Miksi kuukuppi ei pysy paikoillaan kuukautisten loppupuolella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelmakupponen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkelmakupponen

Vieras
Ongelmani Luneten (koko 2) kanssa on kai hieman erikoinen... Kolmansissa kuukautisissa käytän tätä ja ongema on joka kerralla sama: kuukautisten ekoina päivinä kuppi pysyy hyvin, pitää kaiken eikä tunnu, mutta kuukautisten jatkuessa ongelmia tulee. Kuukautisten loppupuolella (= 3 päivästä eteenpäin noin suunnilleen) kuppi ei pysy ylhäällä emättimessä vaan valuu alas vaikka vuoto on samanlaista kuin alussakin. Emättimeni on ilmeisesti vasemmalle menevä, sillä kuppi tuntuu sitten ikävältä koska "tikkuosa" (jonka olen lyhentänyt niin pois kuin saan) painaa ja hiertää emättimen ulkosuuta oikealla. Kuppi siis on silleen vinottain aina mulla.

Mistä tämä voisi johtua. Tyhjään kupin n 3-4 kertaa päivässä ja joka kerta huuhtaisen ja 2 kertana pesen Sebamedilla.

Kyselehän tuolta Kuukuppikunnan puolelta (kuukuppikunta.net/foorumi) vaikka Pikaklinikalta.

Mulla on myös kuppi aina vinossa, ja mulla on nyrhitty Divasta vielä vähän pohjaakin pois jotta ei tuntuisi. Mutta tuollaista ongelmaa ei ole ollut. Mieleen tulee että kohdunsuu vois olla vähän eri paikassa kuukautisten loppupuolella, tai ettet saa kuppia ihan niin pitkälle laitettua silloin tai jotain, mutta en tosiaan osaa sanoa.

Mutta tuolta Kuukuppikunnalta löytyy vastaus ongelmaan kuin ongelmaan!

Yhteistyössä