri